Was alleen op het station hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kwart voor 6. Ha das mooi, dan je mn single vriendin ontmoeten..
tsk tsk, dan bel je ook niet evenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben maandag nog in Utrecht geweest. Alleen heb ik toen zeg maar in de trein gezeten die van Eindhoven naar Amsterdam ging en even een stop maakte in Utrecht. Maar toch, ik ben er geweest!
Ik ben Muzzyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Zeg het even allemaal na!
"Yo soy Muzzy!"
Ik ben morgen in Utrechtquote:
Zullen we meeten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben over 4 uur in Utrecht en morgen ook
Whehehe. Hey ik vind dat jij mee komt, als Duif wat zoenen komt halen bij mij.[14.]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we meeten?
Ik heb ook nog wel een single vriendin.
Dizer, gefeliciteerd.
Maar haal Duif dan ook even over dat te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehe. Hey ik vind dat jij mee komt, als Duif wat zoenen komt halen bij mij.[14.]
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Whehehe. Hey ik vind dat jij mee komt, als Duif wat zoenen komt halen bij mij.[14.]
quote:
1+1+1=3quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een single vriendin.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:
Ja, kan koud op je dak vallen, zo'n kerms!quote:
Sla je hoofd door het beeldscherm. Daar knap je vast van op!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:03 schreef Dizer het volgende:Ik val bijna in slaap hier achter de pc op school
Lulquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sla je hoofd door het beeldscherm. Daar knap je vast van op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |