En mijn uitspraken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het maar matig. CDP heeft matige uitspraken.
Waar hij dat vandaan haalt?quote:
Ja die gaan wel, het kan beter. Maar het is gewoon lastig om op matigheid te reagerenquote:
Inderdaad. Damn.. dus ik moet nog harder gaan reageren om een IDO ban te krijgen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja die gaan wel, het kan beter. Maar het is gewoon lastig om op matigheid te reageren.
Had je me helemaal anaal uitgescheurd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
Damn.. het is dat ik hem in het echt niet tegenkom anders
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je me helemaal anaal uitgescheurd?
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dan zouden de rellen denk ik nog grappiger zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je overalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dan zouden de rellen denk ik nog grappiger zijnEn trouwensm, hier vind ik je gewoon lief
want hier houden wij allemaal van homo's
Maar in IDO vind ik je gewoon
En trouwens, ben jij niet inmiddels al anaal uitgescheurd? Ik kan me voorstellen al die gangbangs die je hebt gehad met mannen zodat jij bij IDO kon inlikken best van uitgescheurd kan zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo! Wil je nou een ballon?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je overal'
Dat scheelt.
*glaasje rosé inschenkt, voor Periquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:
*popcorn aanreikt, aan Babette.
Helemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, ben jij niet inmiddels al anaal uitgescheurd? Ik kan me voorstellen al die gangbangs die je hebt gehad met mannen zodat jij bij IDO kon inlikken best van uitgescheurd kan zijn
Zo, dus een gitaar van Christon past er zo in 1 keer in zonder glijmiddel?quote:
Wat een interesse opeens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo, dus een gitaar van Christon past er zo in 1 keer in zonder glijmiddel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |