Omdat Ellen één keertje meer stemmen had?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Raffaela eruit gaatHet kan haast niet anders
Nee, omdat steeds meer mensen Ellen gaan waarderen.. dat merk je hier ook op het forum. En Floortje is altijd al heel populair geweest.. dus 1+1=2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Ellen één keertje meer stemmen had?
Steeds meer mensen gaan Raffaëla waarderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, omdat steeds meer mensen Ellen gaan waarderen.. dat merk je hier ook op het forum. En Floortje is altijd al heel populair geweest.. dus 1+1=2![]()
Ik was ook voor Angelique en nu voor Raf, dus who knowsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Steeds meer mensen gaan Raffaëla waarderen.
Daarnaast zijn de meeste mensen die ik ken die voor Angelique waren nu overgestapt op Raffa.
Ik zeg niet dat Raf de finale haalt, maar zo zeker als jullie het doen voorkomen is het absoluut niet.
Nee, omdat Ellen en Floortje by far de betere zangeressen zijn en ook een betere uitstraling hebben dan Rafealla. Rafealla is een matige zangeres die dmv kunstjes de finale heeft bereikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Ellen één keertje meer stemmen had?
Wij ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Insomaniac het volgende:! Ik
! heb
! morgen
! een
! feestje
!!!!!!!!!!!
Dat is een mening, die ik uiteraard niet deel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef Danzig het volgende:
[..]
Nee, omdat Ellen en Floortje by far de betere zangeressen zijn en ook een betere uitstraling hebben dan Rafealla. Rafealla is een matige zangeres die dmv kunstjes de finale heeft bereikt.
De spannendste halve finale uit de Idols-geschiedenis en ik kan het niet eens live zien!quote:
Ik denk dat je camera kapot gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef PeRi het volgende:
Ik wil met Floortje dr ma op de foto. Zou het me lukken?
En ons onderonsje dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:43 schreef PeRi het volgende:
het zou wel echt super zijn. Echt het hoogtepunt van de avond.
Das weer een ander soort hoogtepunt pop, eentje die nog vaak opnieuw beleefd zal worden.quote:
Alleen jij en -Hans-.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Zal wel lekker rustig zijn hier vanavond![]()
Ik ben er denk ik ook niet hoorquote:
Ik kan de finale helemaal niet zien..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
Volgens mij ga ik het zelfs van begin tot eind missen. Nou ja, 't is niet anders.
Oei, dat lijkt me moeilijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kan de finale helemaal niet zien..Ga het denk ik maar opnemen volgende week en kijken als ik thuis ben, en hopen dat ik tot die tijd niet hoor wie gewonnen heeft
.
Dat kan haast nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kan de finale helemaal niet zien..Ga het denk ik maar opnemen volgende week en kijken als ik thuis ben, en hopen dat ik tot die tijd niet hoor wie gewonnen heeft
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |