Maar dat vrouwtje heeft ook geen hoofd en benen :pquote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Waarom heeft zelfs dat vrouwtje van mijn banner al een buik?
Ah, dat heb ik dan wel. Maar da's niks nieuws he.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar dat vrouwtje heeft ook geen hoofd en benen :p
sorry..last van de zwangerschaps-stemmingswisselingen, nergens geen zin in enzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Martineke het volgende:
MiSS-Take waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wil je buikkkie weer zien???
geeft niet, heb er ook weleens last vanquote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
sorry..last van de zwangerschaps-stemmingswisselingen, nergens geen zin in enzo![]()
Kom net terug van de vk..ze zou even checken en doorsturen voor een eventuele draaipoging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik zag vd week toevallig op mijn kaart van vk met maxim dat ik met 34 weken werd doorgestuurd naar de gyn. vandaar de vraag.
hihiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:41 schreef sjak het volgende:, Icicle, ik schrok me eerst rot toen jij schreef: "er is wat ergs gebeurd!" Ben benieuwd naar je volgende foto
Eerst zat er nog een kuiltje, nu is het (bijna) vlakquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:57 schreef Belana het volgende:
wat bedoel je toch dat je navel weg is?daar kan ik me niks bij voorstellen
wat leuk zeg dat voetje
Ow, op die manierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:27 schreef lcicle het volgende:
[..]
Eerst zat er nog een kuiltje, nu is het (bijna) vlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |