En dat kom je hier melden? Je had het best in dat topic kunnen houden en in SHO. Het had hier helemaal niks te zoeken. Dat is wel erg huilie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik huil ook niet. Ik benwas alleen pissig dat ie toen dingen heeft gezegd die totaal niet zo waren.
Ik vond het een achterbakse kut opmerking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dat kom je hier melden? Je had het best in dat topic kunnen houden en in SHO. Het had hier helemaal niks te zoeken. Dat is wel erg huilie.
Wat heeft het hier te zoeken, behalve om te stoken? En kan je er nog iets anders over zeggen, want anders kan je gewoon je mond houden erover en kunnen we hier rustig verder posten over de meet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het een achterbakse kut opmerking.
Jij blijft er over doorgaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat heeft het hier te zoeken, behalve om te stoken? En kan je er nog iets anders over zeggen, want anders kan je gewoon je mond houden erover en kunnen we hier rustig verder posten over de meet.
Mijn hartje bonst tekeerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoej
het komt echt dichtbij zo
En laat die hele discussie nou even varen ofzo, of zoek elkaar op op msn want het verveelt me
Pfiew, je liet me even in spanning!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik doe wel kleren aan denk ik.
ik kom in mijn zusterpakje met al die ziekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat doen jullie aan?
Ik heb al enig idee
zo laat pas?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben 18.54 op Utrecht CS,
Nou ja, uurtje eerder danquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik! de trein van 17.24 uit utrecht komt dan aan in hilversum
Goed hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
hahaha, daar ga ik je aan houden
Wat gaan jullie een uur lang in Hilversum doen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:44 schreef Andiyan het volgende:
Ik waarschijnlijk 17:34. Wie komen er om 17:45 aan? Dan wachten wij wel even op die trein. Anders zijn we ook maar zo alleen.
In de foyer rondstruinen, rustig aan doen, relaxen, wat eten, weet ik het? ik vermaak me wel hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat gaan jullie een uur lang in Hilversum doen dan?
zorgen dat je vooraan in de vrijkaarten rij staat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
In de foyer rondstruinen, rustig aan doen, relaxen, wat eten, weet ik het? ik vermaak me wel hoor.![]()
ik heb christon's ster nog..... die ik neit gebruik omdat me nichtje zijn hoofd eraf heeft getrokken. Ik kan daar fok opzettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk op de achterkant idd maar een 2e poging wagen
Als je niet weet waar het over gaat is dit wel een hele gruwelijke zin.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb christon's ster nog..... die ik neit gebruik omdat me nichtje zijn hoofd eraf heeft getrokken. Ik kan daar fok opzetten
heb ook nog de pinguins eventueel erbijquote:
nee, zo is goed hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
heb ook nog de pinguins eventueel erbij?
En ik van WithMequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof!![]()
Dat herinnert me eraan dat ik nog steeds een bordje voor chansadres moet maken.
Jaaa die pinguins zijn tofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef chansadres het volgende:
Pinguins!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |