Oh, hihi, je hebt het echt over drinken, ik dacht gelijk aan stoute dingesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef creno het volgende:
zelfs geen water ?
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, hihi, je hebt het echt over drinken, ik dacht gelijk aan stoute dinges
(Yeah right, alsof jij het over echt drinken had![]()
)
ik mis in deze vergelijking nog het glas en het blikjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?
Echte mannen drinken uit de fles, want dat is ehh...wat echte mannen doen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
okay, maar stel je moet drinken, drink je liever door een rietje of uit de fles ?
Ik zeg toch ook niet dat je mij moet rukkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
Xman, ik ben jou niet
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drinkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drink![]()
Yeah, dus dan kom je wel morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga met Stroekie mee en zeg dat ik uit het blikje drink![]()
Ja en je wordt er blind en doof van heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef Cairon het volgende:
neej, dat jij zo'n vieze trekmachien bent wil niet zeggen dat anderen ook met dezelfde regelmaat masturberen.
Masturberen is stom.
OMG geniaal!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Davidov
volgens mij moet jij ooks een gaan posten in dit topic![]()
De ideale tosti
Spaar je energie maar voor morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef davidov het volgende:
[..]
OMG geniaal!
Soortgenoten
Kan ik eindelijk mn mislukte experimenten kwijt en tegelijk nieuwe inspiratie op doen
*au mn hoofd* moet me niet opwinden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |