Ik hou van jequote:
Makkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hou van jeen het liefst had ik gehad dat we samen CDP zouden uitlachen om zijn Christon's gitaar verslaving
Maar helaas.. misschien meeten we wel 1 op 1
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hou van jeen het liefst had ik gehad dat we samen CDP zouden uitlachen om zijn Christon's gitaar verslaving
Maar helaas.. misschien meeten we wel 1 op 1
![]()
Het is wederzijds.quote:
quote:
Ohw, dan is er geen probleemquote:
quote:
Je mag wel aan mijn gitaar zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
. SHO meet
.
Oh en ik ben ook gitaargeil eigenlijk.
Je snapt hem niet, alletwee houden wij van Idols maar alle twee haten we elkaar! En damn... wat haat ik jou zegquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
web-kneus.
Oh wacht. Ik doe hetzelfde wat jij doet(iemands woorden verkeerd opvatten) en nu heb je er commentaar op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]Nee dagelijks bezighouden met Idols en elke liveshow meemaken en je liefde voor Christon op TV verkondigen is gezond
![]()
Daar ben ik niet zo zeker van hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wiens gitaarpenis al jaren onbespeeld is.
Nee jij bent natuurlijk zn bottom-fuck-buddy.quote:
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik doe hetzelfde wat jij doet(iemands woorden verkeerd opvatten) en nu heb je er commentaar op?
Sinds wanneer houd ik me dagelijk bezig met Idols?
Ik heb genoeg liveshows niet gezien en liefde?
Jesus, je bent wel erg generaliserend (ik weiger racistisch te zeggen).
Ik wil me niet in jullie mengen, maar wat heeft dit met racisme te maken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik doe hetzelfde wat jij doet(iemands woorden verkeerd opvatten) en nu heb je er commentaar op?
Sinds wanneer houd ik me dagelijk bezig met Idols?
Ik heb genoeg liveshows niet gezien en liefde?
Jesus, je bent wel erg generaliserend (ik weiger racistisch te zeggen).
Zoals ik?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naam
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil me niet in jullie mengen, maar wat heeft dit met racisme te maken?
Wat hij bedoelt is dat ik een hekel heb aan homo'squote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil me niet in jullie mengen, maar wat heeft dit met racisme te maken?
* Tha_Erik sluit zich er ook bij aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]Ik dacht nog, ik zeg maar niks, maar idd, dat dus.
Zo zwaar verwijfdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals ik?
Die mag je uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |