reetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat je homo bent. Ik snapte d'r geen reet van.
Volgens mij moet die #1630 VOOR de " 's " trouwens, en is het 's Buurmans en niet homo'squote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef Nuvole het volgende:
We kunnen weer!
Modjes, doe even wat nuttigs en knal 1630 erboven.
Hier vriest het nog volop en is het nog steeds flink koud buitenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jups.. maar volgens mij dooit het als een gek hier
Ach flauw geintje van moderator Stofjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:29 schreef whistler0305 het volgende:
môgguh
wat was dat nou met die reeksenstop?
Als je dan maar niet net als Stofje gisteravond alle Reeksen gaat dichtgooienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:00 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Dan moeten we het zonder je gezellig maken in Amsterdamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef whistler0305 het volgende:
@stroekie
ik kan helaas niet....familiefeestje
Als het net zo leuk wordt zoals de vorige meet in Oktober 2005 in de Efteling dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef whistler0305 het volgende:
dat zal toch wel lukken?en dank je wel. Jullie ook een leuke dag!
Kijk...en daar heb ik dan een jaarabbo opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het net zo leuk wordt zoals de vorige meet in Oktober 2005 in de Efteling dan komt het helemaal goed![]()
Ja nog maar 6 weken en dan gaat de Hollander vliegenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:36 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Kijk...en daar heb ik dan een jaarabbo op
nu alleen nog wachten op de storm...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef whistler0305 het volgende:
tsja...dat is ook om stil van te worden
Nee die sneeuwstorm komt natuurlijk morgen pas zodat we in Amterdam niet meer op tijd naar huis toe kunnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nu alleen nog wachten op de storm...
Goeiemiddag allemaal !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef DrPenis het volgende:
welke meet ?
Dr.Penis?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef DrPenis het volgende:
welke meet ?
Ja.. maar de vraag is! Een grote of een kleine?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef Cairon het volgende:
DrPenis is een stomme faker!
Ah nu we dat weten kunnen we uitzoeken van wie deze kloon is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef Cairon het volgende:
een kleintje
Klein kan fijn zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:40 schreef xman het volgende:
[..]
Ah nu we dat weten kunnen we uitzoeken van wie deze kloon is.
Iedereen broek uit graag.. we zoeken naar een kleintje!
tja de een drinkt door een rietje, de ander liever uit de fles !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klein kan fijn zijnHeb ik van horen zeggen, want ik ben nog maagd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:47 schreef creno het volgende:
[..]
tja de een drinkt door een rietje, de ander liever uit de fles !
Oh, hihi, je hebt het echt over drinken, ik dacht gelijk aan stoute dingesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef creno het volgende:
zelfs geen water ?
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, hihi, je hebt het echt over drinken, ik dacht gelijk aan stoute dinges
(Yeah right, alsof jij het over echt drinken had![]()
)
ik mis in deze vergelijking nog het glas en het blikjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?
Echte mannen drinken uit de fles, want dat is ehh...wat echte mannen doen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?
Ik zeg toch ook niet dat je mij moet rukkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
Xman, ik ben jou niet
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drinkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drink![]()
Yeah, dus dan kom je wel morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drink![]()
Ja en je wordt er blind en doof van heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef Cairon het volgende:
neej, dat jij zo'n vieze trekmachien bent wil niet zeggen dat anderen ook met dezelfde regelmaat masturberen.
Masturberen is stom.
OMG geniaal!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Davidov
volgens mij moet jij ooks een gaan posten in dit topic![]()
De ideale tosti
Spaar je energie maar voor morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef davidov het volgende:
[..]
OMG geniaal!
Soortgenoten
Kan ik eindelijk mn mislukte experimenten kwijt en tegelijk nieuwe inspiratie op doen
*au mn hoofd* moet me niet opwinden vandaag
nee andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:32 schreef davidov het volgende:
owjee, wat hebben jullie mij nog niet verteld wat wel handig is om te weten?![]()
ben jij vegetarier?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Ik eet geen kaas, want in kaas zit stremsel![]()
Sunjammer, wil je deze debutant niet op het laatste moment nog angst voor ons aan gaan pratenquote:
Vegetariers kunnen ook alcohol drinken, ik ben er echter 1 die dat niet doet. Maar ik ben zo gezellgi dat ik geen alcohol nodig heb om gezellig te zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij vegetarier?
ik vind vegetariers namenlijk enorm ongezellige mensen
mensen die liever thee drinken dan bier
zucht...
Je bent alleen in het huis, wat heb je met Steven gedaan? Heb je hem opgegeten, jij niet-vegetarier!!quote:
ik geloof het niet zo en jij hebt de mogelijkheid om dat zaterdag te bewijzen ook afgezegd, waarschijnlijk om een goede reden, maar het duurt nu wel langer om te bewijzen dat je inderdaad gezellig bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vegetariers kunnen ook alcohol drinken, ik ben er echter 1 die dat niet doet. Maar ik ben zo gezellgi dat ik geen alcohol nodig heb om gezellig te zijn![]()
Ik was zelf toch al afgehaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sunjammer, wil je deze debutant niet op het laatste moment nog angst voor ons aan gaan praten![]()
zometeen besluit Davidov ook nog om af te haken
Goedenmiddag dan en van harte welkom hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef Jerruh het volgende:
wakker!!!!!!!!!!!!
Niet gevreesd, je zult heus wel ooit merken hoe gezellig ik benquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geloof het niet zo en jij hebt de mogelijkheid om dat zaterdag te bewijzen ook afgezegd, waarschijnlijk om een goede reden, maar het duurt nu wel langer om te bewijzen dat je inderdaad gezellig bent
Steven is gewoon naar zijn werk
ik betwijfel het, maar goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet gevreesd, je zult heus wel ooit merken hoe gezellig ik ben
Overigens maakte ik een grapje toen ik zei dat je Steven opgegeten had(Eigenlijk vreesde ik er stiekem wel voor
)
Mijn debuut is al veel eerder geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij zou dan ook niet gaan debuteren ??
En blind.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mijn debuut is al veel eerder geweest.
Nee, ik neem even het risico niet, aangezien ik zondag niet ziek wil zijn.
Steven zal dan zelf heus wel een keer vegetarisch willen koken voor mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik betwijfel het, maar goed
je kunt iig nooit bij steven komen eten
ik kook namenlijk niet voor vegetariers
dat kan ik niet wil ik niet dat wil ik niet kunnen
Maar dat was voor jou toch al geregeld?quote:
Dat ook.quote:
Ach je moet zo denken dat het helemaal een teleurstelling is als jij er dan wel bent en ik niet. Nu is het een niet geschoten is altijd mis situatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat ook.
Mis ik alleen wel jou weer... da's dan weer minder.
En wie zou dat dan moeten wezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was voor jou toch al geregeld?
er was toch al iemand aangewezen die je ogen zou afplakken![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach je moet zo denken dat het helemaal een teleurstelling is als jij er dan wel bent en ik niet. Nu is het een niet geschoten is altijd mis situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |