Oe, dan ga ik me expres verstoppenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:30 schreef PeRi het volgende:
Zeg die Sven, komt toch wel om kwart over 6 aan ook op H'sum? Ik bel 'm hoor als ik 'm/iemand niet al inmiddels gevonden heb. Ik ga echt niet in mn uppie lopen zoeken daar.
ha echt niet. Ik herken jou echt zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, dan ga ik me expres verstoppen.
Hoezoquote:
Whehe, ik val meer op hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kortom: zoek morgen naar de girafen nee dat is niet Vaduz
Die staan er al keilang niet meer inquote:
*HD nog meer bewaakt*.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staan er al keilang niet meer in!
Het is niet zo fris hier.komt ook door 1500 man publiekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de temperatuur in de studio? Want van de workshops kan ik me herinneren dat het zeg maar HEEL ERG KOUD was, en dan weet ik of ik me morgen warm en dik moet aankleden of niet..
Bij wie ga je slapen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef chansadres het volgende:
Ik moet morgen om half 7 opstaan. Werken tot 12 uur. Snel naar huis, omkleden en douchen. Slaapspullen pakken en mp3 vullen. Daarna treinen naar Utrecht. Met bordje zwaaien naar WithMe. Eten, kijken wie er allemaal zijn. Naar Hilversum. Naar Mediapark en dan naar binnen![]()
Als alles goed is, bij een goede vriendin die daar woontquote:
Haha, je had het tegen mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
WTF ga je in Groningen doen, daar zitten we niet hoor.
ik heb het altijd koud... dus ook tijdens de liveshowsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de temperatuur in de studio? Want van de workshops kan ik me herinneren dat het zeg maar HEEL ERG KOUD was, en dan weet ik of ik me morgen warm en dik moet aankleden of niet..
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Even voor de goede orde, is het vanaf station Hilversum noord goed te vinden en op loopafstand?
Mooi.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja.
Het mediapark ligt aan het station..
Moet je een buskaart hebben daarvoor?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je moet toch met de bus..je mag niet lopend naar de studio..
Nee het zijn gewoon touringcars die bij de ingang van het mediapark staanquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is immers ook betaald parkerenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Ah, ja ik zag ze er wel voor aan hoor dat je ervoor moest betalen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenzij je een plekkie weet waar je gratis kan parkeren![]()
Maar op de terugweg wel dus?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terug kom je niet langs een moeilijk doende portierquote:
Jij ook al! LOLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, dat ziet er een stuk makkelijker vindbaar uit dan de studio van de workshops..
We hebben toen echt drie kwartier door een regenachtig Hilversum gelopen, steeds liepen we fout en toen lag het ineens middenin een woonwijk..
*meld zichquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal rond 5 uur op Utrecht CS?
Is ook goed, hoelaat wilde jij er dan zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:29 schreef WithMe het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk al eerder.
Ik denk dat ik de trein neem die om 16:12 aankomt in Utrecht. Ik heb waarschijnlijk honger na de treinreis, dus dan kan ik direct als ik uit de trein kom eerst nog op m'n gemak een hapje eten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is ook goed, hoelaat wilde jij er dan zijn?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Zul je zien dat het morgen zo hard gaat sneeuwen dat het treinverkeer rond Utrecht weer helemaal vast staat zoals een tijdje geleden
Ja, of dan komen we gewoon niet meer thuis, dat kan ook...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]laten we hopen van niet, want dan gaat alles niet door.
Joh, dan beginnen we gewoon wat later.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Zul je zien dat het morgen zo hard gaat sneeuwen dat het treinverkeer rond Utrecht weer helemaal vast staat zoals een tijdje geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |