Altijd leuk om te horenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naam
ik ga er niet heel diep op in, maar het lijkt me niet verstandig als je Ang3l voor je laat koken vegetarisch of nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steven zal dan zelf heus wel een keer vegetarisch willen koken voor me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij vegetarier?
ik vind vegetariers namenlijk enorm ongezellige mensen
mensen die liever thee drinken dan bier
zucht...
Och ik heb mn vluchtroute al uitgestippeld dus als het me niet bevalt ben ik weg en zit ik thuis voor jullie het doorhebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sunjammer, wil je deze debutant niet op het laatste moment nog angst voor ons aan gaan praten![]()
zometeen besluit Davidov ook nog om af te haken
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon een keer met Vlarp mee gaan.
kort van memorie ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wie zou dat dan moeten wezen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu kan ik helemaal niet meer naar de meet komen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, als je je ogen maar even afplakt voor je binnenkomt.
Waarom dan? Ze zijn toch lief en knuffelig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb eigenlijk wel iets tegen homo's.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga er niet heel diep op in, maar het lijkt me niet verstandig als je Ang3l voor je laat koken vegetarisch of niet
Als ze slapen zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze zijn toch lief en knuffelig?![]()
quote:
Zeg dan gewoon dat ik het zelf moet doen. Zo snijdt je opmerking geen hout.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was voor jou toch al geregeld?
er was toch al iemand aangewezen die je ogen zou afplakken![]()
Zoe doen raar met hun lichaam en praten irritant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze zijn toch lief en knuffelig?![]()
Is dat een Duitsch woord?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
sexgerricht
uiterlijkgericht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze zijn altijd uit op je vriendje en zo enorm sexgerricht
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht....
leeftijdgericht en als dat tegen valt uiterlijkgericht en als dat tegenvalt geldgerichtquote:
Gelukkig is een vrouwenlichaam niet raar en die praten ook stukken minderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zoe doen raar met hun lichaam en praten irritant.
Alhoewel als je heel lekker bent willen ze de leeftijdaspect nog wel even uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leeftijdgericht en als dat tegen valt uiterlijkgericht en als dat tegenvalt geldgericht
als je bij geen van de drie scored zal het een lange eenzame weg zijn
Vrouwen blijven ook veel langer mooiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig is een vrouwenlichaam niet raar en die praten ook stukken minder
En ze roken nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrouwen blijven ook veel langer mooi
dat soort dingen gebeuren toch nooooit?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Samen met je vent door het bed gezakt?
nee hoor, ik moest lachen om die opmerking van BB-koning !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Samen met je vent door het bed gezakt?
wij maken weer andere dingen mee, waar je erg om kan lachen achterafquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat soort dingen gebeuren toch nooooit?
Daarom heeft iedereen toch boeken in huisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat soort dingen gebeuren toch nooooit?
Je vindt het grappig achterlangs? Ooooooh, achterafquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef creno het volgende:
[..]
wij maken weer andere dingen mee, waar je erg om kan lachen achteraf
Het gillende keukenmeid effect, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als ze in brand staan.
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan die wijven had.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het gillende keukenmeid effect, zeg maar.
I like fireworks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan die wijven had.
precies!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom heeft iedereen toch boeken in huis![]()
Niks mooiers dan een gillende, kreunende en heet wijf... Dat ze ook af en toe in de keuken komt is wederom een proquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Sunjammer het volgende:
Het gillende keukenmeid effect, zeg maar.
tot morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
precies!
ik hobbel zo eens richting ouders
The world cán be perfect sometimesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mooiers dan een gillende, kreunende en heet wijf... Dat ze ook af en toe in de keuken komt is wederom een pro
Weet je wat er aan de hand is als ze vanuit de keuken de huiskamer in komt lopen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mooiers dan een gillende, kreunende en heet wijf... Dat ze ook af en toe in de keuken komt is wederom een pro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Probeer eens een hete, kreunende gozerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je wat er aan de hand is als ze vanuit de keuken de huiskamer in komt lopen?Ja en waarom heeft ze 1 gen meer dan een koe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
aaaahhhh toe nou SAJquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks ervan.
mannen [afbeelding]
vrouwen [afbeelding]
MSN is een duivelse uitvinding bedacht door gewetenloze ploeren.quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aaaahhhh toe nou SAJ
please please please
doe nog eens een paar plaatjes plakken hier![]()
Nee niet van deze plaatjesquote:
Ik ben geen homo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet van deze plaatjes![]()
doe maar iets met een beetje meer testosteron gehalte![]()
Volgens mij is dat beter voor het humeur van Vanitas![]()
Waarom kiezen, neem gewoon een men én een vrouwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks ervan.
mannen [afbeelding]
vrouwen [afbeelding]
Mannen zijn na hun 30e al lelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom kiezen, neem gewoon een men én een vrouw![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom kiezen, neem gewoon een men én een vrouw![]()
Orlando Bloom? Keanu Reeves?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mannen zijn na hun 30e al lelijk.
Welzeker! Ik ben nu écht niet meer te genietenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet van deze plaatjes![]()
doe maar iets met een beetje meer testosteron gehalte![]()
Volgens mij is dat beter voor het humeur van Vanitas![]()

*aandacht aan waxxer geef*quote:
ik wilde nog even kwijt dat ik toen ik laatst in Amsterdam was al die homo's van 35-40 die daar rondliepen met hun supermodieuze kapsel en modekleertjes erg stom vond. Waarom proberen ze voor 25 door te gaan (wat zooooo niet lukt)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mannen zijn na hun 30e al lelijk.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En als er nog één iemand een vrouwspersoonsplaatje post, dan ga ik assembly code posten, is dat begrepen?
[ontopic]quote:
* vanitasvanitatumetomniava doet even een greep uit het probeerselmapjequote:
Ooeeoh, jargonquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava doet even een greep uit het probeerselmapje
JARGON
Bedekt onder een dik pak sneeuwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef creno het volgende:
[..]
[ontopic]
hoe groen is het gras bij jou buren ?
[/ontopic]
Ik word al wee bij de gedachten dat die gasten 's avond bij elkaar in bed duiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik wilde nog even kwijt dat ik toen ik laatst in Amsterdam was al die homo's van 35-40 die daar rondliepen met hun supermodieuze kapsel en modekleertjes erg stom vond. Waarom proberen ze voor 25 door te gaan (wat zooooo niet lukt)![]()
![]()
'k heb niet echt veel assembly op de hd die ik op 't heden moment heb meegenomen (ben niet thuis), maar hier is nog 'n vingeroefeningetje:quote:
quote:
En mij kan hij met nog meer helpen als hij zo blijft pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh..iemand die me kan helpen met m´n programmeerprobleempjes!![]()
Hey, moet je deze eens zien:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb niet echt veel assembly op de hd die ik op 't heden moment heb meegenomen (ben niet thuis), maar hier is nog 'n vingeroefeningetje:
.include "m16def.inc"
en dan van alles
Alleen jouw geduld kan jou écht helpen met je programmeerprobleemjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh..iemand die me kan helpen met m´n programmeerprobleempjes!![]()
hehequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben toch best nerveus voor morgen, laat 1 ding duidelijk zijn ik ga NIET mee naar de dungeon, 17 hitsigge homo's in een donkere kamer....
nou nee, geef me dan maar een echte darkroom dan weet je van te voren in ieder geval wel zeker wat daar gebeurt
nu, dan weet ik wel wat de uitslag is: syntax error: unknown instructionquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |