enquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Girly het volgende:
CM en sjakjaaaah mooie buikjes hooor en cm wat straal je toch
heb ook weer buukfoto gemaakt, want het is alweer 2 weken geleden.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef LadyS het volgende:
Girly, je shirtje kan weer een stukje naar beneden![]()
22 weken en 1 dag
zwangerschap amber: 22 weken en 4 dagen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Rottdog het volgende:
Wauwie Girly![]()
En LadyS daar zit een mooie boon in
mensen hun eigen keuze niet respecteren is pas ordiquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen mooier woordgebruik voor een groeiend kind in de moederbuik?
sorry hoor maar dit vind ik echt zo ordi![]()
Heb je haar onderschrift wel eens gelezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen mooier woordgebruik voor een groeiend kind in de moederbuik?
sorry hoor maar dit vind ik echt zo ordi![]()
dr zal ook wel weer een flink kindje uitkomenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Martineke, jij hebt ook al een flinke buik zeg voor je 25 weken![]()
Hahaha, maak je maar geen zorgen, dit zijn uitzonderingen op de regelik zeg: slappe buikwand, tweede/derde zwangerschap, of gewoon een geval van:"Oh wat moet ik een poepje laten"quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Bass-Miss het volgende:
http://www.9maand.com/bol/trim1.php
Die buiken van week 5! Dat kan toch niet?
Hahaha, zon ton met beentjesViola Holtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Volgens mij hadden die gewoon ook al zo een ton voor ze zwanger waren.
Hahaha, ik schaar mij ook onder de vollere dames hoor(zal ik een foto van mijn kont maken als bewijsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:Ik kan jullie wel een 0-weken buik laten zien die het wint van Girly's 19 weken foto hoor!
En dat is dan niet eens een hangbuik.
Maar gewoon netjes rond.
Btw... niet dat ik me aangesproken voel, maar echt respectvol naar de wat vollere dames hier is het niet he?
Nee, mijn buik is ook nooit echt plat geweest. Maar ik denk er niet aan om een vetfoto als een babybuikfoto te plaatsen. :pquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:Ik kan jullie wel een 0-weken buik laten zien die het wint van Girly's 19 weken foto hoor!
En dat is dan niet eens een hangbuik of zo maar gewoon netjes rond.
Btw... niet dat ik me aangesproken voel, maar echt respectvol naar de wat vollere dames hier is het niet he?
Nu wel, je bent weer van onbesproken blazoenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou ja goed, ik kan me wel voorstellen dat als hier meiden zijn die een 6 weken foto neergooien, dat je dat ook doet als je iets zwaarder bent. Bij de 1 is er dan nog geen fuck te zien, bij de ander een dikke buik.
Maar goed, ik ben ook niet geheel 'vrij' hier, kijk maar in Loena's quote, die was sneller dan mijn edit.![]()
Stomme vraag misschien, maar post jij ook op s.com en heb je daar op L&G het verhaal over het begin van je zwangerschap gepost? Misschien snap je niks van wat ik nu zeg, dan verwar ik je met iemand anders, maar ik denk dat ik je herkenquote:
Smaken verschillen, ik vind het prachtig om te zien zo'n zwangere buik, dat daar een mensje in groeit. Het kan wel eens in de weg zitten, maar mooi is het echt wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:21 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heel leuk al die kinderbuikjes ! (maar mooi kan je het niet noemen toch, dikke buik)
ik zit wel op s.com ja, alleen kan me niet herinneren dat ik op L&G een verhaal heb gepost over mijn zwangerschap..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:14 schreef Chocolate-cake het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar post jij ook op s.com en heb je daar op L&G het verhaal over het begin van je zwangerschap gepost? Misschien snap je niks van wat ik nu zeg, dan verwar ik je met iemand anders, maar ik denk dat ik je herkenHele mooie buik, en als je inderdaad degene bent die ik denk dat je bent, ben ik heel blij voor je zwangerschap kennelijk zo goed gaat
![]()
Zal wel in de war zijn dan met iemand anders, nevermind, mooie buik en ik hoop dat je nog een hele fijne zwangerschap hebt en een heel mooi kindje krijgtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
ik zit wel op s.com ja, alleen kan me niet herinneren dat ik op L&G een verhaal heb gepost over mijn zwangerschap..
ik wil je morgen wel een fototje mailenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef lcicle het volgende:
Ik heb nog nooit een litteken van een keizersnede gezien, vandaar mijn misschien iets directe vraag
Mijn keizersnee litteken zit net boven mijn schaambeen, je zit er dus helemaal niets van in principe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef lcicle het volgende:
Ik heb nog nooit een litteken van een keizersnede gezien, vandaar mijn misschien iets directe vraag
Oh dat is lief!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik wil je morgen wel een fototje mailen![]()
Ohw dus ze komen straks weer terugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:06 schreef Belana het volgende:
icicle, nu alles weer uitgerekt is zie je ze niet meer idd die streepjes
wat leuk, een reportage helemaal! Zit ik ook aan te denken, is dat duur?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:28 schreef Sugar het volgende:
Belaantje, wat ben je prachtig mooi. Echt man!
En volgens mij is mijn buik let wel: mijn buik, niet de rest nu pas zo dik als die van jou met 9 weken.![]()
Heb ook al een paar foto's van mezelf laten zien. Zal volgende week eens weer nieuwe maken. Is alweer 4 weken geleden ofzowquote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef sweaty het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar zijn er hier ook dames met een maatje meer die buikfoto's hebben, ben benieuwd hoe die eruit zien. Ik durf het nog niet aan om foto's te maken, ben pas 8 weken en 2 dagen en heb al een buik van mijzelf dus ben heel benieuwd hoe zo'n verloop er dan uitziet.
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Girly heeft idd een trend gezet. Maar wel een leuke!
Maar dat vrouwtje heeft ook geen hoofd en benen :pquote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Waarom heeft zelfs dat vrouwtje van mijn banner al een buik?
Ah, dat heb ik dan wel. Maar da's niks nieuws he.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar dat vrouwtje heeft ook geen hoofd en benen :p
sorry..last van de zwangerschaps-stemmingswisselingen, nergens geen zin in enzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Martineke het volgende:
MiSS-Take waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wil je buikkkie weer zien???
geeft niet, heb er ook weleens last vanquote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
sorry..last van de zwangerschaps-stemmingswisselingen, nergens geen zin in enzo![]()
Kom net terug van de vk..ze zou even checken en doorsturen voor een eventuele draaipoging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik zag vd week toevallig op mijn kaart van vk met maxim dat ik met 34 weken werd doorgestuurd naar de gyn. vandaar de vraag.
hihiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:41 schreef sjak het volgende:, Icicle, ik schrok me eerst rot toen jij schreef: "er is wat ergs gebeurd!" Ben benieuwd naar je volgende foto
Eerst zat er nog een kuiltje, nu is het (bijna) vlakquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:57 schreef Belana het volgende:
wat bedoel je toch dat je navel weg is?daar kan ik me niks bij voorstellen
wat leuk zeg dat voetje
Ow, op die manierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:27 schreef lcicle het volgende:
[..]
Eerst zat er nog een kuiltje, nu is het (bijna) vlak
Dat bekende ploppetje is er bij mij alleen als ik nies of hoestquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:24 schreef Martineke het volgende:
dat bekende ploppertje is bij mij ook al gearriveerd
Op een dag wordt je wakker en kun je er niet meer overheen kijken echt waarquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:22 schreef Misticle_lightning het volgende:
ben benieuwd
Plaats eens een foto, dan kunnen wij beoordelen of je wel of geen buikje hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:22 schreef Misticle_lightning het volgende:
ben benieuwd
Welke foto Belana? Ik heb vorige week een hartstikke dikke 24 weken buik geplaatst. (Of wacht je nog steeds op de 20 weken foto? Ik kan je aanraden dat niet te doenquote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Belana het volgende:
sjak, waar blijft jouw foto???
Dutssss...fotooooows!!!quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef dutchie het volgende:
Hé kijk nou een vlinder!![]()
* dutchie sneakt hier weer weg.
Zo'n buikje heb ik nu niet eens maar misschien wie weet op den duurquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:11 schreef Belana het volgende:
wil je ook rottdog?
Dit maal toch je hormonen Dutchquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:34 schreef dutchie het volgende:
Rottdog! Wil je misschien iets zeggen?Of heb ik weer last van mijn hormonen?
Thanxquote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:Wat onwijs bescheiden nog! Mooi hoor!
Welkom!
Allen bedankt voor de welkom en reactiesquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef dutchie het volgende:
Inky05, mooi hoor!Had je trouwens Zwangerschap en geboorte deel 186 al gevonden?
Hi mede Almeerder, stad, buiten of haven ? Ik zit in Filmwijk, op loop afstand van het (nieuwe) centrum.quote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef Ladybos het volgende:
Ingvild, wat een mooi bescheiden buikje nog ! Maar je was ook wel supersuperslank zo te zien op de 6 weken fotoIk woon ook in Almere trouwens
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Inky05!! Spannend allemaal hequote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Inky05 het volgende:
En ik vind het erg leuk om te zien, vooral de series van Girly en lcicle. Maar nu vond ik het tijd om ook mee te komen posen![]()
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 10 april 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geweldig mooi, strak en klein buikje, Inky.Ben benieuwd hoe 'ie over een week of 10 is, ofzo! Maar wel tussendoor al meer plaatsen, hoor!!!
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op maandag 10 april 2006 07:56 schreef Icicle het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Inky05!! Spannend allemaal he
En dankjewel voor je complimentje, al heb ik nog maar 1 'serie' geplaatst om Girly na te apen hihi
Jouw buikje ziet er ook (nu al) heel mooi uit! Leuk om te zien dat je een beetje voller wordt over heel je torso.. of hoe noem je het.. Niet alleen je buikje dus
Ben benieuwd hoe dit wondertje gaat groeien!
hoe kan dat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 13:09 schreef Anitra het volgende:
ik kan helaas de kabouterhuisjes niet zien
Weinig buiken kan ik zien door wanadoo.
Je opmerking kan van mij part direct verwijderd worden! Wat zijn we weer aardig !quote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef Dick-Schaffa het volgende:
damn toen ik de titel las verwachtte ik hot steamy rockhard sexy girl tummies en wat krijg ik flubber...
Ergens in de route van photobucket naar wanadoo gaat er iets mis, het komt vaker voor en dan heb je een aantal dagen geen foto's en nu ineens weer welquote:
Moet je nagaan hoe groot die van mij worden als ik ooit zwanger benquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef dutchie het volgende:
Ja Bollie, volgens mij durf ik nu de concurrentie wel aan met jou wat dat betreft.
Die van mij zijn (gelukkig!!!!) niet gegroeid tijdens en na m'n zwangerschap (alleen wat zwaarder, maar verder werkten die dingen nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:01 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot die van mij worden als ik ooit zwanger ben![]()
![]()
ik ookquote:
Mooi Toscaquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:50 schreef Tosca het volgende:
Wat leuk al die foto's.En zo verschillend allemaal.
En proberen of mijn foto ook te zien is
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |