Die ook weer gewijzigd is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef PeRi het volgende:
Zo, Lynxx krijgt de eer met de OPPO.
Ik was m al aan t editen toen ik m bij jou zag staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef PeRi het volgende:
Zo, Lynxx krijgt de eer met de OPPO.
Ha, mooi dat ik toch maar weer F5 anders was ie weer dubbelquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik was m al aan t editen toen ik m bij jou zag staan. Maar hij staat er weer
Mensen vergeten mij omdat ik als gast mee ga met WithMequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
Misschien per ongeluk bij ongewenste post?
Je gaat gewoon mee, je gaat nu slapen, je gaat sinaasappels eten en je gaat nu slapen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Lynx666 het volgende:
Hoop dat de griep geen roet in mn eten gooit.. Ga me steeds beroerder voelen.
Thee drinken en slapen jij!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Lynx666 het volgende:
Hoop dat de griep geen roet in mn eten gooit.. Ga me steeds beroerder voelen.
Of hij dat lust of niet, hij moet gewoon alles zuipen wat griep-wegganend werktquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef Andiyan het volgende:
Sinaasappelthee dus?![]()
of lust je dat niet Lynx![]()
ga in ieder geval daan bed dan! Echt hoor, want je moet wel mee natuurlijk. Dat snap je toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef Lynx666 het volgende:
Wordt een sinaasappelthee-infuusje dus. Want ik moet tegelijkertijd slapen van Erik
Maar ik kwam dus net al uit mijn bed geroldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ga in ieder geval daan bed dan! Echt hoor, want je moet wel mee natuurlijk. Dat snap je toch?
Dan staat ie van mij er al lang op volgensmijquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef Andiyan het volgende:
Ook handig
Ik verheug me er trouwens al op om zaterdag om een uur of half 3 Tot zo! te posten![]()
Tom vanuit A'dam nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
Ga ik nu als laatste de deur uit ofzo? Ik hoef echt pas 16: 58 weg.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is helemaal geen sprake of Lynx wel of niet gaat. Hij komt gewoon net als IEDEREEN. Die drang om anders te zijn moet maar eens afgelopen zijn
.
ha!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is helemaal geen sprake of Lynx wel of niet gaat. Hij komt gewoon net als IEDEREEN. Die drang om anders te zijn moet maar eens afgelopen zijn
.
Komt goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:48 schreef chansadres het volgende:
Ik krijg hem pas zaterdag!
Dus niet vergeten WithMe
Ik geloof in de goedheid van WithMe/een mede floortje fanaatquote:
Ik ga zaterdag constant sbientje naggen of ze de kaartjes wel bijheeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zaterdag echt nonstop controleren of ik die kaartjes wel bij me heb.
En...?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat mailtje nog steeds niet
Dus misschien kan iemand die mij toch al in msn heeft staan het even opnieuw doorsturen?
Iedereen moet mee dus alles moet ook bij iedereen aankomenquote:
Ik voel een chaga sbientje aankomen bij het Mediaparkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag constant sbientje naggen of ze de kaartjes wel bijheeft
En wie komt ervoor in de plaats bij ons?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kirsten wil bij dr vriendinnen gaan zitten ipv bij ons..
Geen idee. We hebben dus 1 lege stoel..quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
En wie komt ervoor in de plaats bij ons?
Nu dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ook geen mail gekregen...
Ja, dank je!quote:
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:21 schreef Kirstenn het volgende:
Je zei net toch dat ze gewoon achter ons konden zitten ofzo?
Ja oke.. maar dan is er toch helemaal geen stoel over?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
JaAls jij of zij plekken vrijhouden
Ik dacht dat jij dan bij hun wou zitten..dus dan zou je niet bij ons zitten toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ja oke.. maar dan is er toch helemaal geen stoel over?![]()
![]()
Wie zou er dan aan t zingen zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:06 schreef chansadres het volgende:
Over 2 dagen precies zitten we te genieten van de uitzending![]()
![]()
dan moet z eniet meegaan.... Mark rekent erop dat er 30 mensen op de gereserveerde plaatsen gaat zitten.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kirsten wil bij dr vriendinnen gaan zitten ipv bij ons..
en groot gelijk heeft hijquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Als CDP ergens van uitgaat dan breekt de hel los
.
Eerst het gesprek lezen, schat voordat je weer een ophef begint...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet z eniet meegaan.... Mark rekent erop dat er 30 mensen op de gereserveerde plaatsen gaat zitten.....![]()
dus ze doet eht alleen maar voor het kaartje![]()
jah dan kan het wel idd.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
JaAls jij of zij plekken vrijhouden
idd dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef PeRi het volgende:
Ik heb me dr net niet in gemengd, maar ik vind het ook stom. Al is het wel zo dat dr vriendinnen zeg maar bij ons willen komen, achter/naast ons Kirsten. Maar ik vind het ergens toch ook wel ondankbaar overkomen. Maar dat is maar mijn mening..
Jah maar er is telkens WEER wat.... daar wordt ik soms niet goed van....quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Eerst het gesprek lezen, schat voordat je weer een ophef begint...
Heb nu al zin in om Peer te laten omroepenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
Lalalalalaa bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zaterrrrrdag!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef Lynx666 het volgende:
Een meeting! Leuk!
Als ik een gaatje vind kom ik ook!![]()
dat zou wel erg slordig zijn geweest id. en bovendien zou ik echt het hele huis overhoop halen als ik ze kwijt zou zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was m'n kaartjes net al even kwijt.Maar ze lagen er nog gewoon.
![]()
Ik snap het wel hoor. Maar dan zouden ze dus allebei zo snel mogelijk een plekje vlakbij de FOK! stoeltjes moeten zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Kirstenn het volgende:
Ik kom niet alleen dat kaartje halen om bij mn vriendinnen te zijn, maar ik ben al heel de dag bij ze en ik slaap ook bij ze.. dus lijkt me zeer logisch dat het me ook wel leuk lijkt om ze bij Idols te zien (ik ga altijd met hun én we hebben samen nog een spandoek)..
Ohyeah.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een gedoe..
Het enige waar ik ondertussen nog maar aan kan denken is dat het morgen nog maar één dag is.
Jaa snap ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Maar dan zouden ze dus allebei zo snel mogelijk een plekje vlakbij de FOK! stoeltjes moeten zoeken.![]()
Dan pak ik de volgende welquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kinderbedtijd is allang geweest hè knul!.
En zitten wij te nagelbijtenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef chansadres het volgende:
Nu zitten we backstage over 2 dagenen over een paar minuten de uitslag
Het sluimert nog een beetje op de achtergrond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je griepverschijnselen?
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het sluimert nog een beetje op de achtergrond.
Als het doorzet ben ik de pineut.
ik was ze ook kwijt, had me vriend ze op een andere plek gelegd.... ik gelijk pietje paniek spelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was m'n kaartjes net al even kwijt.Maar ze lagen er nog gewoon.
![]()
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef Timmai het volgende:
Hai,
ik heb net nog even 2 kaartjes gewonnen door een sms-je naar de Spits te sturen, kan ik toch nog m'n zusje meenemen
quote:
Weet je al aan wie je de kaartjes geeft?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
![]()
ik zag die advertentie in de spits staan, dus ik dacht, laat ik voor de gein eens meedoen, word ik een uur later teruggebeld dat ik gewonnen heb![]()
Feliquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef Timmai het volgende:
Hai,
ik heb net nog even 2 kaartjes gewonnen door een sms-je naar de Spits te sturen, kan ik toch nog m'n zusje meenemen
Ik neem sowieso mijn zusje mee, die andere weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Weet je al aan wie je de kaartjes geeft?
ik denk het welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Feli! Wie neem je nog meer mee? Of neemt je zusje nog iemand mee?
Ik ben voor doorknippen van stembandenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gaan we alle bakvisjes het zwijgen opleggen?
Ja hallo, ik zit er toch! En mijn stembanden krijgen ze nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef chansadres het volgende:
En hier is Raffaëla
*Stilte*
Martijn kijkt raar naar publiek
*pakt schaar*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit er toch! En mijn stembanden krijgen ze niet.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef chansadres het volgende:
En hier is Raffaëla
*Stilte*
Martijn kijkt raar naar publiek
* Tha_Erik controleert nogmaals of zijn kaarten nog liggen waar ze horen te liggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Timmai het volgende:
Ik heb mijn "echte" kaarten nu ook binnenThnx Dizer!
Ik zit nog steeds in de "Oh ja, morgen ben ik er gewoon zelf bij"-fasequote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de "Oh ja, morgen ben ik er gewoon zelf bij"-fase. Als ik morgen maar niet vergeet op de trein te stappen
.
Dat was geen rel zeg, pfffquote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie [Lynx telt niet mee] weleens een echte rel meegemaakt? Dit is modder smijten man.
Gelurkt. En met plezier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie [Lynx telt niet mee] weleens een echte rel meegemaakt? Dit is modder smijten man.
Klinkt alsof engelen Floortje in m'n oor zingtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef chansadres het volgende:
Vind je de morgen in die zin ook zo mooi Lynx?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Klinkt alsof engelen Floortje in m'n oor zingt
Ik neem dat hij het over Mark heeft?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, ben jij niet inmiddels al anaal uitgescheurd? Ik kan me voorstellen al die gangbangs die je hebt gehad met mannen zodat jij bij IDO kon inlikken best van uitgescheurd kan zijn
CPD hou je relpogingen in Blueroom of SHO. Wat wil je er hier mee bereiken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik neem dat hij het over Mark heeft?
Me eens afvragen waarom ik uberhaupt nog meega aangezien het lijkt alsof iedereen zich maar aan Dizer's kant schaart.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
CPD hou je relpogingen in Blueroom of SHO. Wat wil je er hier mee bereiken?
PeRi, ligt het aan mij ofbegin je lichtelijk blauwe gedragsvormen aan te nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
CPD hou je relpogingen in Blueroom of SHO. Wat wil je er hier mee bereiken?
ah een nieuwe dictator of tenminste iemand met autoritair gedrag!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PeRi, ligt het aan mij ofbegin je lichtelijk blauwe gedragsvormen aan te nemen?
Dat is niet waar, het is gewoon irritant als je overal jouw haat tegen Dizer komt spammen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Me eens afvragen waarom ik uberhaupt nog meega aangezien het lijkt alsof iedereen zich maar aan Dizer's kant schaart.
Oh maar als hij mij een aantal dingen noemt is dat wel okay?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het is gewoon irritant als je overal jouw haat tegen Dizer komt spammen.
Dizer post het niet zomaar in de rondte. Je kan toch wel in 1 topic blijven. Nu ben jij Dizer hier zwart aan het maken, iets wat ronduit heel kinderachtig is. Kijk ik vind je nog steeds een toffe gozer hoor, of jullie ruzie hebben of niet. Maar ik hoef het niet in elk topic te zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh maar als hij mij een aantal dingen noemt is dat wel okay?
Typisch geval van veel woorden maar geen daden, Markquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Gaat er morgen gevochten worden op de tribune door jullie onderling? Dan weet ik dat maar alvast en kan ik extra beveiliging inhuren.
Richard en Winston kunnen mij heus wel aan hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Gaat er morgen gevochten worden op de tribune door jullie onderling? Dan weet ik dat maar alvast en kan ik extra beveiliging inhuren.
Ach, moet mn beeld als relnicht zonder enige dagbesteding, inhoud of mannelijkheid toch even promoten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dizer post het niet zomaar in de rondte. Je kan toch wel in 1 topic blijven. Nu ben jij Dizer hier zwart aan het maken, iets wat ronduit heel kinderachtig is. Kijk ik vind je nog steeds een toffe gozer hoor, of jullie ruzie hebben of niet. Maar ik hoef het niet in elk topic te zien.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nee joh, we zitten allemaal lief naast elkaar en houden elkaar handjes vast, behalve als we moeten klappen voor de kandidaten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doe het iig in de andere topics, want nu kom je alleen maar over als een huilie, cru gezegd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, moet mn beeld als relnicht zonder enige dagbesteding, inhoud of mannelijkheid toch even promoten.
Oh jeeh! Daar gaat mn imago.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe het iig in de andere topics, want nu kom je alleen maar over als een huilie, cru gezegd.
CDP wees wijs en hou de eer aan je zelf....quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, we zitten allemaal lief naast elkaar en houden elkaar handjes vast, behalve als we moeten klappen voor de kandidaten natuurlijk.
Ik ga heus wel mee hoor. Zij gaan toch nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CDP wees wijs en hou de eer aan je zelf....
En je gaat morgen gewoon mee, anders ga ik ook niet
Laat Dizer lekker lullen johHij is het niet waard. En wij weten wel beter.
Ben je vanaaf op msn, we moeten even afspreken voor morgen![]()
Lynx en ik gaan tot 3 tellen en dan opeens roepen: We houden van je Floortjequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Lynx en ik gaan tot 3 tellen en dan opeens roepen: We houden van je Floortje
Wij zijn echte rebellen, hé Mark![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
ja of als de camera toekijktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, we zitten allemaal lief naast elkaar en houden elkaar handjes vast, behalve als we moeten klappen voor de kandidaten natuurlijk.
Egwelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
CDP en Dizer waren weer bezigquote:
Idols #89: De kater van Angeliquequote:
En wij maar wachten op afkoelslotjesquote:
Nou is het wel eens klaar CDP. Dizer zegt iets in SHO tegen jou, Dizer heeft helemaal niks met de meet meer te maken, en dan ga jij hier lopen huilieën eroverquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Me eens afvragen waarom ik uberhaupt nog meega aangezien het lijkt alsof iedereen zich maar aan Dizer's kant schaart.
Jij begon anders, toen je met eenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er klaar mee. Maar vond de opmerking van Dizer meet-gerelateerd.
Ik op Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef Timmai het volgende:
Ik moet morgen m'n kaarten ophalen voor de deur van studio 22
Ja en? Ik zeg dat ik er nu klaar mee ben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij begon anders, toen je met een. reageerde op Dizers; 'nee ik ga niet" tegen mij.
Jongens, niet weer!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij begon anders, toen je met een. reageerde op Dizers; 'nee ik ga niet" tegen mij.
Niks wannabe mod en Dizer groupie. Ik heb vaak zat met Dizer ook in de clinch gelegen. Wat jij doet is ontzettend kinderachtig; "de wereld is tegen CDP, boehoehoe. Ik kom niet meer, hij zei iets gemeens." Terwijl je het zelf hebt uigelokt. Doe niet zo huilie man. Je bent best een toffe gozer, maar dit haalt je echt alleen maar omlaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga geen sorry zeggen. Ook niet tegen die wannabe-mod en Dizer-groupie.
Ik huil ook niet. Ik benwas alleen pissig dat ie toen dingen heeft gezegd die totaal niet zo waren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks wannabe mod en Dizer groupie. Ik heb vaak zat met Dizer ook in de clinch gelegen. Wat jij doet is ontzettend kinderachtig; "de wereld is tegen CDP, boehoehoe. Ik kom niet meer, hij zei iets gemeens." Terwijl je het zelf hebt uigelokt. Doe niet zo huilie man. Ik ben er klaar mee.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Morgen over een paar uurtjes halfuur alweer onderweg
![]()
![]()
En dat kom je hier melden? Je had het best in dat topic kunnen houden en in SHO. Het had hier helemaal niks te zoeken. Dat is wel erg huilie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik huil ook niet. Ik benwas alleen pissig dat ie toen dingen heeft gezegd die totaal niet zo waren.
Ik vond het een achterbakse kut opmerking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dat kom je hier melden? Je had het best in dat topic kunnen houden en in SHO. Het had hier helemaal niks te zoeken. Dat is wel erg huilie.
Wat heeft het hier te zoeken, behalve om te stoken? En kan je er nog iets anders over zeggen, want anders kan je gewoon je mond houden erover en kunnen we hier rustig verder posten over de meet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het een achterbakse kut opmerking.
Jij blijft er over doorgaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat heeft het hier te zoeken, behalve om te stoken? En kan je er nog iets anders over zeggen, want anders kan je gewoon je mond houden erover en kunnen we hier rustig verder posten over de meet.
Mijn hartje bonst tekeerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoej
het komt echt dichtbij zo
En laat die hele discussie nou even varen ofzo, of zoek elkaar op op msn want het verveelt me
Pfiew, je liet me even in spanning!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik doe wel kleren aan denk ik.
ik kom in mijn zusterpakje met al die ziekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat doen jullie aan?
Ik heb al enig idee
zo laat pas?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben 18.54 op Utrecht CS,
Nou ja, uurtje eerder danquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik! de trein van 17.24 uit utrecht komt dan aan in hilversum
Goed hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
hahaha, daar ga ik je aan houden
Wat gaan jullie een uur lang in Hilversum doen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:44 schreef Andiyan het volgende:
Ik waarschijnlijk 17:34. Wie komen er om 17:45 aan? Dan wachten wij wel even op die trein. Anders zijn we ook maar zo alleen.
In de foyer rondstruinen, rustig aan doen, relaxen, wat eten, weet ik het? ik vermaak me wel hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat gaan jullie een uur lang in Hilversum doen dan?
zorgen dat je vooraan in de vrijkaarten rij staat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
In de foyer rondstruinen, rustig aan doen, relaxen, wat eten, weet ik het? ik vermaak me wel hoor.![]()
ik heb christon's ster nog..... die ik neit gebruik omdat me nichtje zijn hoofd eraf heeft getrokken. Ik kan daar fok opzettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk op de achterkant idd maar een 2e poging wagen
Als je niet weet waar het over gaat is dit wel een hele gruwelijke zin.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb christon's ster nog..... die ik neit gebruik omdat me nichtje zijn hoofd eraf heeft getrokken. Ik kan daar fok opzetten
heb ook nog de pinguins eventueel erbijquote:
nee, zo is goed hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
heb ook nog de pinguins eventueel erbij?
En ik van WithMequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof!![]()
Dat herinnert me eraan dat ik nog steeds een bordje voor chansadres moet maken.
Jaaa die pinguins zijn tofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef chansadres het volgende:
Pinguins!!
Oe, dan ga ik me expres verstoppenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:30 schreef PeRi het volgende:
Zeg die Sven, komt toch wel om kwart over 6 aan ook op H'sum? Ik bel 'm hoor als ik 'm/iemand niet al inmiddels gevonden heb. Ik ga echt niet in mn uppie lopen zoeken daar.
ha echt niet. Ik herken jou echt zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, dan ga ik me expres verstoppen.
Hoezoquote:
Whehe, ik val meer op hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kortom: zoek morgen naar de girafen nee dat is niet Vaduz
Die staan er al keilang niet meer inquote:
*HD nog meer bewaakt*.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staan er al keilang niet meer in!
Het is niet zo fris hier.komt ook door 1500 man publiekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de temperatuur in de studio? Want van de workshops kan ik me herinneren dat het zeg maar HEEL ERG KOUD was, en dan weet ik of ik me morgen warm en dik moet aankleden of niet..
Bij wie ga je slapen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef chansadres het volgende:
Ik moet morgen om half 7 opstaan. Werken tot 12 uur. Snel naar huis, omkleden en douchen. Slaapspullen pakken en mp3 vullen. Daarna treinen naar Utrecht. Met bordje zwaaien naar WithMe. Eten, kijken wie er allemaal zijn. Naar Hilversum. Naar Mediapark en dan naar binnen![]()
Als alles goed is, bij een goede vriendin die daar woontquote:
Haha, je had het tegen mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
WTF ga je in Groningen doen, daar zitten we niet hoor.
ik heb het altijd koud... dus ook tijdens de liveshowsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de temperatuur in de studio? Want van de workshops kan ik me herinneren dat het zeg maar HEEL ERG KOUD was, en dan weet ik of ik me morgen warm en dik moet aankleden of niet..
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Even voor de goede orde, is het vanaf station Hilversum noord goed te vinden en op loopafstand?
Mooi.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja.
Het mediapark ligt aan het station..
Moet je een buskaart hebben daarvoor?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je moet toch met de bus..je mag niet lopend naar de studio..
Nee het zijn gewoon touringcars die bij de ingang van het mediapark staanquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is immers ook betaald parkerenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Ah, ja ik zag ze er wel voor aan hoor dat je ervoor moest betalen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenzij je een plekkie weet waar je gratis kan parkeren![]()
Maar op de terugweg wel dus?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terug kom je niet langs een moeilijk doende portierquote:
Jij ook al! LOLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, dat ziet er een stuk makkelijker vindbaar uit dan de studio van de workshops..
We hebben toen echt drie kwartier door een regenachtig Hilversum gelopen, steeds liepen we fout en toen lag het ineens middenin een woonwijk..
*meld zichquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal rond 5 uur op Utrecht CS?
Is ook goed, hoelaat wilde jij er dan zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:29 schreef WithMe het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk al eerder.
Ik denk dat ik de trein neem die om 16:12 aankomt in Utrecht. Ik heb waarschijnlijk honger na de treinreis, dus dan kan ik direct als ik uit de trein kom eerst nog op m'n gemak een hapje eten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is ook goed, hoelaat wilde jij er dan zijn?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Zul je zien dat het morgen zo hard gaat sneeuwen dat het treinverkeer rond Utrecht weer helemaal vast staat zoals een tijdje geleden
Ja, of dan komen we gewoon niet meer thuis, dat kan ook...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]laten we hopen van niet, want dan gaat alles niet door.
Joh, dan beginnen we gewoon wat later.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Zul je zien dat het morgen zo hard gaat sneeuwen dat het treinverkeer rond Utrecht weer helemaal vast staat zoals een tijdje geleden
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de trein neem die om 16:12 aankomt in Utrecht. Ik heb waarschijnlijk honger na de treinreis, dus dan kan ik direct als ik uit de trein kom eerst nog op m'n gemak een hapje eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |