Nee hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef WithMe het volgende:
Nog 1 dag voor Floortje en dan weet ze dat ze in de finale staat!
Denk het welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef WithMe het volgende:
Nog 1 dag voor Floortje en dan weet ze dat ze in de finale staat!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef Woelli het volgende:
1 dag en floortje Raffaëla weet dat ze geen idol 2006 word![]()
Nee, dat is niet logisch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
en zeg nou zelf, dat is toch ook niet meer dan logisch
stem-technisch gezien wel svenquote:
Backgammon is leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:16 schreef Cee het volgende:
Floortje is net zo spannend en interessant als het bekijken van twee demente, kwijlende bejaarden die een potje backgammon aan het spelen zijn.
ik vergelijkze niet met elkaar, ze zijn beide goed op hun eigen manier. ik zeg alleen dat iki niet hoop op een vergelijkbare situatie, waarbij degene met de beste stem in de halve finale moet vertrekkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
Vergelijk Floortje eens niet met Hind, Flora mag nog niet in d'r schaduw staan.
Flora is de zwakste van de drie, Raffa zingt haar er helemaal uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik vergelijkze niet met elkaar, ze zijn beide goed op hun eigen manier. ik zeg alleen dat iki niet hoop op een vergelijkbare situatie, waarbij degene met de beste stem in de halve finale moet vertrekken
het spijt me, mar dat kan ik niet met je eens zijn. ik vind het nog steeds een objectief iets wie je goed vind en wie niet, dus wat datg betreft vraag ik me af in hoeverre voorkeur en kennis hiermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flora is de zwakste van de drie, Raffa zingt haar er helemaal uit.
Zegt me vader dan he. En die heeft er verstand van.
Objectief?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het spijt me, mar dat kan ik niet met je eens zijn. ik vind het nog steeds een objectief iets wie je goed vind en wie niet, dus wat datg betreft vraag ik me af in hoeverre voorkeur en kennis hiermee te maken hebben
spijt me, maar een mening is nooit subjectief. een irritant stemgeluid..jij vind het irritant, dus dat is jouw mening, dus objectief.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Objectief?.
Lijkt me juist reuze subjectief hoor.
Floortje is gewoon een twede Jim, zuiver zingen kan ze, maar ze heeft een heel irritant stemgeluid.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
spijt me, maar een mening is nooit subjectief. een irritant stemgeluid..jij vind het irritant, dus dat is jouw mening, dus objectief.
verder respecteer ik je mening wel, maar het is gewoon niet mijn mening
Hetzelfde alleen de laatste zin mag wel wegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Raffaela eruit gaatHet kan haast niet anders
niet dat ik dat hoop![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Danzig het volgende:
Ik ben bang dat Ellen er morgen uit moet, zou niet terecht zijn. Stiekem hoop ik toch op een finale tussen Floortje en Ellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |