quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Klinkt alsof engelen Floortje in m'n oor zingt
Ik neem dat hij het over Mark heeft?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, ben jij niet inmiddels al anaal uitgescheurd? Ik kan me voorstellen al die gangbangs die je hebt gehad met mannen zodat jij bij IDO kon inlikken best van uitgescheurd kan zijn
CPD hou je relpogingen in Blueroom of SHO. Wat wil je er hier mee bereiken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik neem dat hij het over Mark heeft?
Me eens afvragen waarom ik uberhaupt nog meega aangezien het lijkt alsof iedereen zich maar aan Dizer's kant schaart.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
CPD hou je relpogingen in Blueroom of SHO. Wat wil je er hier mee bereiken?
PeRi, ligt het aan mij ofbegin je lichtelijk blauwe gedragsvormen aan te nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
CPD hou je relpogingen in Blueroom of SHO. Wat wil je er hier mee bereiken?
ah een nieuwe dictator of tenminste iemand met autoritair gedrag!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PeRi, ligt het aan mij ofbegin je lichtelijk blauwe gedragsvormen aan te nemen?
Dat is niet waar, het is gewoon irritant als je overal jouw haat tegen Dizer komt spammen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Me eens afvragen waarom ik uberhaupt nog meega aangezien het lijkt alsof iedereen zich maar aan Dizer's kant schaart.
Oh maar als hij mij een aantal dingen noemt is dat wel okay?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het is gewoon irritant als je overal jouw haat tegen Dizer komt spammen.
Dizer post het niet zomaar in de rondte. Je kan toch wel in 1 topic blijven. Nu ben jij Dizer hier zwart aan het maken, iets wat ronduit heel kinderachtig is. Kijk ik vind je nog steeds een toffe gozer hoor, of jullie ruzie hebben of niet. Maar ik hoef het niet in elk topic te zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh maar als hij mij een aantal dingen noemt is dat wel okay?
Typisch geval van veel woorden maar geen daden, Markquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Gaat er morgen gevochten worden op de tribune door jullie onderling? Dan weet ik dat maar alvast en kan ik extra beveiliging inhuren.
Richard en Winston kunnen mij heus wel aan hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Gaat er morgen gevochten worden op de tribune door jullie onderling? Dan weet ik dat maar alvast en kan ik extra beveiliging inhuren.
Ach, moet mn beeld als relnicht zonder enige dagbesteding, inhoud of mannelijkheid toch even promoten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dizer post het niet zomaar in de rondte. Je kan toch wel in 1 topic blijven. Nu ben jij Dizer hier zwart aan het maken, iets wat ronduit heel kinderachtig is. Kijk ik vind je nog steeds een toffe gozer hoor, of jullie ruzie hebben of niet. Maar ik hoef het niet in elk topic te zien.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nee joh, we zitten allemaal lief naast elkaar en houden elkaar handjes vast, behalve als we moeten klappen voor de kandidaten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doe het iig in de andere topics, want nu kom je alleen maar over als een huilie, cru gezegd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, moet mn beeld als relnicht zonder enige dagbesteding, inhoud of mannelijkheid toch even promoten.
Oh jeeh! Daar gaat mn imago.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe het iig in de andere topics, want nu kom je alleen maar over als een huilie, cru gezegd.
CDP wees wijs en hou de eer aan je zelf....quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, we zitten allemaal lief naast elkaar en houden elkaar handjes vast, behalve als we moeten klappen voor de kandidaten natuurlijk.
Ik ga heus wel mee hoor. Zij gaan toch nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CDP wees wijs en hou de eer aan je zelf....
En je gaat morgen gewoon mee, anders ga ik ook niet
Laat Dizer lekker lullen johHij is het niet waard. En wij weten wel beter.
Ben je vanaaf op msn, we moeten even afspreken voor morgen![]()
Lynx en ik gaan tot 3 tellen en dan opeens roepen: We houden van je Floortjequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Lynx en ik gaan tot 3 tellen en dan opeens roepen: We houden van je Floortje
Wij zijn echte rebellen, hé Mark![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
ja of als de camera toekijktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, we zitten allemaal lief naast elkaar en houden elkaar handjes vast, behalve als we moeten klappen voor de kandidaten natuurlijk.
Egwelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
CDP en Dizer waren weer bezigquote:
Idols #89: De kater van Angeliquequote:
En wij maar wachten op afkoelslotjesquote:
Nou is het wel eens klaar CDP. Dizer zegt iets in SHO tegen jou, Dizer heeft helemaal niks met de meet meer te maken, en dan ga jij hier lopen huilieën eroverquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Me eens afvragen waarom ik uberhaupt nog meega aangezien het lijkt alsof iedereen zich maar aan Dizer's kant schaart.
Jij begon anders, toen je met eenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben er klaar mee. Maar vond de opmerking van Dizer meet-gerelateerd.
Ik op Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef Timmai het volgende:
Ik moet morgen m'n kaarten ophalen voor de deur van studio 22
Ja en? Ik zeg dat ik er nu klaar mee ben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij begon anders, toen je met een. reageerde op Dizers; 'nee ik ga niet" tegen mij.
Jongens, niet weer!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij begon anders, toen je met een. reageerde op Dizers; 'nee ik ga niet" tegen mij.
Niks wannabe mod en Dizer groupie. Ik heb vaak zat met Dizer ook in de clinch gelegen. Wat jij doet is ontzettend kinderachtig; "de wereld is tegen CDP, boehoehoe. Ik kom niet meer, hij zei iets gemeens." Terwijl je het zelf hebt uigelokt. Doe niet zo huilie man. Je bent best een toffe gozer, maar dit haalt je echt alleen maar omlaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga geen sorry zeggen. Ook niet tegen die wannabe-mod en Dizer-groupie.
Ik huil ook niet. Ik benwas alleen pissig dat ie toen dingen heeft gezegd die totaal niet zo waren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks wannabe mod en Dizer groupie. Ik heb vaak zat met Dizer ook in de clinch gelegen. Wat jij doet is ontzettend kinderachtig; "de wereld is tegen CDP, boehoehoe. Ik kom niet meer, hij zei iets gemeens." Terwijl je het zelf hebt uigelokt. Doe niet zo huilie man. Ik ben er klaar mee.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Morgen over een paar uurtjes halfuur alweer onderweg
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |