3 pagina's (x 20) vanaf het begin van het jaarquote:
Kan Vlarp eindelijk een keer naar de hoeren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
3 pagina's (x 20) vanaf het begin van het jaar.
Nog een wondertje dat Vlarp er maar één keer in de drie jaar last van heeft.
Het is gewoon een smoes dus!! Er is helemaal geen storing! Hij is naar de hoeren!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan Vlarp eindelijk een keer naar de hoeren.
Stiekum is Vlarp getrouwd en heeft ie 2 kinderen en een ééngezinswoning.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is gewoon een smoes dus!! Er is helemaal geen storing! Hij is naar de hoeren!
Ik word oud.quote:ik ben een sportieve man van 19 jaar. ik zoek jonge mannen die seks willen hebben en als het klikt vrienden worden.
De pizza is nog niet klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat je daar nog een goh aan verspilt.
De uitreiking van de Oscars is toch binnenkort? Hij heeft er dan zéker één verdient!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stiekum is Vlarp getrouwd en heeft ie 2 kinderen en een ééngezinswoning.
Goedkeuring heet zoiets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof ik jouw toestemming nodig heb, homo bi!
Oa ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
Je adhesie, agreatie, fiat, instemming, sympathie en zegen?
Hoezo? Heb jij hem dingen zien doen die de algemene heteroman niet doet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De uitreiking van de Oscars is toch binnenkort? Hij heeft er dan zéker één verdient!
jahquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoezo? Heb jij hem dingen zien doen die de algemene heteroman niet doet?
*not impressed*quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
oh nee! Ahura vindt me niet meer aardig!
this is the sound of me not giving a flying rat's ass
Had ik je al verteld dat ik vandaag de winterschilder op bezoek had?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |