Waarin? In jouw gat? Nou interesse niet. Eerder onmisbaar met zo een grote uitgescheurde gat... iedereen kan het zien..quote:
Ik ben blij dat jouw beeld van mij zó niet klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarin? In jouw gat? Nou interesse niet. Eerder onmisbaar met zo een grote uitgescheurde gat... iedereen kan het zien..
Nee, want ik zie het echt voor me, zo een gat van een meter doorsnedequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw beeld van mij zó niet klopt.
Bewijs dan eens het tegendeelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw beeld van mij zó niet klopt.
Nee hoor. Ik zit met mn kop thee rustig The Amazing Race te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg een sterke vibe dat zowel CDP als Dizer zich keihard aan het aftrekken zijn op deze "rel"![]()
![]()
![]()
En ik krijg wel vaker goede vibes door!![]()
Wat je zegt, doe je zelfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg een sterke vibe dat zowel CDP als Dizer zich keihard aan het aftrekken zijn op deze "rel"![]()
![]()
![]()
Ik moet me bewijzen voor Dizer en jou?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Bewijs dan eens het tegendeel.
Morgen is die meet toch?
Ik zit op m'n werk, gek!quote:
ik vind 't begrip "rel" een beetje overrated....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
Nee, neem dan onze rellen met Haaibaaike!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't begrip "rel" een beetje overrated....
veel verder dan "ik vind jou stom" en het achterwerk van CDP komt het niet........
Saai hé.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
veel verder dan "ik vind jou stom" en het achterwerk van CDP komt het niet........
achterbask?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, neem dan onze rellen met Haaibaaike!![]()
![]()
Doorspekt met subtiel cynisme, geniale botheden en achterbaske woordspelingen!
![]()
Dat een of andere GTST acteur een robot isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet Beev, het moet iemand zijn die net zo latent is als jij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo weg, wie neemt het van mij over? Beev?
Wat een taalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Haaibaaike.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij haar is het grappig, je kunt echt de grappigste dingen zeggen, want ze zegt toch alleen maar 'hou je bek'.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ik latent? Hoe kom je daarop?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet Beev, het moet iemand zijn die net zo latent is als jij.![]()
![]()
Garpje, ik bedoel lievquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |