Stomme vraag misschien, maar post jij ook op s.com en heb je daar op L&G het verhaal over het begin van je zwangerschap gepost? Misschien snap je niks van wat ik nu zeg, dan verwar ik je met iemand anders, maar ik denk dat ik je herkenquote:
Smaken verschillen, ik vind het prachtig om te zien zo'n zwangere buik, dat daar een mensje in groeit. Het kan wel eens in de weg zitten, maar mooi is het echt wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:21 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heel leuk al die kinderbuikjes ! (maar mooi kan je het niet noemen toch, dikke buik)
ik zit wel op s.com ja, alleen kan me niet herinneren dat ik op L&G een verhaal heb gepost over mijn zwangerschap..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:14 schreef Chocolate-cake het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar post jij ook op s.com en heb je daar op L&G het verhaal over het begin van je zwangerschap gepost? Misschien snap je niks van wat ik nu zeg, dan verwar ik je met iemand anders, maar ik denk dat ik je herkenHele mooie buik, en als je inderdaad degene bent die ik denk dat je bent, ben ik heel blij voor je zwangerschap kennelijk zo goed gaat
![]()
Zal wel in de war zijn dan met iemand anders, nevermind, mooie buik en ik hoop dat je nog een hele fijne zwangerschap hebt en een heel mooi kindje krijgtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
ik zit wel op s.com ja, alleen kan me niet herinneren dat ik op L&G een verhaal heb gepost over mijn zwangerschap..
ik wil je morgen wel een fototje mailenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef lcicle het volgende:
Ik heb nog nooit een litteken van een keizersnede gezien, vandaar mijn misschien iets directe vraag
Mijn keizersnee litteken zit net boven mijn schaambeen, je zit er dus helemaal niets van in principe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef lcicle het volgende:
Ik heb nog nooit een litteken van een keizersnede gezien, vandaar mijn misschien iets directe vraag
Oh dat is lief!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik wil je morgen wel een fototje mailen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |