makkie: schoenenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:36 schreef PeRi het volgende:
Help eens; moet ik een broek of schoenen kopen? Het is of het een of het ander, want mn salaris komt pas volgende week.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Bleh sneeuw... en ik wou vandaag een rokje aandoen![]()
ik denk dat je dat onbewust geblokt hebt ofzoquote:Ik heb trouwens niks van homo-erotiek opgemerkt in Troy![]()
we hebben hier drie jarigen, ik kan even geen gebak meer zienquote:
Maar met wie was dat dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat je dat onbewust geblokt hebt ofzo
geen ideequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef MissBliss het volgende:
Maar met wie was dat dan?
Ik kan dat toch niet gemist hebben?
Dat heb ik ook gemist.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee
ik weet nog dat er zo'n soldaatje een tent in kwam rennen om Brad te halen, toen lag hij met 'n mokkeltje in bed... toen hij opstond zag je dat er ook nog 'n blote kerel achter lag
Dat is mij niet eens opgevallen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee
ik weet nog dat er zo'n soldaatje een tent in kwam rennen om Brad te halen, toen lag hij met 'n mokkeltje in bed... toen hij opstond zag je dat er ook nog 'n blote kerel achter lag
dit is daarentegen minder tof:quote:
quote:Users
Vooral Zhenar, MissBliss en Svensational
Maar ook [..] Babette21 [...]
ow ja, dat ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
Dat is mij niet eens opgevallen!Ik dacht dat je op de dubieuze interactie tussen Achilles en zijn "favoriete neefje" doelde...
![]()
Ik zie het probleem nietquote:
nee daar ging ik ook niet vanuit neequote:
Ben jij niet in de war met Alexander?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee
Nee, want die heb ik niet gezienquote:
Is Alexander een beetje kinky trouwens? Of is het laffe shit?quote:
Eerder gore shitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is Alexander een beetje kinky trouwens? Of is het laffe shit?
Nou vooruit..quote:
quote:I feel you moving on a different course
Making the way for a distant coast
You say you love me and you roll your eyes
Turn to stare at the empty skies
I thought it was over and we'd pass all that
All we've done is to pass back to frame number one
Come on, now, now
I wanna show you all again what it would be like
If you just let go and let me love you
Every way that I can
I'll try to make you love me again
Every way that I can
I'll give you all my love and then
Every way that I can
I'll cry, I'll die
Make you mine again
Hold me closer, oh, so good
You make me feel just like I should
I know what you're thinking: uhuh good
Now the rest of the world is overruled
Tell me what you see in other girls all around
Come on closer and tell me what you don't find here
Come on, now, now
I wanna be the everything you've been missing out
Just let go and let me love you
Every way that I can
Every way that I can
Every way that I can
I'll cry, I'll die
Make you mine again
I'm in love with you
I'll do all you want me to
You make me wanna huhuh
Make me wanna huhuhuh
I'm in love with you
I'll do all you want me to
You make me wanna huhuh
Make me wanna huhuhuh
Nothing in the world that will stop me, no sir
Nothing in the world that will stop me, no sir
No, no, no, no, no
Every way that I can
Every way that I can
Every way that I can
Every way that I can
I'll cry, I'll die
Make you mine again
wie bén jij????????????quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:
Nou vooruit..
damn lekker hoor.. twee naakte gozers samen in beden vrouwen met dikke tieten zijn
![]()
ZO
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou vooruit..
damn lekker hoor.. twee naakte gozers samen in beden vrouwen met dikke tieten zijn
![]()
ZO
Hoe laat ben jij zaterdag in Utrecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef PeRi het volgende:
Die moorkop is van mij!
Nou dan..vrouwen met dikek tieten zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Een beetje vrouwen met dikke tieten afschrijven. Bekrompen hoor
![]()
Kwart voor 6. Ha das mooi, dan je mn single vriendin ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij zaterdag in Utrecht?
Zegt me niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee
Zegt me niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is mij niet eens opgevallen!Ik dacht dat je op de dubieuze interactie tussen Achilles en zijn "favoriete neefje" doelde...
![]()
ergo: alles en iedereen isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
Nou dan..vrouwen met dikek tieten zijn![]()
en naakte mannen... zijn [ook]
![]()
Damn.. ik heb een identiteitscrisisik lijk Zhenar wel
![]()
Hoe laat zijn jullie in de stad?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij zaterdag in Utrecht?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dan..vrouwen met dikek tieten zijn![]()
en naakte mannen...
Damn.. ik heb een identiteitscrisisik lijk Zhenar wel
![]()
Wat is het toch een mooie stad hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
Ik was ook nog in Utrecht van de week.
Was alleen op het station hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kwart voor 6. Ha das mooi, dan je mn single vriendin ontmoeten..
tsk tsk, dan bel je ook niet evenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag nog in Utrecht geweest. Alleen heb ik toen zeg maar in de trein gezeten die van Eindhoven naar Amsterdam ging en even een stop maakte in Utrecht. Maar toch, ik ben er geweest!
Ik ben Muzzyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Zeg het even allemaal na!
"Yo soy Muzzy!"
Ik ben morgen in Utrechtquote:
Zullen we meeten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben over 4 uur in Utrecht en morgen ook
Whehehe. Hey ik vind dat jij mee komt, als Duif wat zoenen komt halen bij mij.[14.]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we meeten?
Ik heb ook nog wel een single vriendin.
Dizer, gefeliciteerd.
Maar haal Duif dan ook even over dat te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehe. Hey ik vind dat jij mee komt, als Duif wat zoenen komt halen bij mij.[14.]
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Whehehe. Hey ik vind dat jij mee komt, als Duif wat zoenen komt halen bij mij.[14.]
quote:
1+1+1=3quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een single vriendin.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:
Ja, kan koud op je dak vallen, zo'n kerms!quote:
Sla je hoofd door het beeldscherm. Daar knap je vast van op!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:03 schreef Dizer het volgende:Ik val bijna in slaap hier achter de pc op school
Lulquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sla je hoofd door het beeldscherm. Daar knap je vast van op!![]()
Sorry!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luldat deed pijn en iedereen kijkt me vreemd aan nu
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP, dat had ik van jou nou net NIET verwacht!!!
oeh grijp hem!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Nog niks bijzonders hoor, maar hij irriteert wel wer.
Bet, denk hier maar aan.. jij en ik op het strand samen Fok!kenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
edit: dankzij de rust waande ik mij even in mijn hangmatje,
maar jullie waren alweer aan de kletspraat
Kijk, dát is pas romantiekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bet, denk hier maar aan.. jij en ik op het strand samen Fok!ken
Die producer ofzo, die alles regelt achter de schermen, die altijd bij de tussenstand zit en die de kaarten ook heeft geregeld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Wie is markidols eigenlijk, Beev?
Ah, en die zit ook opeens op Fok!? Wist ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Die producer ofzo, die alles regelt achter de schermen, die altijd bij de tussenstand zit en die de kaarten ook heeft geregeld.
FOK gaat nationaal met Bobo'squote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah, en die zit ook opeens op Fok!? Wist ik niet![]()
Probeer maar zo een vrouw te versieren. Noem het dan standaardquote:
quote:
oogdepoog zit hier alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alle BB'ers zitten hier ook al idd. Nu nog wachten op alle Idols-rejects.
Ik zeg toch ook "Lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Probeer maar zo een vrouw te versieren. Noem het dan standaard
Das helemaal zo'n zielige vertoning.quote:
quote:
ik moest keihard lachen om "oogdepoog" [ja nu weer]quote:
Roept: oogdepoog....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen om "oogdepoog" [ja nu weer]
die naam heeft altijd een vreemde uitwerking op me, somehow
you can say that again!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Floortje komt uit Almere!
Heel veel puzzelstukjes vallen nu op hun plaats.![]()
als je er andere [lees: onze] hoofden opplakt, klopt het wel behoorlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Dizer het volgende:
Bet, denk hier maar aan.. jij en ik op het strand samen Fok!ken
Alleen is mijn haar netzo lang als jouw haar![]()
Aan een andere fokker gegevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
is ie er nog?!![]()
wat heb je trouwens met je kaarten gedaan??![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef PeRi het volgende:
Ik zag staan dat Babette had gereageerd, ik wist meteen dat je het hier had gemeld.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
Idols #89: De kater van Angelique
Het is weer begonnen! CDP en ik zijn weer aan het rellen
Damn.. het is dat ik hem in het echt niet tegenkom anders
En mijn uitspraken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het maar matig. CDP heeft matige uitspraken.
Waar hij dat vandaan haalt?quote:
Ja die gaan wel, het kan beter. Maar het is gewoon lastig om op matigheid te reagerenquote:
Inderdaad. Damn.. dus ik moet nog harder gaan reageren om een IDO ban te krijgen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja die gaan wel, het kan beter. Maar het is gewoon lastig om op matigheid te reageren.
Had je me helemaal anaal uitgescheurd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
Damn.. het is dat ik hem in het echt niet tegenkom anders
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je me helemaal anaal uitgescheurd?
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dan zouden de rellen denk ik nog grappiger zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je overalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dan zouden de rellen denk ik nog grappiger zijnEn trouwensm, hier vind ik je gewoon lief
want hier houden wij allemaal van homo's
Maar in IDO vind ik je gewoon
En trouwens, ben jij niet inmiddels al anaal uitgescheurd? Ik kan me voorstellen al die gangbangs die je hebt gehad met mannen zodat jij bij IDO kon inlikken best van uitgescheurd kan zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo! Wil je nou een ballon?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je overal'
Dat scheelt.
*glaasje rosé inschenkt, voor Periquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:
*popcorn aanreikt, aan Babette.
Helemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, ben jij niet inmiddels al anaal uitgescheurd? Ik kan me voorstellen al die gangbangs die je hebt gehad met mannen zodat jij bij IDO kon inlikken best van uitgescheurd kan zijn
Zo, dus een gitaar van Christon past er zo in 1 keer in zonder glijmiddel?quote:
Wat een interesse opeens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo, dus een gitaar van Christon past er zo in 1 keer in zonder glijmiddel?
Waarin? In jouw gat? Nou interesse niet. Eerder onmisbaar met zo een grote uitgescheurde gat... iedereen kan het zien..quote:
Ik ben blij dat jouw beeld van mij zó niet klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarin? In jouw gat? Nou interesse niet. Eerder onmisbaar met zo een grote uitgescheurde gat... iedereen kan het zien..
Nee, want ik zie het echt voor me, zo een gat van een meter doorsnedequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw beeld van mij zó niet klopt.
Bewijs dan eens het tegendeelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw beeld van mij zó niet klopt.
Nee hoor. Ik zit met mn kop thee rustig The Amazing Race te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg een sterke vibe dat zowel CDP als Dizer zich keihard aan het aftrekken zijn op deze "rel"![]()
![]()
![]()
En ik krijg wel vaker goede vibes door!![]()
Wat je zegt, doe je zelfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg een sterke vibe dat zowel CDP als Dizer zich keihard aan het aftrekken zijn op deze "rel"![]()
![]()
![]()
Ik moet me bewijzen voor Dizer en jou?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Bewijs dan eens het tegendeel.
Morgen is die meet toch?
Ik zit op m'n werk, gek!quote:
ik vind 't begrip "rel" een beetje overrated....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
Nee, neem dan onze rellen met Haaibaaike!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't begrip "rel" een beetje overrated....
veel verder dan "ik vind jou stom" en het achterwerk van CDP komt het niet........
Saai hé.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
veel verder dan "ik vind jou stom" en het achterwerk van CDP komt het niet........
achterbask?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, neem dan onze rellen met Haaibaaike!![]()
![]()
Doorspekt met subtiel cynisme, geniale botheden en achterbaske woordspelingen!
![]()
Dat een of andere GTST acteur een robot isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet Beev, het moet iemand zijn die net zo latent is als jij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo weg, wie neemt het van mij over? Beev?
Wat een taalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Haaibaaike.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij haar is het grappig, je kunt echt de grappigste dingen zeggen, want ze zegt toch alleen maar 'hou je bek'.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ik latent? Hoe kom je daarop?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet Beev, het moet iemand zijn die net zo latent is als jij.![]()
![]()
Garpje, ik bedoel lievquote:
Oh probeer je me een minderwaardigheidscomplex aan te praten of ervoor te zorgen dat ik jouw beeld van lelijk onzeker nichterig jochie van 18 bevestig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Dizer het volgende:
CDP, vind jij jezelf knap?
Ik moest zo lachen toen ik jouw uitval in het Vuurzee topic las!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij haar is het grappig, je kunt echt de grappigste dingen zeggen, want ze zegt toch alleen maar 'hou je bek'..
"houd je bek" en "ga naar je vriendenclubje"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
Bij haar is het grappig, je kunt echt de grappigste dingen zeggen, want ze zegt toch alleen maar 'hou je bek'..
Streel me!quote:
Ik kost op je. Nog erger, ik laat een dooie kat uit Duitsland op je niezen...quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Streel me!![]()
Da's mijn nieuwe stopzinnetje![]()
ik nader nu serieus het punt van de slappe lach.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Duiveltja's briefje: users die ik niet aardig vind.![]()
![]()
![]()
joogdepoogquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik nader nu serieus het punt van de slappe lach.....
kappen nu!!! allemaal!!![]()
![]()
Geen enkel topic op Fok! is zo incrowd als deze.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet vertellen wat het inhoudt he!!! ons geheimpje!!![]()
Ik heb hem er maar even bij geedit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo dom.. je staat toch in de op.. wees blijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geen enkel topic op Fok! is zo incrowd als deze.![]()
![]()
nee hij doelt op het feit dat jij hele topics met foto's van jezelf vult....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh probeer je me een minderwaardigheidscomplex aan te praten of ervoor te zorgen dat ik jouw beeld van lelijk onzeker nichterig jochie van 18 bevestig?
Ach.. het was al erg genoeg toen iedereen hier moest kotsen van zijn halfnaakte foto hier op FOKquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hij doelt op het feit dat jij hele topics met foto's van jezelf vult....
maar ik geloof dat je zijn beeld wel aardig onder woorden hebt gebracht zo![]()
Ondankbare hond. Of is dat weeral zo'n "garpje".quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.. je staat toch in de op.. wees blijondankbaar hond
Ze was gewoon echt vervelend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik jouw uitval in het Vuurzee topic las!![]()
Zeg, ga vooral zo door! Ik haal je er zo weer uit hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ondankbare hond. Of is dat weeral zo'n "garpje".![]()
En ik sta in de OP omdat ik tOP ben.
Je vraagt erom!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Maar ik ben dus de enige die niet door had dat Saskia nep was.?
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aha, ik heb er niks van gemerkt![]()
![]()
Ik zal er morgen goed kijken als Saskia te zien is.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, Saskia is geen computergestuurde robot.
Waarom word ik door jullie in de gaten gehouden.
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat hebben jullie godver op mij .
Nu ben ik het beu.
Ik snap er niks van dat ik hier gewoon niet mag posten ,
Of jullie lopen mij achterna te stalken,
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens gewoon en ga niet lopen zeuren. We vinden je gewoon schattig
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten jullie niet zeggen dat Saskia een robot is,
Want dat is ze in de serie niet en in het echt niet.
Ha, ik zie wel dat jij nog nooit in US SC hebt rondgeneusdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geen enkel topic op Fok! is zo incrowd als deze.![]()
![]()
The Evilnissquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vraagt erom!![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
De hilariteit!!!!!!
![]()
![]()
![]()
DD!1111!!!1!
Ik dacht dat daar netjes commentaar werd gegeven op de foto's en dus erg toegankelijk is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ha, ik zie wel dat jij nog nooit in US SC hebt rondgeneusd.
Je gelooft nog steeds dat ik in België woon!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ga vooral zo door! Ik haal je er zo weer uit hoorStomme belg
(garpje)
Wat kost je op me?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kost op je. Nog erger, ik laat een dooie kat uit Duitsland op je niezen...
let niet op het feit dat een dooie kat niet kan niezen!
"achterna stalken"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef Zhenar het volgende:
Je vraagt erom!![]()
![]()
![]()
![]()
De hilariteit!!!!!!
![]()
![]()
![]()
DD!1111!!!1!
Dizzle?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:02 schreef Paltos het volgende:
Hier was toch ooit eens een kloon die niet wou zeggen wie ie was?
Wie was dat nou?
nee man, die twee zijn niet vergelijkbaar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef Zhenar het volgende:
Haaibaaike is echt een waardige opvolger van Orginial.![]()
Precies! Maar allebei hilarisch sneu!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, die twee zijn niet vergelijkbaar...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat #638: Het is mij........ Dizzzzzzleee!
voor mij is het Vuuzeer/videorecorder-incident de onbetwiste nummer 1quote:
Dat lees ik allemaal nooit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor mij is het Vuuzeer/videorecorder-incident de onbetwiste nummer 1
hoewel ik in gtst ook nog 's een leuk relletje heb gehad, geloof ik
die ingeprogrammeerde video heb je gemist?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat lees ik allemaal nooit.![]()
Alleen als jullie zeggen dat er weer wat leuks is.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ingeprogrammeerde video heb je gemist?!
* zoeken gaat
edit: vanaf hier
ik ging het weer lezen, maar ik ben maar weer gestoptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft het idd. altijd over d'r opgenomen programma's.![]()
Die reacties van jullie zijn zo heerlijk altijd.![]()
Kreeg zo'n Idols-ster bij m'n deodorant. Een roze.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ging het weer lezen, maar ik ben maar weer gestopt
mijn gehinnek [gehinnik?? waar is buup als je 'm nodig hebt] begint op te vallen
met wiens hoofd erop?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef LeBeau het volgende:
Kreeg zo'n Idols-ster bij m'n deodorant. Een roze.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Vuurzee al opgenomen !!!
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoel ik ?
Dat ik op video voor vanavond al geprogrameerd hebt .
Of te wel al opgenomen op video![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
Je hebt nog niks opgenomen. Het is nog niet geweest. Denk nou eens een keer na.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
Nee, jij bent gewoon stom. En je post stomme dingen. Altijd.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet jij ja, met jullie vrienden-club !
Ik vraag je of jij mij met rust laat.
Ga ontopic met de Fok!kers stom wijf...Jij hebt dit zelf verpest ! als ik je zeg dat ik Vuurzee voor vanavond hebt opgenomen moet je dit geloven.
Je kan bij wijze van spreken programma's week van te voren opnemen op video.
En dan verklaar jij mij voor stom .
Kom nou zeg.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
ja nou kan je wel boos gaan doen, maar feitelijk gezien heeft PeRi natuurlijk gewoon gelijk:
wat nog niet is uitgezonden kún je nog niet opnemen......
maar goed, fijn om te weten dat je video al ingeprogrammeerd is
Ellen. Ik mocht kiezen, deed eerst alsof ik niet wist wat de opties waren, maar zei toen maar snel "Ellen" toen ze "Floortje" zei.quote:
Ik heb voor vanavond Medium al opgenomen.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
Nee, jij bent gewoon stom. En je post stomme dingen. Altijd.
Houd je bek jij ja.quote:
Wat een kutding, ik krijg hem geeneens opgeblazen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kreeg zo'n Idols-ster bij m'n deodorant. Een roze.![]()
nou ja, 't is in iig de enige juiste keusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef LeBeau het volgende:
Ellen. Ik mocht kiezen, deed eerst alsof ik niet wist wat de opties waren, maar zei toen maar snel "Ellen" toen ze "Floortje" zei.
Die van Raf waren natuurlijk allang op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ellen. Ik mocht kiezen, deed eerst alsof ik niet wist wat de opties waren, maar zei toen maar snel "Ellen" toen ze "Floortje" zei.
Ik zag genoeg geel in de doos achter de toonbank.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
quote:
Ik zei toch houd jij je bek ja joh?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat een comeback is "houd je bek" toch!
![]()
Dozen bijbesteld dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag genoeg geel in de doos achter de toonbank.
Jij zeg mij niet wat te doe ja begrepehquote:
Het mist toch een beetje die Haaibaaike flair.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij zeg mij niet wat te doe ja begrepeh
Met je stomme kliekje ik heb het wel door ja
Jullie zitten altijd tegen mei met zun allen
En ik heb niks gedaan om daaraan te verdienen![]()
ik vond 't op zich wel 'n goeie imitatiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef LeBeau het volgende:
Het mist toch een beetje die Haaibaaike flair.
heb ik 'm eindelijk gevonden, is ie geëdit door CCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
hoewel ik in gtst ook nog 's een leuk relletje heb gehad, geloof ik
quote:
Da's moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het mist toch een beetje die Haaibaaike flair.
Ik zit er ook wel doorheen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
Zhennie..... ik kán niet meer![]()
haal me hier weg
heb op zich wel aardig wat gedaan.... kan tevreden naar huis zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit er ook wel doorheen.
Zojuist nog twee afspraken voor volgende week gemaakt.
Nu nog even een rapportje afronden.
En dan ben ik ook wel op.![]()
*digitale masage geeftquote:En ik heb rugpijn![]()
![]()
In IDO jaquote:
Wat dan, wat dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
In IDO ja.
Begin me aan sommige mensen steeds meer te irriteren, terwijl ik er al niet meer zo vaak ben. Of daarom juist, kan ook.
Ah, niks bijzonders hoor, sommigen irriteren me alleenquote:
Ja, dat zei je al, kloothommel. Zeg dan wie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, niks bijzonders hoor, sommigen irriteren me alleen.
Je mag me ook bij naam noemen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
In IDO ja.
Begin me aan sommige mensen steeds meer te irriteren, terwijl ik er al niet meer zo vaak ben. Of daarom juist, kan ook.
Nu ga ik naar de kapper.
Ah, dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag me ook bij naam noemen hoor
Doe ik bij jou ook.
Ik had het gewoon over Zhenar en Babette hoor...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
In IDO ja.
Begin me aan sommige mensen steeds meer te irriteren,
Kijk, hier mag "irriteren" welquote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb weer niks boeiends gemist, merk ik.
ga 's lekker terug naar je hok jijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je mag me ook bij naam noemen hoor
Doe ik bij jou ook.
Wij werken tenminste naast het Fok!ken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over Zhenar en Babette hoor...
Je hebtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
mja wij lopen wel 'n beetje te huilieën ja......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
Ik had het gewoon over Zhenar en Babette hoor...
Beauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebtmij
gemist! Min of meer! Want
ik
ga nu weg.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Wij werken tenminste naast tijdens het Fok!ken!![]()
![]()
Want zo zijn wij. Altijd denkend aan anderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja wij lopen wel 'n beetje te huilieën ja......
maar da's enkel om jullie een beeld te geven van "de vrijdagmiddag van de werkende mens"
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebtmij
gemist! Min of meer! Want
ik
ga nu weg.
Idols #89: De kater van Angeliquequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef Tania18 het volgende:
Euh, ik ga de Idols topics maar eens doorlezen. Waar moet ik wezen voor de echt goede rellen?![]()
Je bent altijd vervelendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wacht..als zij bewust komen meerellen in IDO is het wel leuk maar als ik hier eens wat opmerkingen rondstrooi ben ik vervelend?
Tania?quote:
ik heb me anders rot gelachen vanmiddag [om HB, niet om CDP&Diz]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wacht..als zij bewust komen meerellen in IDO is het wel leuk maar als ik hier eens wat opmerkingen rondstrooi ben ik vervelend?
Makkelijk.quote:
wij hebben niet meegereld, wij hebben jullie erop gewezen dat jullie rel onder niveau wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naam
Eigenlijk vind ik CDP er nog het meest sympathiek uitkomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele rel was (bedroevend) slecht.....
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele rel was (bedroevend) slecht.....
Mis je me alleen dáárom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb me anders rot gelachen vanmiddag [om HB, niet om CDP&Diz]
en ik heb je gemist, want ik wist niet meer of het gehinnik of gehinnek was![]()
En Bupatih is tof.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
CDP is een kneus en Dizer is een kneus.
Zo, opgelost.
Goed compromisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
CDP is een kneus en Dizer is een kneus.
Zo, opgelost.
tja eigenlijk welquote:
je weet het niet zeker????quote:Maar het is volgens mij 'gehinnik'.![]()
Tuurlijk weet ie het wel zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja eigenlijk wel
[..]
je weet het niet zeker????
mensen: hij weet het niet zeker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |