Thanxquote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:Wat onwijs bescheiden nog! Mooi hoor!
Welkom!
Allen bedankt voor de welkom en reactiesquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef dutchie het volgende:
Inky05, mooi hoor!Had je trouwens Zwangerschap en geboorte deel 186 al gevonden?
Hi mede Almeerder, stad, buiten of haven ? Ik zit in Filmwijk, op loop afstand van het (nieuwe) centrum.quote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef Ladybos het volgende:
Ingvild, wat een mooi bescheiden buikje nog ! Maar je was ook wel supersuperslank zo te zien op de 6 weken fotoIk woon ook in Almere trouwens
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Inky05!! Spannend allemaal hequote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Inky05 het volgende:
En ik vind het erg leuk om te zien, vooral de series van Girly en lcicle. Maar nu vond ik het tijd om ook mee te komen posen![]()
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 10 april 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geweldig mooi, strak en klein buikje, Inky.Ben benieuwd hoe 'ie over een week of 10 is, ofzo! Maar wel tussendoor al meer plaatsen, hoor!!!
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op maandag 10 april 2006 07:56 schreef Icicle het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Inky05!! Spannend allemaal he
En dankjewel voor je complimentje, al heb ik nog maar 1 'serie' geplaatst om Girly na te apen hihi
Jouw buikje ziet er ook (nu al) heel mooi uit! Leuk om te zien dat je een beetje voller wordt over heel je torso.. of hoe noem je het.. Niet alleen je buikje dus
Ben benieuwd hoe dit wondertje gaat groeien!
hoe kan dat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 13:09 schreef Anitra het volgende:
ik kan helaas de kabouterhuisjes niet zien
Weinig buiken kan ik zien door wanadoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |