Die sterren zijn niet officieel onderdeel van het logo ...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef assie het volgende:
Vasco
Liverpool vind ik ook iets te veel van het goede (fakkels sterren eronder).
Die van Vasco is bijzonderder..... Ook de manier waarop de initialen van de club erin verwerkt zijn erg mooi!
Dan moet je ergens een groep liverpool fans vandaan zien te toveren, want het ziet er helaas niet goed uit...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef WeebI het volgende:
Deze finale is onbeslist tot Liverpool voor staat!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Vasco mooiste shirt en mooiste logo
Maar dit is een Best Logo-toernooi waar de mening van iedereen wordt meegenomen en dit heet niet het Erwtensoep-toernooiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie er al 4 die ik mooier vind dan die van Vasco
Natuurlijk mag jij je stem geven. Iedereen mag stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:21 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik ook mijn stem nog mag geven ..
eheheh zeker van een zwemploegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Nog even een opvallend logo tussendoor: lijkt wel een onderbroek.
[afbeelding]
die nomineer ik dan bij deze voor lelijkste logo everquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Om de donder niet! Logo staat links onderaan
[afbeelding]
Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over...?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Beschouw het volgende:
Wanneer uitslag? Donderdagavond maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |