ik schrik niet zo snel meer hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wacht maar tot je m'n lichaam in volle glorie ziet, dan piep je wel anders, (gezien de littekens en andere krakkemikkigheden) :-/
't is dan ook, zijnde een spreekwoord, metaforisch, wat betekenis betreft.quote:
hehe jawel, ik heb damen met wat anderen de meeste uren gedraaid, maar ik heb vanaf begin maart een vaste zaterdag in het cafegedeelte omdat ik daar schijnbaar goed staquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen week niet genoeg uren gemaakt dat ze je zaterdag alweer nodig hebben ?
ik bedoel het ook metaforischquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is dan ook, zijnde een spreekwoord, metaforisch, wat betekenis betreft.
Dus dan mag je zaterdag ook weer OP de bar en erachter ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe jawel, ik heb damen met wat anderen de meeste uren gedraaid, maar ik heb vanaf begin maart een vaste zaterdag in het cafegedeelte omdat ik daar schijnbaar goed sta.
Met koeiemest?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Buurman heeft gewoon zijn grasland beter bemest![]()
[stadsmodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of patentkali, of Kalkamonsalpeter of gewoon Pokon voor buiten![]()
[rimboemodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[stadsmodus]
Wat heeft gras nou te maken met Pokémon?
[/stadsmodus]
[rimboemodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[rimboemodus]
wat is dat Pokémon![]()
net zo iets als flippo's ?
[/rimboemodus]
zou zo maar kunnen want ik weet niks van voetballenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[rimboemodus]
Flippo's?
Is dat net zoiets als van die voetbal-verzamelplaatjes met Ruud Gullit en Leo Beenhakker?
[/rimboemodus]
>HELAAS< heb ik dat van die plaatjes nog wel meegekregenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen want ik weet niks van voetballen![]()
was het toen latent al duidelijk, omdat je aan de achterkant van de plaatjes moest likken ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
>HELAAS< heb ik dat van die plaatjes nog wel meegekregen
En met van die veels te korte jaren-tachtig korte broekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het toen latent al duidelijk, omdat je aan de achterkant van de plaatjes moest likken ?![]()
Frans Derks had in de jaren 70 nog strakdere en kortere broeken aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En met van die veels te korte jaren-tachtig korte broeken
Amelle?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef Jerruh het volgende:
ik vind die nieuwe van de sugababes eigenlijk best geil
Moet dat voor school of zo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
* TehRockstar luistert Chopin - Nocturn in G mineur.
Ik ookquote:
Je punt is duidelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:26 schreef Cybart het volgende:
.
Ik zie geen recente storing staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Kun jij niet even bij xs4all kijken op de site of ze storing hebben ergens?
Ik kan helemaal niet op www.xs4all.nl komen. Alleen fok werkt, ALS ik even verbinding heb![]()
wel een heleboel andere storingenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie geen recente storing staan.
3 pagina's (x 20) vanaf het begin van het jaarquote:
Kan Vlarp eindelijk een keer naar de hoeren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
3 pagina's (x 20) vanaf het begin van het jaar.
Nog een wondertje dat Vlarp er maar één keer in de drie jaar last van heeft.
Het is gewoon een smoes dus!! Er is helemaal geen storing! Hij is naar de hoeren!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan Vlarp eindelijk een keer naar de hoeren.
Stiekum is Vlarp getrouwd en heeft ie 2 kinderen en een ééngezinswoning.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is gewoon een smoes dus!! Er is helemaal geen storing! Hij is naar de hoeren!
Ik word oud.quote:ik ben een sportieve man van 19 jaar. ik zoek jonge mannen die seks willen hebben en als het klikt vrienden worden.
De pizza is nog niet klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat je daar nog een goh aan verspilt.
De uitreiking van de Oscars is toch binnenkort? Hij heeft er dan zéker één verdient!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stiekum is Vlarp getrouwd en heeft ie 2 kinderen en een ééngezinswoning.
Goedkeuring heet zoiets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof ik jouw toestemming nodig heb, homo bi!
Oa ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
Je adhesie, agreatie, fiat, instemming, sympathie en zegen?
Hoezo? Heb jij hem dingen zien doen die de algemene heteroman niet doet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De uitreiking van de Oscars is toch binnenkort? Hij heeft er dan zéker één verdient!
jahquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoezo? Heb jij hem dingen zien doen die de algemene heteroman niet doet?
*not impressed*quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
oh nee! Ahura vindt me niet meer aardig!
this is the sound of me not giving a flying rat's ass
Had ik je al verteld dat ik vandaag de winterschilder op bezoek had?quote:
Dat valt nog mee hoor, mijn netvlies is nog steeds niet behoorlijk hersteld.quote:
Pastel, hoop ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Had ik je al verteld dat ik vandaag de winterschilder op bezoek had?
En ik ben nu niet gerust op mijn nachtrust.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat valt nog mee hoor, mijn netvlies is nog steeds niet behoorlijk hersteld.
Friswit. Er kan maar één iemand de baas zijn.quote:
Jij hebt het niet hoeven zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ben nu niet gerust op mijn nachtrust.
Kijk zaterdag maar niet te vaak in zijn richting!quote:
Geen probleem hoor, als je je ogen maar even afplakt voor je binnenkomt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu kan ik helemaal niet meer naar de meet komen.
Culinair genieten voor 7,95.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Haaaj
Uit eten geweest bij mijn toekomstige buur(t)man (de connaisseur) en daarna naar Syriana.
Zware film... maar wel mooi
Nee joh, 3 gangen menu voor 19,95quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Culinair genieten voor 7,95..
Zolang heeft ie het niet volgehouden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
Reekschenstop.
zie je wel dat je me wel begrijpt?quote:
Zet er dan bij dat je homo bent. Ik snapte d'r geen reet van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:26 schreef error het volgende:
[..]
zie je wel dat je me wel begrijpt?
Stofje, enorme....
en dan neem ik de belediging dat het een kansloos topic zou zijn nog lichtvaardig op! Ik vond dat er best waardevol bijgedragen werd
Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef Nuvole het volgende:
We kunnen weer!
Modjes, doe even wat nuttigs en knal 1630 erboven.
Postgeschiedenisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat je homo bent. Ik snapte d'r geen reet van.
Het is ver na enen en ook ver na m'n eerste biertje.quote:
Toch bedankt voor het nummeren en trusten als je naar je nest gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is ver na enen en ook ver na m'n eerste biertje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |