Doe je een heel toernooi niet mee en ga je nu liggen zeikenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe het mogelijk is dat deze 2 gedrochten de finale hebben gehaald.
Is 't dan werkelijk zo slecht gesteld met de voetbal-logo's?
Niet te begrijpen inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom in godsnaam die van VascoMis ik iets? Ik zie een zwart wit logo met een dom bootje erop
Liverpool all the way
Liverpool vind ik ook te drukquote:Het is weer zo'n halve kip
Ik vind dat logo van Liverpool echt zo'n dertien in een dozijn logo, je hebt talloze van die historische wapenlogo's. Net zoals van Vasco overigens, maar die heeft nog wel wat met die schepen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef David Letterman het volgende:
Liverpool...
klassiek, strak en de historie van de club...
Ik kom het nu pas tegen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/826024/1/50#35657796]donderdag 2 maart 2006 21:43
Doe je een heel toernooi niet mee en ga je nu liggen zeiken![]()
Zijn op FOK! genoeg stenenquote:
Chelsea.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat logo met een blauwe leeuw in het 'Best Logo Ever' - plaatje...Dat heeft wel potentie.
Van welke club is dat logo?
Ja, volledig onterecht...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Chelsea maar die ligt er allang uit
Is dát even creatiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef Beschouw het volgende:
En speciaal voor Kluupkluup, fokkend vanuit Curaçao:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat hebben ze daar afschuwelijke logo's....
Zullen we het op een ongelukkige loting houden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor niet onterecht, uitgeschakeld tegen het mooiste logo allertijden
Al vind ik deze van Chelsea ook prachtig (en een stuk mooier dan die van Vasco da Gamma)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef Beschouw het volgende:
En speciaal voor Kluupkluup, fokkend vanuit Curaçao:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat hebben ze daar afschuwelijke logo's....
Dat is naar mijn mening juist het probleem met dat logo; er zit teveel in. Daarom:quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Ricky_ het volgende:
122 Liverpool
Wat de motivatie betreft, dit logo heeft naar mijn mening gewoon alles.
Echt zo'n logo die op een dinsdagmiddag ff uit de losse pols met een viltstift getekend isquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is wel mooier dan de beide finalisten, Kluupkluup.
Eensch!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Echt zo'n logo die op een dinsdagmiddag ff uit de losse pols met een viltstift getekend is
Jezus wat lelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zit bij CVV Willemstad
[afbeelding]
Blijkbaar hadden ze moeite met binnen de lijntjes tekenen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zit bij CVV Willemstad
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |