Foto!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef Beschouw het volgende:
Kunnen we dan ook weer andere shirt nomineren? Het 23e shirt van Napoli schijnt ook geweldig mooi te zijn.
Of een toernooi mooiste shirt allertijden! Dus niet alleen dit seizoen!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef One_conundrum het volgende:
Hierna het clublogo toernooi?
weet niet wie dit wil regelen? als ik tijd kan vrij maken wil ik het wel doenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef One_conundrum het volgende:
Hierna het clublogo toernooi?
Beschouw had al te vroeg het topic geopend, ik weet alleen niet of hij ook de organisatie op zich wil nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
weet niet wie dit wil regelen? als ik tijd kan vrij maken wil ik het wel doen
Wat is er mooi aan dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken dat het een 4de shirt is wat in de finale staat. Het gaat er toch alleen om dat het een mooi shirt is![]()
Aangezien het in de finale in gekomen, is er toch een groot aantal mensen wat het wel een mooi shirt vindt.quote:
Het logo toernooi toch, volgens mij wilde Beschouw het wel organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
Wat wordt het volgende toernooi en wie wil dat organiseren ???
Verkiezing van het mooiste clublogo, en Beschouw gaat het organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
Wat wordt het volgende toernooi en wie wil dat organiseren ???
Als je hulp nodig hebt willen we je wel helpenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef Beschouw het volgende:
Akkoord. Als jullie maar niet gaan zeiken als er iets verkeerd gaat. Ik fok nog niet zo lang.
Dat was er al, maar toen was dit toernooi nog bezigquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef dndiek het volgende:
Waar blijft dat nominatieronde topic toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |