OP ff aangepast / bijgewerktquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef HendrikJan het volgende:
Stukje tekst.
HEEEEEE bedankt voor de invite enzo! Ik ga eens kijken wat er allemaal mee kan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb nog 6 invites over!
Mocht je er eentje willen, stuur dan een mailtje naar remonvogelaar@hotmail.com
Let wel op dat je Windows XP moet hebben.
De Nederlandstalige WLM is te downloaden op http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
En dat ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef wimmel_1 het volgende:
kleurtjes zijn aangepast aan "Vista Look"
Het was bij de vorige beta ook al mogelijk om de kleuren te wijzigen door op het verfpotje te klikken.quote:
In apatch zit geen proxyserver of iets anders om de invites te omzeilen hoor.quote:En voor diegene die met oplossingen als "aPatch" en dergelijke gaan expirimenteren ..... PROXYSERVERS HEBBEN EEN LOGGING FUNCTIONALITIET.... dus denk hier aan vóór je je wachtwoord en dergelijke toe vertrouwd aan de makers van dit soort "patches".
óf je combineerd ze in één... je werkgever gebruikt IM (vanaf Exchange 2000) óf SIPS (vanaf Exchange 2003). Beide zijn al te combineren met .NET messenger vanaf versie 4.7 (Windows Messenger).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
In apatch zit geen proxyserver of iets anders om de invites te omzeilen hoor.
Ook als je WLM patched met Apatch heb je gewoon een invite nodig om WLM te kunnen gebruiken.
Ook zal apatch je nooit vragen naar je wachtwoord en dergelijke.
Ik gebruik het al vanaf MSN 7.0 aangezien ik me anders dood irriteer aan sommige dingen in MSN
Apatch is alleen om onnodige functies uit WLM te slopen, enkele instellingen te wijzigen en om de mogelijkheid te hebben om het meerdere keren tegelijk te kunnen draaien.
Hierdoor kan ik bijvoorbeeld gewoon mijn privé MSN aan hebben staan naast mijn zakelijke.
Ik vertrouw Apatch wel. Je hebt ook heel veel mensen die Messenger Plus! gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:56 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
én wat betreft die patches...... décompile die dingen maar eens. Én kijk waar ze allemaal naar connecten
Je hebt mailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:50 schreef Whiskers het volgende:
Iemand een invite over voor whiskers at planet punt nl ? Ah?![]()
gestuurdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef technofreak86 het volgende:
heeft iemand nog een invite voor mij? technofreak [at] gmail [punt] com
ok dan, bedankt. hoelang duurt het ongeveer voordat ik em zou moeten hebben? want ik zie nog niks namelijk.quote:
das raar... zou er meteen moeten zijn. Als ie er over uurtje nog niet is moet je het effe zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
ok dan, bedankt. hoelang duurt het ongeveer voordat ik em zou moeten hebben? want ik zie nog niks namelijk.
boeiend moet er toch vanafquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef technofreak86 het volgende:
Er staat ook niks in mn spamfolder. als iemand een invite kan sturen naar ludoverduin [@] hotmail.com maken jullie me erg blij.
edit: Thomas B. heel erg bedankt! sorry als het je nu 2 invites heeft gekost maar ik heb er echt maar 1 ontvangen.
is dat incl. die blokhaken ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef Elusive het volgende:
elusive2.0[kringelding]gmail.com iemand?
Thanx!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef Thomas B. het volgende:
sop en FooRancid zie je mail
Ja, ik gebruik al maanden mijn gmail als msn-account, en daarop heb ik ook de invite aangevraagd... heb op gmail het mailtje ontvangen maar kan niet inloggen op live messengerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef Mathijz het volgende:
heb jeop je gmail wel een .net paspoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |