quote:Op maandag 27 maart 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Girly heeft idd een trend gezet. Maar wel een leuke!
Maar dat vrouwtje heeft ook geen hoofd en benen :pquote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Waarom heeft zelfs dat vrouwtje van mijn banner al een buik?
Ah, dat heb ik dan wel. Maar da's niks nieuws he.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar dat vrouwtje heeft ook geen hoofd en benen :p
sorry..last van de zwangerschaps-stemmingswisselingen, nergens geen zin in enzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Martineke het volgende:
MiSS-Take waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wil je buikkkie weer zien???
geeft niet, heb er ook weleens last vanquote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
sorry..last van de zwangerschaps-stemmingswisselingen, nergens geen zin in enzo![]()
Kom net terug van de vk..ze zou even checken en doorsturen voor een eventuele draaipoging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik zag vd week toevallig op mijn kaart van vk met maxim dat ik met 34 weken werd doorgestuurd naar de gyn. vandaar de vraag.
hihiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:41 schreef sjak het volgende:, Icicle, ik schrok me eerst rot toen jij schreef: "er is wat ergs gebeurd!" Ben benieuwd naar je volgende foto
Eerst zat er nog een kuiltje, nu is het (bijna) vlakquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:57 schreef Belana het volgende:
wat bedoel je toch dat je navel weg is?daar kan ik me niks bij voorstellen
wat leuk zeg dat voetje
Ow, op die manierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:27 schreef lcicle het volgende:
[..]
Eerst zat er nog een kuiltje, nu is het (bijna) vlak
Dat bekende ploppetje is er bij mij alleen als ik nies of hoestquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:24 schreef Martineke het volgende:
dat bekende ploppertje is bij mij ook al gearriveerd
Op een dag wordt je wakker en kun je er niet meer overheen kijken echt waarquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:22 schreef Misticle_lightning het volgende:
ben benieuwd
Plaats eens een foto, dan kunnen wij beoordelen of je wel of geen buikje hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:22 schreef Misticle_lightning het volgende:
ben benieuwd
Welke foto Belana? Ik heb vorige week een hartstikke dikke 24 weken buik geplaatst. (Of wacht je nog steeds op de 20 weken foto? Ik kan je aanraden dat niet te doenquote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Belana het volgende:
sjak, waar blijft jouw foto???
Dutssss...fotooooows!!!quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef dutchie het volgende:
Hé kijk nou een vlinder!![]()
* dutchie sneakt hier weer weg.
Zo'n buikje heb ik nu niet eens maar misschien wie weet op den duurquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:11 schreef Belana het volgende:
wil je ook rottdog?
Dit maal toch je hormonen Dutchquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:34 schreef dutchie het volgende:
Rottdog! Wil je misschien iets zeggen?Of heb ik weer last van mijn hormonen?
Thanxquote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:Wat onwijs bescheiden nog! Mooi hoor!
Welkom!
Allen bedankt voor de welkom en reactiesquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef dutchie het volgende:
Inky05, mooi hoor!Had je trouwens Zwangerschap en geboorte deel 186 al gevonden?
Hi mede Almeerder, stad, buiten of haven ? Ik zit in Filmwijk, op loop afstand van het (nieuwe) centrum.quote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef Ladybos het volgende:
Ingvild, wat een mooi bescheiden buikje nog ! Maar je was ook wel supersuperslank zo te zien op de 6 weken fotoIk woon ook in Almere trouwens
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Inky05!! Spannend allemaal hequote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Inky05 het volgende:
En ik vind het erg leuk om te zien, vooral de series van Girly en lcicle. Maar nu vond ik het tijd om ook mee te komen posen![]()
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 10 april 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geweldig mooi, strak en klein buikje, Inky.Ben benieuwd hoe 'ie over een week of 10 is, ofzo! Maar wel tussendoor al meer plaatsen, hoor!!!
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op maandag 10 april 2006 07:56 schreef Icicle het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Inky05!! Spannend allemaal he
En dankjewel voor je complimentje, al heb ik nog maar 1 'serie' geplaatst om Girly na te apen hihi
Jouw buikje ziet er ook (nu al) heel mooi uit! Leuk om te zien dat je een beetje voller wordt over heel je torso.. of hoe noem je het.. Niet alleen je buikje dus
Ben benieuwd hoe dit wondertje gaat groeien!
hoe kan dat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 13:09 schreef Anitra het volgende:
ik kan helaas de kabouterhuisjes niet zien
Weinig buiken kan ik zien door wanadoo.
Je opmerking kan van mij part direct verwijderd worden! Wat zijn we weer aardig !quote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef Dick-Schaffa het volgende:
damn toen ik de titel las verwachtte ik hot steamy rockhard sexy girl tummies en wat krijg ik flubber...
Ergens in de route van photobucket naar wanadoo gaat er iets mis, het komt vaker voor en dan heb je een aantal dagen geen foto's en nu ineens weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |