OP ff aangepast / bijgewerktquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef HendrikJan het volgende:
Stukje tekst.
HEEEEEE bedankt voor de invite enzo! Ik ga eens kijken wat er allemaal mee kan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb nog 6 invites over!
Mocht je er eentje willen, stuur dan een mailtje naar remonvogelaar@hotmail.com
Let wel op dat je Windows XP moet hebben.
De Nederlandstalige WLM is te downloaden op http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
En dat ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef wimmel_1 het volgende:
kleurtjes zijn aangepast aan "Vista Look"
Het was bij de vorige beta ook al mogelijk om de kleuren te wijzigen door op het verfpotje te klikken.quote:
In apatch zit geen proxyserver of iets anders om de invites te omzeilen hoor.quote:En voor diegene die met oplossingen als "aPatch" en dergelijke gaan expirimenteren ..... PROXYSERVERS HEBBEN EEN LOGGING FUNCTIONALITIET.... dus denk hier aan vóór je je wachtwoord en dergelijke toe vertrouwd aan de makers van dit soort "patches".
óf je combineerd ze in één... je werkgever gebruikt IM (vanaf Exchange 2000) óf SIPS (vanaf Exchange 2003). Beide zijn al te combineren met .NET messenger vanaf versie 4.7 (Windows Messenger).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
In apatch zit geen proxyserver of iets anders om de invites te omzeilen hoor.
Ook als je WLM patched met Apatch heb je gewoon een invite nodig om WLM te kunnen gebruiken.
Ook zal apatch je nooit vragen naar je wachtwoord en dergelijke.
Ik gebruik het al vanaf MSN 7.0 aangezien ik me anders dood irriteer aan sommige dingen in MSN
Apatch is alleen om onnodige functies uit WLM te slopen, enkele instellingen te wijzigen en om de mogelijkheid te hebben om het meerdere keren tegelijk te kunnen draaien.
Hierdoor kan ik bijvoorbeeld gewoon mijn privé MSN aan hebben staan naast mijn zakelijke.
Ik vertrouw Apatch wel. Je hebt ook heel veel mensen die Messenger Plus! gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:56 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
én wat betreft die patches...... décompile die dingen maar eens. Én kijk waar ze allemaal naar connecten
Je hebt mailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:50 schreef Whiskers het volgende:
Iemand een invite over voor whiskers at planet punt nl ? Ah?![]()
gestuurdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef technofreak86 het volgende:
heeft iemand nog een invite voor mij? technofreak [at] gmail [punt] com
ok dan, bedankt. hoelang duurt het ongeveer voordat ik em zou moeten hebben? want ik zie nog niks namelijk.quote:
das raar... zou er meteen moeten zijn. Als ie er over uurtje nog niet is moet je het effe zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
ok dan, bedankt. hoelang duurt het ongeveer voordat ik em zou moeten hebben? want ik zie nog niks namelijk.
boeiend moet er toch vanafquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef technofreak86 het volgende:
Er staat ook niks in mn spamfolder. als iemand een invite kan sturen naar ludoverduin [@] hotmail.com maken jullie me erg blij.
edit: Thomas B. heel erg bedankt! sorry als het je nu 2 invites heeft gekost maar ik heb er echt maar 1 ontvangen.
is dat incl. die blokhaken ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef Elusive het volgende:
elusive2.0[kringelding]gmail.com iemand?
Thanx!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef Thomas B. het volgende:
sop en FooRancid zie je mail
Ja, ik gebruik al maanden mijn gmail als msn-account, en daarop heb ik ook de invite aangevraagd... heb op gmail het mailtje ontvangen maar kan niet inloggen op live messengerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef Mathijz het volgende:
heb jeop je gmail wel een .net paspoort?
Donequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef _Acid_ het volgende:
mailadres als iemand over heeft?
alstuquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef test55 het volgende:
wie heeft er nog een invite voor mij legerwoman@hotmail.com
sentquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef test55 het volgende:
kan je er ook een s turen naar me broertje stephano0602
You've got mail.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:24 schreef Messenga het volgende:
Ik heb er 25.
Mailen op mijn adres, waarin je vermeld op welk adres je je invite wil hebben.
Verzondenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef Eragon het volgende:
Invite asjeplieft
eragon-inheritance@hotmail.com
Danke Sehr![]()
ik heb er nog 39 overquote:Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef DJJoris het volgende:
mocht iemand er nog 1 overhebben, ik zou er ook wel een willen. jorisspringer@hotmail.com *please*
Here you arequote:Zo, dat was het al
Je hebt uitnodigingen verzonden naar de volgende adressen: jorisspringer@hotmail.com
Done!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef quadrifoglio het volgende:
iemand een invite over voor xxxxxxxxxxxxxxx @ hotmail punt com..?
Dat kan met een bestandje genaamd "MSNP13Downgrader.exe". Moet je daar even op zoeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef quadrifoglio het volgende:
ik heb een stomme vraag.
ik heb de invite gebruikt en WLM geinstalleerd, maar nu kan ik maar met 1 username inloggen.
De rest van de familie kan dus niet meer inloggen omdat de invite maar op 1 hotmailadres geldig is.
hoe logt de rest van de familie ook weer in?
bedankt!
Die hebben ook een invite nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef quadrifoglio het volgende:
ik heb een stomme vraag.
ik heb de invite gebruikt en WLM geinstalleerd, maar nu kan ik maar met 1 username inloggen.
De rest van de familie kan dus niet meer inloggen omdat de invite maar op 1 hotmailadres geldig is.
hoe logt de rest van de familie ook weer in?
bedankt!
Die MSNP13Downgrader werkt niet meer sinds de nieuwste versie van WLM.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat kan met een bestandje genaamd "MSNP13Downgrader.exe". Moet je daar even op zoeken.
Weet niet precies hoe het werkt, maar ik geloof dat ie dan via een proxy gaat. Met andere woorden, je stuurt je wachtwoord eerst naar iemand anders voordat ie inlogt.
Wat je beter kan doen is gewoon invites sturen naar de rest van je familie.
En wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Die MSNP13Downgrader werkt niet meer sinds de nieuwste versie van WLM.
verstuurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef DrXLTrouble het volgende:
Heeft er nog iemand een invite in een verloren hoekje over liggen voor mij ?
Alvast bedankt![]()
peters.mailbox at gmail dot com
Done.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef DrXLTrouble het volgende:
Heeft er nog iemand een invite in een verloren hoekje over liggen voor mij ?
Alvast bedankt![]()
peters.mailbox at gmail dot com
Ook weer gedaan....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef erikkll het volgende:
iemand voor mij?
erik [at] kleinlangenhorst [punt] nl
Vooruit dan maar.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef erikkll het volgende:
kan
ikbendeshitjijniet [at] hotmail [dot] com er ook 1 krijgen?
Verzondenquote:Op woensdag 15 maart 2006 03:29 schreef markcoret het volgende:
heeft iemand ook voor mij mss een invite? markcoret@hotmail.com
Verzonden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef Pronk het volgende:
Ik zou graag een invite ontvangen! Mag naar peterpronk[at]gmail[dot]com
Hij is verstuurd hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DigiStorm het volgende:
Heeft er iemand ook een voor mij? marco@marcohamersma.nl
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:53 schreef Ridder_Schransgraag het volgende:
garnier at gmail dot com
Alvast bedankt!
Verzondenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:31 schreef Rnnz het volgende:
Ik zou er ook graag eentje willen.. ^^
Ronnuz [at] gmail [dot] com
Alvast bedankt
Verstuurd!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:48 schreef Dennis75 het volgende:
Kan ik er ook eentje krijgen?
xxxxxxxxxxxxxx@gmail.com
Is onderweg.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef JoostBrw het volgende:
Zou ik een invite mogen ontvangen??
j.eerland [at] brandweerbergambacht.nl
alvast heel erg bedankt!!
Joost
Hoppaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:10 schreef espada het volgende:
Als er nog 1 over is, wil ik er graag 1 ontvangen!
Alvast bedankt.
-
Is onderwegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef paulm het volgende:
Heeft iemand nog een invite voor mij over?
******wanadoo.nl
Alvast bedankt!
Done!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:42 schreef flat_erik het volgende:
Zijn er nog invites over?
xxxxx at hotmail com
Ook jij kunt gebruik maken van WLM!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:21 schreef Coelho het volgende:
Nog iemand met een invite? xxxxx en dan de bekende hotmail achtervoegsels. Dank!
Eveneens mail ontvangen op dat adres!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
ik heb je teruggemaild, zou je daar nog even naar willen kijken? Dank!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eveneens mail ontvangen op dat adres!
Thxzquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:42 schreef flat_erik het volgende:
Zijn er nog invites over?
plop_ at hotmail com
Inloggen op ideas.live.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Coelho het volgende:
als iemand mij vertelt hoe ik aan invites kom, dan wil ik ze met alle plezier ook uitdelen.
Overigens hoef je niet meer om invites te vragen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:18 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Inloggen op ideas.live.com [afbeelding]
Ik zal er even een naar je sturenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef -aad- het volgende:
Zou iemand mij ook een invite willen sturen? adres is ****** hotmail [dot] com
En ja ik neem dan een ander adres voor de apestaart... Is niet dat je zegt een super adres.
edit: de eerder gegeven link werkte bij mij trouwens niet, kreeg een lege pagina na akkoord.
Dat staat hier helemaal los van, voorzover ik weet worden er nog geen echte @live.com adressen uitgedeeld, maar er zijn al wel betagebruikers (ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef -aad- het volgende:
Ik heb hem binnen tnx. Binnenkort ff uitproberen (niet hier aangezien er meerdere mensen op deze computer MSN-en)
Hoe zit het nou eigenlijk precies met die @live.com adressen? Zijn die er al (en zitten ze dan bij de invite) of moeten ze nog komen?
Die tabs kun je ook uit zetten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
Ik presenteer u, het final design.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gok zomaar dat hij niet de final versie heeftquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Die tabs kun je ook uit zetten.
Moet je even bij Extra -> Opties -> Tabs het vinkje voor "Tabs verbergen" aanzetten
Exact, de screens komen van LiveSide.netquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat hij niet de final versie heeft![]()
ikke ikke ikkequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:08 schreef nicomart het volgende:
heb ook nog 6 uitnodigingen over ofzo
Ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef blup het volgende:
welke versie is dat? Die is nou weer foeilelijk.
kheb 8.0.0556 die blijft een stuk mooier!
Verzondenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef RvO het volgende:
ben ook wel in voor een invite
én adres is wég.....
Verzondenquote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef Alfisti het volgende:
Iemand een invite over voor mij?
alfa155_v6@hotmail.com
dank dank dank
En ze zijn nu allemaal weggegeven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb nog 4 invites in de aanbieding, svp mailennaar remonvogelaar@hotmail.com en geen oproepje in dit topic. (voordat er meerdere mensen een invite sturen, is zonde.)
Dan klik je er een keer op dan is het in ieder geval tot de volgende keer wegquote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken? Ik wil van dat domme "Je hebt uitnodigingen" af
Haha ook leuk jaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat is ook een mogelijkheid. Zelf heb ik gewoon allemaal invites naar mezelf gestuurd
Apatch om de gele berichtenbalk eruit te slopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken? Ik wil van dat domme "Je hebt uitnodigingen" af
mja je móést weer updatenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens zag ik dat er een nieuwe internal build is uitgelekt met nieuwe skin en aantal nieuwe functies? (www.mess.be)
Even in je browser als native taal NL instellen?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:53 schreef RoelRoel het volgende:
Als iemand nog een invite heeft (met die link krijg ik de Engelse versie?!):
RoeldeBrouwer(apenstaartje)gmail.com
Ik vind hem wel mooi, niet TE precies goedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
mja je móést weer updatende complete teletubbielayout is weer terug...
verstuurd... wat een turbosnelheidquote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef joost93 het volgende:
Iemand nog een invite voor mij? joost at fteam punt nl
Nope, deze is strakker en is razendsnel.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
mja je móést weer updatende complete teletubbielayout is weer terug...
DAT viel mij ook al opquote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nope, deze is strakker en is razendsnel.
Vond ik juist rommelig maar goed daarbij komt smaak weer kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:00 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er nog 56 , dus ik zal proberen of ik er ook naar mensen kan sturen die er een willen.
Ow en idd de laatste versie ziet er goed uit en vreet (hier iig) niet echt veel geheugen.
Alleen mis ik de plaatjes voor de msn namen, daar staan nu weer de poppetjes (net als bij alle live versies volgens mij tot nu toe). Ik vond die plaatjes leuker, was tenminste niet zo eentonig
.
Idd dat is dan weer de smaakquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vond ik juist rommelig maar goed daarbij komt smaak weer kijken natuurlijk
Overigens zijn invites een beetje overbodig geworden gezien dat het nu officieel een publieke beta is geworden
Nee dat hebben ze niet, je kunt MSN nu ook als adresboek gebruiken zeg maar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef frync het volgende:
Ik meld me voor het eerst aan bij Windows Live Messenger en ik zie dat onderaan mijn contactpersonenlijst, onder de mensen die ik echt heb toegevoegd, ook alle andere namen uit mijn adresboek van Hotmail staan. Mensen die ik vroeger ooit een keer gemaild heb en ook mensen die vroeger in m'n lijst stonden maar ik al lang heb verwijderd.
Die hoef ik niet allemaal (weer) in mijn lijst te hebben, maar hebben zij nu bericht gekregen dat ik ze heb toegevoegd?![]()
Klik in je hoofdvenster rechts op de dubbele pijltjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef frync het volgende:
Ik meld me voor het eerst aan bij Windows Live Messenger en ik zie dat onderaan mijn contactpersonenlijst, onder de mensen die ik echt heb toegevoegd, ook alle andere namen uit mijn adresboek van Hotmail staan. Mensen die ik vroeger ooit een keer gemaild heb en ook mensen die vroeger in m'n lijst stonden maar ik al lang heb verwijderd.
Die hoef ik niet allemaal (weer) in mijn lijst te hebben, maar hebben zij nu bericht gekregen dat ik ze heb toegevoegd?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |