Verzondenquote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef Alfisti het volgende:
Iemand een invite over voor mij?
alfa155_v6@hotmail.com
dank dank dank
En ze zijn nu allemaal weggegeven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb nog 4 invites in de aanbieding, svp mailennaar remonvogelaar@hotmail.com en geen oproepje in dit topic. (voordat er meerdere mensen een invite sturen, is zonde.)
Dan klik je er een keer op dan is het in ieder geval tot de volgende keer wegquote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken? Ik wil van dat domme "Je hebt uitnodigingen" af
Haha ook leuk jaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat is ook een mogelijkheid. Zelf heb ik gewoon allemaal invites naar mezelf gestuurd
Apatch om de gele berichtenbalk eruit te slopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken? Ik wil van dat domme "Je hebt uitnodigingen" af
mja je móést weer updatenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens zag ik dat er een nieuwe internal build is uitgelekt met nieuwe skin en aantal nieuwe functies? (www.mess.be)
Even in je browser als native taal NL instellen?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:53 schreef RoelRoel het volgende:
Als iemand nog een invite heeft (met die link krijg ik de Engelse versie?!):
RoeldeBrouwer(apenstaartje)gmail.com
Ik vind hem wel mooi, niet TE precies goedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
mja je móést weer updatende complete teletubbielayout is weer terug...
verstuurd... wat een turbosnelheidquote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef joost93 het volgende:
Iemand nog een invite voor mij? joost at fteam punt nl
Nope, deze is strakker en is razendsnel.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
mja je móést weer updatende complete teletubbielayout is weer terug...
DAT viel mij ook al opquote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nope, deze is strakker en is razendsnel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |