enquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Girly het volgende:
CM en sjakjaaaah mooie buikjes hooor en cm wat straal je toch
heb ook weer buukfoto gemaakt, want het is alweer 2 weken geleden.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef LadyS het volgende:
Girly, je shirtje kan weer een stukje naar beneden![]()
22 weken en 1 dag
zwangerschap amber: 22 weken en 4 dagen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Rottdog het volgende:
Wauwie Girly![]()
En LadyS daar zit een mooie boon in
mensen hun eigen keuze niet respecteren is pas ordiquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen mooier woordgebruik voor een groeiend kind in de moederbuik?
sorry hoor maar dit vind ik echt zo ordi![]()
Heb je haar onderschrift wel eens gelezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen mooier woordgebruik voor een groeiend kind in de moederbuik?
sorry hoor maar dit vind ik echt zo ordi![]()
dr zal ook wel weer een flink kindje uitkomenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Martineke, jij hebt ook al een flinke buik zeg voor je 25 weken![]()
Hahaha, maak je maar geen zorgen, dit zijn uitzonderingen op de regelik zeg: slappe buikwand, tweede/derde zwangerschap, of gewoon een geval van:"Oh wat moet ik een poepje laten"quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Bass-Miss het volgende:
http://www.9maand.com/bol/trim1.php
Die buiken van week 5! Dat kan toch niet?
Hahaha, zon ton met beentjesViola Holtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Volgens mij hadden die gewoon ook al zo een ton voor ze zwanger waren.
Hahaha, ik schaar mij ook onder de vollere dames hoor(zal ik een foto van mijn kont maken als bewijsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:Ik kan jullie wel een 0-weken buik laten zien die het wint van Girly's 19 weken foto hoor!
En dat is dan niet eens een hangbuik.
Maar gewoon netjes rond.
Btw... niet dat ik me aangesproken voel, maar echt respectvol naar de wat vollere dames hier is het niet he?
Nee, mijn buik is ook nooit echt plat geweest. Maar ik denk er niet aan om een vetfoto als een babybuikfoto te plaatsen. :pquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:Ik kan jullie wel een 0-weken buik laten zien die het wint van Girly's 19 weken foto hoor!
En dat is dan niet eens een hangbuik of zo maar gewoon netjes rond.
Btw... niet dat ik me aangesproken voel, maar echt respectvol naar de wat vollere dames hier is het niet he?
Nu wel, je bent weer van onbesproken blazoenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou ja goed, ik kan me wel voorstellen dat als hier meiden zijn die een 6 weken foto neergooien, dat je dat ook doet als je iets zwaarder bent. Bij de 1 is er dan nog geen fuck te zien, bij de ander een dikke buik.
Maar goed, ik ben ook niet geheel 'vrij' hier, kijk maar in Loena's quote, die was sneller dan mijn edit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |