Doe je een heel toernooi niet mee en ga je nu liggen zeikenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe het mogelijk is dat deze 2 gedrochten de finale hebben gehaald.
Is 't dan werkelijk zo slecht gesteld met de voetbal-logo's?
Niet te begrijpen inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom in godsnaam die van VascoMis ik iets? Ik zie een zwart wit logo met een dom bootje erop
Liverpool all the way
Liverpool vind ik ook te drukquote:Het is weer zo'n halve kip
Ik vind dat logo van Liverpool echt zo'n dertien in een dozijn logo, je hebt talloze van die historische wapenlogo's. Net zoals van Vasco overigens, maar die heeft nog wel wat met die schepen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef David Letterman het volgende:
Liverpool...
klassiek, strak en de historie van de club...
Ik kom het nu pas tegen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/826024/1/50#35657796]donderdag 2 maart 2006 21:43
Doe je een heel toernooi niet mee en ga je nu liggen zeiken![]()
Zijn op FOK! genoeg stenenquote:
Chelsea.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat logo met een blauwe leeuw in het 'Best Logo Ever' - plaatje...Dat heeft wel potentie.
Van welke club is dat logo?
Ja, volledig onterecht...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Chelsea maar die ligt er allang uit
Is dát even creatiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef Beschouw het volgende:
En speciaal voor Kluupkluup, fokkend vanuit Curaçao:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat hebben ze daar afschuwelijke logo's....
Zullen we het op een ongelukkige loting houden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor niet onterecht, uitgeschakeld tegen het mooiste logo allertijden
Al vind ik deze van Chelsea ook prachtig (en een stuk mooier dan die van Vasco da Gamma)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef Beschouw het volgende:
En speciaal voor Kluupkluup, fokkend vanuit Curaçao:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat hebben ze daar afschuwelijke logo's....
Dat is naar mijn mening juist het probleem met dat logo; er zit teveel in. Daarom:quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Ricky_ het volgende:
122 Liverpool
Wat de motivatie betreft, dit logo heeft naar mijn mening gewoon alles.
Echt zo'n logo die op een dinsdagmiddag ff uit de losse pols met een viltstift getekend isquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is wel mooier dan de beide finalisten, Kluupkluup.
Eensch!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Echt zo'n logo die op een dinsdagmiddag ff uit de losse pols met een viltstift getekend is
Jezus wat lelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zit bij CVV Willemstad
[afbeelding]
Blijkbaar hadden ze moeite met binnen de lijntjes tekenen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij zit het in de naam Willemstad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Echt zo'n logo die op een dinsdagmiddag ff uit de losse pols met een viltstift getekend is
Vaak tegen gespeeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens mij zit het in de naam Willemstad.
In het Noord-Brabantse Willemstad heb je ook een voetbalclub: Kogelvangers.
Mooie naam, maar een vreselijk logo.
[afbeelding]
Heeft wel wat weg van mijn oude clubquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vind die van mijn cluppie hoe een logo hoort te zijn
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van mijn oude club
[afbeelding]
Nee zegt me niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Dan komt deze club je ook bekend voor of niet
[afbeelding]
Was ook voor beschouw bedoeld. Maar tegen Dinteloord en Kloetinge heb ik ook vaak moeten spelen. Small worldquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zegt me niks
We speelden met het eerste soms met Zeeuwen. Seolto Dinteloord de zwervers Kloetinge.
neequote:
Leuk ideequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien een idee voor een toekomstige battle. Beste amateur vereniging logo.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Kon. UD 1875 is onze buur en grote kanshebber lijkt me:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef JorgeCampos het volgende:
het dertien in een dozijn logo van Liverpool.
* Tomhoog eens isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef brighton het volgende:
Mijn stem gaat naar
Club de Regatas Vasco da Gama
Stijlvol zwart met wit en zoals eerder al werd opgemerkt strakker en rustiger dan het Liverpool logo. Het straalt meer uit. En die boot is gewoon tof
Die sterren zijn niet officieel onderdeel van het logo ...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef assie het volgende:
Vasco
Liverpool vind ik ook iets te veel van het goede (fakkels sterren eronder).
Die van Vasco is bijzonderder..... Ook de manier waarop de initialen van de club erin verwerkt zijn erg mooi!
Dan moet je ergens een groep liverpool fans vandaan zien te toveren, want het ziet er helaas niet goed uit...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef WeebI het volgende:
Deze finale is onbeslist tot Liverpool voor staat!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Vasco mooiste shirt en mooiste logo
Maar dit is een Best Logo-toernooi waar de mening van iedereen wordt meegenomen en dit heet niet het Erwtensoep-toernooiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie er al 4 die ik mooier vind dan die van Vasco
Natuurlijk mag jij je stem geven. Iedereen mag stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:21 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik ook mijn stem nog mag geven ..
eheheh zeker van een zwemploegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Nog even een opvallend logo tussendoor: lijkt wel een onderbroek.
[afbeelding]
die nomineer ik dan bij deze voor lelijkste logo everquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Om de donder niet! Logo staat links onderaan
[afbeelding]
Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over...?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Beschouw het volgende:
Wanneer uitslag? Donderdagavond maar?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef Beschouw het volgende:
UITSLAG FINALE: Donderdagavond, ongeveer 20.30 uur.
LOL!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor heb al gestemd op Liverpool.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Jij kiest er dus ook voor
+nog een stem dus van TerroRobbie![]()
Liverpool ook mij mij dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom in godsnaam die van VascoMis ik iets? Ik zie een zwart wit logo met een dom bootje erop
Liverpool all the way
amateur-club-logo'squote:
Het worden stadions daar waren we al over uit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
amateur-club-logo's(maar dan alleen clubs opgeven uit je directe omgeving en 1 per user ofzo) anders blijf je bezig
Als jij je post es edit ofzo...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:18 schreef JaWi het volgende:
Als ik het zo eens bekijk staat Vasco nog voor, al is het niet veel.
Ja, maar nu niet meer zo heel zekerquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:28 schreef Cart_man het volgende:
Vorige week was al zeker dat Vasco () ging winnen, zeiksnol.
Ik geef toch geen getallen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meer zo heel zeker.
en tussenstanden posten is stom.
Ja, die mensen zijn allemaal stomquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geef toch geen getallen?
En bovendien, gedurende het hele toernooi zijn er geloof ik wel tussenstanden gepost.
Op Vasco stemmen is vanwege technische redenen niet meer mogelijk, helaas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
Vasco
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:07 schreef Wackyduck het volgende:
Ik vind de verhouding abstractie en kunstzinnigheid bij dit logo precies goed. Het Liverpool logo is iets te 'druk'.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:18 schreef DivineJester het volgende:
Strak logo, mooie eenvoudige kleurstelling, uitlijning is goed (van tekst is iets minder), eenduidig en niet te druk.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Een logo moet voor mij eruit springen en iets machtigs uitstralen. Daar voldoet dit logo uitstekend aan.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Zyggie het volgende:
Liverpool heeft het verhaal mee, maar Vasco spreekt voor zich. Een iconisch logo met een mooie kleurensamenstelling en eentje dat erg opvalt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef brighton het volgende:
Stijlvol zwart met wit en zoals eerder al werd opgemerkt strakker en rustiger dan het Liverpool logo. Het straalt meer uit. En die boot is gewoon tof
En zo kunnen we nog wel doorgaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef assie het volgende:
Liverpool vind ik ook iets te veel van het goede (fakkels sterren eronder).
Die van Vasco is bijzonderder..... Ook de manier waarop de initialen van de club erin verwerkt zijn erg mooi!
En zo wint Vaco da Gama het toernooi, nadat het ook al aan de haal ging met de prijsquote:Op zondag 5 maart 2006 06:58 schreef popolon het volgende:
Dat bootje dat de pest en andere gezellige ziektes bracht in Zuid Amerika gaat misschien winnen.
Grappig.
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Opmerkelijk overigens dat daar een ander logo op staat.
Die is al af hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Yeahinho het volgende:
Beschouw is vast bezig met een fantastische bekendmakings-post.
Ik ben Coca Cola fanquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef DIGGER het volgende:
Nou Camp?![]()
Benfica is mooi en modern, maar niet super sfeervol.
Zijn stadions als Parkhead, Anfield Road, Luigi Ferraris etc. veel mooier.
Qua vormgeving/ligging/uiterlijk dan? Eigenlijk geen wedstrijd meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadion competitie wordt een beetje heel erg onmeetbaar.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef One_conundrum het volgende:
Hierna het clublogo toernooi?
Nee,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |