ik schrik niet zo snel meer hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wacht maar tot je m'n lichaam in volle glorie ziet, dan piep je wel anders, (gezien de littekens en andere krakkemikkigheden) :-/
't is dan ook, zijnde een spreekwoord, metaforisch, wat betekenis betreft.quote:
hehe jawel, ik heb damen met wat anderen de meeste uren gedraaid, maar ik heb vanaf begin maart een vaste zaterdag in het cafegedeelte omdat ik daar schijnbaar goed staquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen week niet genoeg uren gemaakt dat ze je zaterdag alweer nodig hebben ?
ik bedoel het ook metaforischquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is dan ook, zijnde een spreekwoord, metaforisch, wat betekenis betreft.
Dus dan mag je zaterdag ook weer OP de bar en erachter ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe jawel, ik heb damen met wat anderen de meeste uren gedraaid, maar ik heb vanaf begin maart een vaste zaterdag in het cafegedeelte omdat ik daar schijnbaar goed sta.
Met koeiemest?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Buurman heeft gewoon zijn grasland beter bemest![]()
[stadsmodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of patentkali, of Kalkamonsalpeter of gewoon Pokon voor buiten![]()
[rimboemodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[stadsmodus]
Wat heeft gras nou te maken met Pokémon?
[/stadsmodus]
[rimboemodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[rimboemodus]
wat is dat Pokémon![]()
net zo iets als flippo's ?
[/rimboemodus]
zou zo maar kunnen want ik weet niks van voetballenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[rimboemodus]
Flippo's?
Is dat net zoiets als van die voetbal-verzamelplaatjes met Ruud Gullit en Leo Beenhakker?
[/rimboemodus]
>HELAAS< heb ik dat van die plaatjes nog wel meegekregenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen want ik weet niks van voetballen![]()
was het toen latent al duidelijk, omdat je aan de achterkant van de plaatjes moest likken ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
>HELAAS< heb ik dat van die plaatjes nog wel meegekregen
En met van die veels te korte jaren-tachtig korte broekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het toen latent al duidelijk, omdat je aan de achterkant van de plaatjes moest likken ?![]()
Frans Derks had in de jaren 70 nog strakdere en kortere broeken aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En met van die veels te korte jaren-tachtig korte broeken
Amelle?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef Jerruh het volgende:
ik vind die nieuwe van de sugababes eigenlijk best geil
Moet dat voor school of zo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
* TehRockstar luistert Chopin - Nocturn in G mineur.
Ik ookquote:
Je punt is duidelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:26 schreef Cybart het volgende:
.
Ik zie geen recente storing staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Kun jij niet even bij xs4all kijken op de site of ze storing hebben ergens?
Ik kan helemaal niet op www.xs4all.nl komen. Alleen fok werkt, ALS ik even verbinding heb![]()
wel een heleboel andere storingenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie geen recente storing staan.
3 pagina's (x 20) vanaf het begin van het jaarquote:
Kan Vlarp eindelijk een keer naar de hoeren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
3 pagina's (x 20) vanaf het begin van het jaar.
Nog een wondertje dat Vlarp er maar één keer in de drie jaar last van heeft.
Het is gewoon een smoes dus!! Er is helemaal geen storing! Hij is naar de hoeren!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan Vlarp eindelijk een keer naar de hoeren.
Stiekum is Vlarp getrouwd en heeft ie 2 kinderen en een ééngezinswoning.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is gewoon een smoes dus!! Er is helemaal geen storing! Hij is naar de hoeren!
Ik word oud.quote:ik ben een sportieve man van 19 jaar. ik zoek jonge mannen die seks willen hebben en als het klikt vrienden worden.
De pizza is nog niet klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat je daar nog een goh aan verspilt.
De uitreiking van de Oscars is toch binnenkort? Hij heeft er dan zéker één verdient!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stiekum is Vlarp getrouwd en heeft ie 2 kinderen en een ééngezinswoning.
Goedkeuring heet zoiets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof ik jouw toestemming nodig heb, homo bi!
Oa ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
Je adhesie, agreatie, fiat, instemming, sympathie en zegen?
Hoezo? Heb jij hem dingen zien doen die de algemene heteroman niet doet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De uitreiking van de Oscars is toch binnenkort? Hij heeft er dan zéker één verdient!
jahquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoezo? Heb jij hem dingen zien doen die de algemene heteroman niet doet?
*not impressed*quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
oh nee! Ahura vindt me niet meer aardig!
this is the sound of me not giving a flying rat's ass
Had ik je al verteld dat ik vandaag de winterschilder op bezoek had?quote:
Dat valt nog mee hoor, mijn netvlies is nog steeds niet behoorlijk hersteld.quote:
Pastel, hoop ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Had ik je al verteld dat ik vandaag de winterschilder op bezoek had?
En ik ben nu niet gerust op mijn nachtrust.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat valt nog mee hoor, mijn netvlies is nog steeds niet behoorlijk hersteld.
Friswit. Er kan maar één iemand de baas zijn.quote:
Jij hebt het niet hoeven zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ben nu niet gerust op mijn nachtrust.
Kijk zaterdag maar niet te vaak in zijn richting!quote:
Geen probleem hoor, als je je ogen maar even afplakt voor je binnenkomt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu kan ik helemaal niet meer naar de meet komen.
Culinair genieten voor 7,95.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Haaaj
Uit eten geweest bij mijn toekomstige buur(t)man (de connaisseur) en daarna naar Syriana.
Zware film... maar wel mooi
Nee joh, 3 gangen menu voor 19,95quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Culinair genieten voor 7,95..
Zolang heeft ie het niet volgehouden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
Reekschenstop.
zie je wel dat je me wel begrijpt?quote:
Zet er dan bij dat je homo bent. Ik snapte d'r geen reet van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:26 schreef error het volgende:
[..]
zie je wel dat je me wel begrijpt?
Stofje, enorme....
en dan neem ik de belediging dat het een kansloos topic zou zijn nog lichtvaardig op! Ik vond dat er best waardevol bijgedragen werd
Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef Nuvole het volgende:
We kunnen weer!
Modjes, doe even wat nuttigs en knal 1630 erboven.
Postgeschiedenisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat je homo bent. Ik snapte d'r geen reet van.
Het is ver na enen en ook ver na m'n eerste biertje.quote:
Toch bedankt voor het nummeren en trusten als je naar je nest gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is ver na enen en ook ver na m'n eerste biertje..
reetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat je homo bent. Ik snapte d'r geen reet van.
Volgens mij moet die #1630 VOOR de " 's " trouwens, en is het 's Buurmans en niet homo'squote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef Nuvole het volgende:
We kunnen weer!
Modjes, doe even wat nuttigs en knal 1630 erboven.
Hier vriest het nog volop en is het nog steeds flink koud buitenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jups.. maar volgens mij dooit het als een gek hier
Ach flauw geintje van moderator Stofjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:29 schreef whistler0305 het volgende:
môgguh
wat was dat nou met die reeksenstop?
Als je dan maar niet net als Stofje gisteravond alle Reeksen gaat dichtgooienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:00 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Dan moeten we het zonder je gezellig maken in Amsterdamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef whistler0305 het volgende:
@stroekie
ik kan helaas niet....familiefeestje
Als het net zo leuk wordt zoals de vorige meet in Oktober 2005 in de Efteling dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef whistler0305 het volgende:
dat zal toch wel lukken?en dank je wel. Jullie ook een leuke dag!
Kijk...en daar heb ik dan een jaarabbo opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het net zo leuk wordt zoals de vorige meet in Oktober 2005 in de Efteling dan komt het helemaal goed![]()
Ja nog maar 6 weken en dan gaat de Hollander vliegenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:36 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Kijk...en daar heb ik dan een jaarabbo op
nu alleen nog wachten op de storm...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef whistler0305 het volgende:
tsja...dat is ook om stil van te worden
Nee die sneeuwstorm komt natuurlijk morgen pas zodat we in Amterdam niet meer op tijd naar huis toe kunnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nu alleen nog wachten op de storm...
Goeiemiddag allemaal !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef DrPenis het volgende:
welke meet ?
Dr.Penis?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef DrPenis het volgende:
welke meet ?
Ja.. maar de vraag is! Een grote of een kleine?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef Cairon het volgende:
DrPenis is een stomme faker!
Ah nu we dat weten kunnen we uitzoeken van wie deze kloon is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef Cairon het volgende:
een kleintje
Klein kan fijn zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:40 schreef xman het volgende:
[..]
Ah nu we dat weten kunnen we uitzoeken van wie deze kloon is.
Iedereen broek uit graag.. we zoeken naar een kleintje!
tja de een drinkt door een rietje, de ander liever uit de fles !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klein kan fijn zijnHeb ik van horen zeggen, want ik ben nog maagd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:47 schreef creno het volgende:
[..]
tja de een drinkt door een rietje, de ander liever uit de fles !
Oh, hihi, je hebt het echt over drinken, ik dacht gelijk aan stoute dingesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef creno het volgende:
zelfs geen water ?
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, hihi, je hebt het echt over drinken, ik dacht gelijk aan stoute dinges
(Yeah right, alsof jij het over echt drinken had![]()
)
ik mis in deze vergelijking nog het glas en het blikjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?
Echte mannen drinken uit de fles, want dat is ehh...wat echte mannen doen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?
Ik zeg toch ook niet dat je mij moet rukkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
Xman, ik ben jou niet
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drinkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drink![]()
Yeah, dus dan kom je wel morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drink![]()
Ja en je wordt er blind en doof van heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef Cairon het volgende:
neej, dat jij zo'n vieze trekmachien bent wil niet zeggen dat anderen ook met dezelfde regelmaat masturberen.
Masturberen is stom.
OMG geniaal!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Davidov
volgens mij moet jij ooks een gaan posten in dit topic![]()
De ideale tosti
Spaar je energie maar voor morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef davidov het volgende:
[..]
OMG geniaal!
Soortgenoten
Kan ik eindelijk mn mislukte experimenten kwijt en tegelijk nieuwe inspiratie op doen
*au mn hoofd* moet me niet opwinden vandaag
nee andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:32 schreef davidov het volgende:
owjee, wat hebben jullie mij nog niet verteld wat wel handig is om te weten?![]()
ben jij vegetarier?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Ik eet geen kaas, want in kaas zit stremsel![]()
Sunjammer, wil je deze debutant niet op het laatste moment nog angst voor ons aan gaan pratenquote:
Vegetariers kunnen ook alcohol drinken, ik ben er echter 1 die dat niet doet. Maar ik ben zo gezellgi dat ik geen alcohol nodig heb om gezellig te zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij vegetarier?
ik vind vegetariers namenlijk enorm ongezellige mensen
mensen die liever thee drinken dan bier
zucht...
Je bent alleen in het huis, wat heb je met Steven gedaan? Heb je hem opgegeten, jij niet-vegetarier!!quote:
ik geloof het niet zo en jij hebt de mogelijkheid om dat zaterdag te bewijzen ook afgezegd, waarschijnlijk om een goede reden, maar het duurt nu wel langer om te bewijzen dat je inderdaad gezellig bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vegetariers kunnen ook alcohol drinken, ik ben er echter 1 die dat niet doet. Maar ik ben zo gezellgi dat ik geen alcohol nodig heb om gezellig te zijn![]()
Ik was zelf toch al afgehaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sunjammer, wil je deze debutant niet op het laatste moment nog angst voor ons aan gaan praten![]()
zometeen besluit Davidov ook nog om af te haken
Goedenmiddag dan en van harte welkom hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef Jerruh het volgende:
wakker!!!!!!!!!!!!
Niet gevreesd, je zult heus wel ooit merken hoe gezellig ik benquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geloof het niet zo en jij hebt de mogelijkheid om dat zaterdag te bewijzen ook afgezegd, waarschijnlijk om een goede reden, maar het duurt nu wel langer om te bewijzen dat je inderdaad gezellig bent
Steven is gewoon naar zijn werk
ik betwijfel het, maar goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet gevreesd, je zult heus wel ooit merken hoe gezellig ik ben
Overigens maakte ik een grapje toen ik zei dat je Steven opgegeten had(Eigenlijk vreesde ik er stiekem wel voor
)
Mijn debuut is al veel eerder geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij zou dan ook niet gaan debuteren ??
En blind.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mijn debuut is al veel eerder geweest.
Nee, ik neem even het risico niet, aangezien ik zondag niet ziek wil zijn.
Steven zal dan zelf heus wel een keer vegetarisch willen koken voor mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik betwijfel het, maar goed
je kunt iig nooit bij steven komen eten
ik kook namenlijk niet voor vegetariers
dat kan ik niet wil ik niet dat wil ik niet kunnen
Maar dat was voor jou toch al geregeld?quote:
Dat ook.quote:
Ach je moet zo denken dat het helemaal een teleurstelling is als jij er dan wel bent en ik niet. Nu is het een niet geschoten is altijd mis situatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat ook.
Mis ik alleen wel jou weer... da's dan weer minder.
En wie zou dat dan moeten wezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was voor jou toch al geregeld?
er was toch al iemand aangewezen die je ogen zou afplakken![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach je moet zo denken dat het helemaal een teleurstelling is als jij er dan wel bent en ik niet. Nu is het een niet geschoten is altijd mis situatie.
Altijd leuk om te horenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naam
ik ga er niet heel diep op in, maar het lijkt me niet verstandig als je Ang3l voor je laat koken vegetarisch of nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steven zal dan zelf heus wel een keer vegetarisch willen koken voor me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij vegetarier?
ik vind vegetariers namenlijk enorm ongezellige mensen
mensen die liever thee drinken dan bier
zucht...
Och ik heb mn vluchtroute al uitgestippeld dus als het me niet bevalt ben ik weg en zit ik thuis voor jullie het doorhebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sunjammer, wil je deze debutant niet op het laatste moment nog angst voor ons aan gaan praten![]()
zometeen besluit Davidov ook nog om af te haken
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon een keer met Vlarp mee gaan.
kort van memorie ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wie zou dat dan moeten wezen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu kan ik helemaal niet meer naar de meet komen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, als je je ogen maar even afplakt voor je binnenkomt.
Waarom dan? Ze zijn toch lief en knuffelig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb eigenlijk wel iets tegen homo's.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga er niet heel diep op in, maar het lijkt me niet verstandig als je Ang3l voor je laat koken vegetarisch of niet
Als ze slapen zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze zijn toch lief en knuffelig?![]()
quote:
Zeg dan gewoon dat ik het zelf moet doen. Zo snijdt je opmerking geen hout.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was voor jou toch al geregeld?
er was toch al iemand aangewezen die je ogen zou afplakken![]()
Zoe doen raar met hun lichaam en praten irritant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze zijn toch lief en knuffelig?![]()
Is dat een Duitsch woord?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
sexgerricht
uiterlijkgericht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze zijn altijd uit op je vriendje en zo enorm sexgerricht
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht....
leeftijdgericht en als dat tegen valt uiterlijkgericht en als dat tegenvalt geldgerichtquote:
Gelukkig is een vrouwenlichaam niet raar en die praten ook stukken minderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zoe doen raar met hun lichaam en praten irritant.
Alhoewel als je heel lekker bent willen ze de leeftijdaspect nog wel even uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leeftijdgericht en als dat tegen valt uiterlijkgericht en als dat tegenvalt geldgericht
als je bij geen van de drie scored zal het een lange eenzame weg zijn
Vrouwen blijven ook veel langer mooiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig is een vrouwenlichaam niet raar en die praten ook stukken minder
En ze roken nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrouwen blijven ook veel langer mooi
dat soort dingen gebeuren toch nooooit?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Samen met je vent door het bed gezakt?
nee hoor, ik moest lachen om die opmerking van BB-koning !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Samen met je vent door het bed gezakt?
wij maken weer andere dingen mee, waar je erg om kan lachen achterafquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat soort dingen gebeuren toch nooooit?
Daarom heeft iedereen toch boeken in huisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat soort dingen gebeuren toch nooooit?
Je vindt het grappig achterlangs? Ooooooh, achterafquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef creno het volgende:
[..]
wij maken weer andere dingen mee, waar je erg om kan lachen achteraf
Het gillende keukenmeid effect, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als ze in brand staan.
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan die wijven had.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het gillende keukenmeid effect, zeg maar.
I like fireworks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan die wijven had.
precies!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom heeft iedereen toch boeken in huis![]()
Niks mooiers dan een gillende, kreunende en heet wijf... Dat ze ook af en toe in de keuken komt is wederom een proquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Sunjammer het volgende:
Het gillende keukenmeid effect, zeg maar.
tot morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
precies!
ik hobbel zo eens richting ouders
The world cán be perfect sometimesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mooiers dan een gillende, kreunende en heet wijf... Dat ze ook af en toe in de keuken komt is wederom een pro
Weet je wat er aan de hand is als ze vanuit de keuken de huiskamer in komt lopen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mooiers dan een gillende, kreunende en heet wijf... Dat ze ook af en toe in de keuken komt is wederom een pro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Probeer eens een hete, kreunende gozerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je wat er aan de hand is als ze vanuit de keuken de huiskamer in komt lopen?Ja en waarom heeft ze 1 gen meer dan een koe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
aaaahhhh toe nou SAJquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks ervan.
mannen [afbeelding]
vrouwen [afbeelding]
MSN is een duivelse uitvinding bedacht door gewetenloze ploeren.quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aaaahhhh toe nou SAJ
please please please
doe nog eens een paar plaatjes plakken hier![]()
Nee niet van deze plaatjesquote:
Ik ben geen homo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet van deze plaatjes![]()
doe maar iets met een beetje meer testosteron gehalte![]()
Volgens mij is dat beter voor het humeur van Vanitas![]()
Waarom kiezen, neem gewoon een men én een vrouwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks ervan.
mannen [afbeelding]
vrouwen [afbeelding]
Mannen zijn na hun 30e al lelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom kiezen, neem gewoon een men én een vrouw![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom kiezen, neem gewoon een men én een vrouw![]()
Orlando Bloom? Keanu Reeves?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mannen zijn na hun 30e al lelijk.
Welzeker! Ik ben nu écht niet meer te genietenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet van deze plaatjes![]()
doe maar iets met een beetje meer testosteron gehalte![]()
Volgens mij is dat beter voor het humeur van Vanitas![]()
*aandacht aan waxxer geef*quote:
ik wilde nog even kwijt dat ik toen ik laatst in Amsterdam was al die homo's van 35-40 die daar rondliepen met hun supermodieuze kapsel en modekleertjes erg stom vond. Waarom proberen ze voor 25 door te gaan (wat zooooo niet lukt)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mannen zijn na hun 30e al lelijk.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En als er nog één iemand een vrouwspersoonsplaatje post, dan ga ik assembly code posten, is dat begrepen?
[ontopic]quote:
* vanitasvanitatumetomniava doet even een greep uit het probeerselmapjequote:
Ooeeoh, jargonquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava doet even een greep uit het probeerselmapje
JARGON
Bedekt onder een dik pak sneeuwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef creno het volgende:
[..]
[ontopic]
hoe groen is het gras bij jou buren ?
[/ontopic]
Ik word al wee bij de gedachten dat die gasten 's avond bij elkaar in bed duiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik wilde nog even kwijt dat ik toen ik laatst in Amsterdam was al die homo's van 35-40 die daar rondliepen met hun supermodieuze kapsel en modekleertjes erg stom vond. Waarom proberen ze voor 25 door te gaan (wat zooooo niet lukt)![]()
![]()
'k heb niet echt veel assembly op de hd die ik op 't heden moment heb meegenomen (ben niet thuis), maar hier is nog 'n vingeroefeningetje:quote:
quote:
En mij kan hij met nog meer helpen als hij zo blijft pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh..iemand die me kan helpen met m´n programmeerprobleempjes!![]()
Hey, moet je deze eens zien:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb niet echt veel assembly op de hd die ik op 't heden moment heb meegenomen (ben niet thuis), maar hier is nog 'n vingeroefeningetje:
.include "m16def.inc"
en dan van alles
Alleen jouw geduld kan jou écht helpen met je programmeerprobleemjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh..iemand die me kan helpen met m´n programmeerprobleempjes!![]()
hehequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben toch best nerveus voor morgen, laat 1 ding duidelijk zijn ik ga NIET mee naar de dungeon, 17 hitsigge homo's in een donkere kamer....
nou nee, geef me dan maar een echte darkroom dan weet je van te voren in ieder geval wel zeker wat daar gebeurt
nu, dan weet ik wel wat de uitslag is: syntax error: unknown instructionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |