Da's moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het mist toch een beetje die Haaibaaike flair.
Ik zit er ook wel doorheen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
Zhennie..... ik kán niet meer![]()
haal me hier weg
heb op zich wel aardig wat gedaan.... kan tevreden naar huis zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit er ook wel doorheen.
Zojuist nog twee afspraken voor volgende week gemaakt.
Nu nog even een rapportje afronden.
En dan ben ik ook wel op.![]()
*digitale masage geeftquote:En ik heb rugpijn![]()
![]()
In IDO jaquote:
Wat dan, wat dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
In IDO ja.
Begin me aan sommige mensen steeds meer te irriteren, terwijl ik er al niet meer zo vaak ben. Of daarom juist, kan ook.
Ah, niks bijzonders hoor, sommigen irriteren me alleenquote:
Ja, dat zei je al, kloothommel. Zeg dan wie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, niks bijzonders hoor, sommigen irriteren me alleen.
Je mag me ook bij naam noemen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
In IDO ja.
Begin me aan sommige mensen steeds meer te irriteren, terwijl ik er al niet meer zo vaak ben. Of daarom juist, kan ook.
Nu ga ik naar de kapper.
Ah, dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag me ook bij naam noemen hoor
Doe ik bij jou ook.
Ik had het gewoon over Zhenar en Babette hoor...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
In IDO ja.
Begin me aan sommige mensen steeds meer te irriteren,
Kijk, hier mag "irriteren" welquote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb weer niks boeiends gemist, merk ik.
ga 's lekker terug naar je hok jijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je mag me ook bij naam noemen hoor
Doe ik bij jou ook.
Wij werken tenminste naast het Fok!ken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over Zhenar en Babette hoor...
Je hebtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
mja wij lopen wel 'n beetje te huilieën ja......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
Ik had het gewoon over Zhenar en Babette hoor...
Beauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebtmij
gemist! Min of meer! Want
ik
ga nu weg.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Wij werken tenminste naast tijdens het Fok!ken!![]()
![]()
Want zo zijn wij. Altijd denkend aan anderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja wij lopen wel 'n beetje te huilieën ja......
maar da's enkel om jullie een beeld te geven van "de vrijdagmiddag van de werkende mens"
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebtmij
gemist! Min of meer! Want
ik
ga nu weg.
Idols #89: De kater van Angeliquequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef Tania18 het volgende:
Euh, ik ga de Idols topics maar eens doorlezen. Waar moet ik wezen voor de echt goede rellen?![]()
Je bent altijd vervelendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wacht..als zij bewust komen meerellen in IDO is het wel leuk maar als ik hier eens wat opmerkingen rondstrooi ben ik vervelend?
Tania?quote:
ik heb me anders rot gelachen vanmiddag [om HB, niet om CDP&Diz]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wacht..als zij bewust komen meerellen in IDO is het wel leuk maar als ik hier eens wat opmerkingen rondstrooi ben ik vervelend?
Makkelijk.quote:
wij hebben niet meegereld, wij hebben jullie erop gewezen dat jullie rel onder niveau wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naam
Eigenlijk vind ik CDP er nog het meest sympathiek uitkomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele rel was (bedroevend) slecht.....
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele rel was (bedroevend) slecht.....
Mis je me alleen dáárom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb me anders rot gelachen vanmiddag [om HB, niet om CDP&Diz]
en ik heb je gemist, want ik wist niet meer of het gehinnik of gehinnek was![]()
En Bupatih is tof.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
CDP is een kneus en Dizer is een kneus.
Zo, opgelost.
Goed compromisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
CDP is een kneus en Dizer is een kneus.
Zo, opgelost.
tja eigenlijk welquote:
je weet het niet zeker????quote:Maar het is volgens mij 'gehinnik'.![]()
Tuurlijk weet ie het wel zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja eigenlijk wel
[..]
je weet het niet zeker????
mensen: hij weet het niet zeker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |