quote:Je moet niet vergeten dat we ook veel spelers misten", aldus Van Basten die aan het einde van de persconferentie voor de zoveelste keer aan een Duitse verslaggever moest vertellen waarom Makaay in de Nederlandse selectie ontbrak.
Duitsland
"Mag ik u ook wat vragen", aldus Van Basten nadat hij verteld had dat het hij veel goede centrumspitsen kan oproepen. "Wat heeft Duitsland tegen Italië gespeeld?" De bondscoach keek verbaasd op toen veel aanwezigen hard begonnen te lachen. Van Basten was namelijk echt niet op de hoogte van de einduitslag. "Italië heeft met 4-1 gewonnen", aldus de Duitse journalist. Van Basten: "Sorry, dass habe ich nicht gewusst."
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
Die blauwe
Tijd voor koffie, iemand??
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
*pakt een bakkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
Koffie neerzet voor de liefhebbers....
zet hem dan ook goed op slot!quote:
Vondelpark?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Againzender het volgende:
Mascotte/sneeuw-spam
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/DSC00052.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Verzin eens een originelers, deze kennen we nu wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:38 schreef Lionheaad het volgende:
Zo traag als dikke stront door een trechter
Zo traag als de Mcdonald's in Goudaquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verzin eens een originelers, deze kennen we nu wel.
10 jaar geleden... Toen Lego nog leuker wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef Suijk het volgende:
Ik zat even bij google te zoeken in die newsgroups, daar heb ik vroeger ook veel gebruik van gemaakt en ik vind gewoon berichten terug uit 1996 van mij (vooral in alt.nl.voetbal).
Ik bedenk me nu dat dat dus gewoon 10 jaar geleden is, wat vliegt de tijd...
Pyamatje nog aan zie ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had honger
Hijer schijnt de zon trouwens
En ik moet ook hier vaak poepen
Die is beter, vanaf nu verwacht ik elke keer een andere van je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo traag als de Mcdonald's in Gouda
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is beter, vanaf nu verwacht ik elke keer een andere van je.![]()
snowboardje onder en over 16 jaar kan ie op de OWS staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Againzender het volgende:
Mascotte/sneeuw-spam
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/DSC00052.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
slaap je dan ook in de Bløf kamer van dat hotel ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, ik ga maar eens ontbijten, huisje poetsen en naar Vlissingen...
Vanavon Bløf!!
brak voelen van een beetje werkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Een kan koffie graag. Ik heb me nog nooit zo brak gevoeld
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, ik ga maar eens ontbijten, huisje poetsen en naar Vlissingen...
Vanavon Bløf!!
Maar niet om het één of ander, een meisje van 12 hoort met poppen te spelen niet met piemols, lijkt mij !quote:Kindmoeder
Ze klaagde over hevige buikpijn, zo schrijft Die Welt. De twaalfjarige Patricia uit Hamburg wist op dat moment niet dat ze een paar uur later zou bevallen van een zoon. Het Duitse meisje wist niet dat ze zwanger was en heeft geen idee wie de vader is. De Duitse politie stelt een onderzoek in. Moeder en zoon maken het naar verluidt goed.
Die zit er al tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij jullie komt X-FM in de ether
* rubbereend jaloers is
Legoquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
10 jaar geleden... Toen Lego nog leuker was
Is al een toevoeging.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:19 schreef Bjoro het volgende:
wie o wie ??
[..]
Maar niet om het één of ander, een meisje van 12 hoort met poppen te spelen niet met piemols, lijkt mij !
En ze weet niet wie de vader is....ze heeft dus met meedere....gatver
jaja sinds een week oke oke. Maar toen ik het las was ik jaloersquote:
wij kunnen het hier net niet ontvangenquote:XFM krijgt twee frequenties in Zeeland
De regionale zender XFM is sinds deze week in Zeeland te ontvangen. Ze gebruikt hiervoor de oude frequenties van Maximaal FM die vorig jaar door 8FM werden aangekocht.
In Zeeland staan twee zenders van XFM opgesteld, 89,3 FM in Vlissingen en 92,4 FM in Oude Polder. De overige frequenties van het station liggen in de Noord-Brabant.
en nu 18quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is al een toevoeging.
Vriend is gevonden en die was 17
moet haast wel gezellig worden !quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
En nee Bjoor, ik ga niet voor die suite haha
Overigens gaan we vanavond met een man of 20... Niet normaal
er is maar 1 koningin dus is het koninginne nacht (maar dan aan elkaar)quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:al een leuk feest gevonden voor de Koninginnennacht
[28.04.2006] Armada Night @ Heineken Music Hallquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er is maar 1 koningin dus is het koninginne nacht (maar dan aan elkaar)
maar welk feest is het eendje ?
Net behoorlijk wat sneeuw in Utrecht. Vanochtend mocht ik er ook door heen worstelen, slot bevorenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
En uiteraard, als ik bijna naar huis wil gaan gaat het sneeuwen...
Een hele week geen vlok gezien...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net behoorlijk wat sneeuw in Utrecht. Vanochtend mocht ik er ook door heen worstelen, slot bevoren... 4 trappen op voor warm water. 4 trappen af om het slot te 'ontvriezen'. 4 trappen op om het glas terug te zetten. 4 trappen af om bij mn fiets te komen en daarna wegfietsen om vervolgens bijna op mijn bek te gaan omdat de weg spekglad was
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
2 collega's hebben het hier over een of ander kaartspel
Zugawalawejaijd spirit haalt 2 tokens weg als hij aanvalt met een jhkadhiea kaart
waarom?!
Als jullie dat willen, kan en wil ik dat best doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Suijk het volgende:
Hey Bruce, ga je voor ons mooie forum ook wat stats verzorgen?
sneeuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef golfer het volgende:
De sneeuw in Bloemendaal begint al aardig weg te smelten in het stralende zonnetje hier.
is dit wat voor je VoreG ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
2 collega's hebben het hier over een of ander kaartspel
Zugawalawejaijd spirit haalt 2 tokens weg als hij aanvalt met een jhkadhiea kaart
waarom?!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- is doordat hij geen zicht had door de sneeuw met de fiets tegen een plots stilstaande vrachtwagen geknald. Resultaat, kin open, pijnlijk scheenbeen en een gekneusde duim... De dokter heeft m'n kin gehecht en nu ben ik weer thuis...![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als jullie dat willen, kan en wil ik dat best doen.
Ben alleen bang dat ik niet de hele history te pakken kan krijgen.
2006 daarentegen moet niet zo'n probleem zijn
voor hetzelfde geld was je zo een openstaande kelder ingeredenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag wel blij zijn dat het niet erger is afgelopen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld was je zo een openstaande kelder ingereden
wat is dat??quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dit wat voor je VoreG ?
3x woordwaarde op de langste handelsroute [dl 2]
Aha het kelderluik-arrestquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld was je zo een openstaande kelder ingereden
Ik heb ook vakantie maar die was helemaal volgepland met werken... maar morgen hoef ik niet meer te komenquote:
Daar heb ik zo om gelachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aha het kelderluik-arrest. Mooi arrest van de Hoge Raad
Het gaat over een vent die met zn dronken harses in de kelder valt omdat het luikje openstond en dan nog de eigenaar kan aanspreken daarop. Komt je goed uit?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Tijd voor brood met soep/soep met brood!
*mee doetquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Tijd voor brood met soep/soep met brood!
*afteltquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat over een vent die met zn dronken harses in de kelder valt omdat het luikje openstond en dan nog de eigenaar kan aanspreken daarop. Komt je goed uit?
Kerrie AUBquote:
Dat zeg ik?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Gaat over een dronken vent die in de kelder valt omdat het luik openstond toen er kratten pils in opgeslagen werden door de leverancier.
Schade aan derde --> toch veroordeeld
Je vergeet erbij te vertellen dat er dus nog een derde partij bij wasquote:
'die klap op je kin is toch harder aangekomen dan je dacht hequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar even een extra apirine erin gemikt, het gaat weer wat beter.
was de soep lekker??quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef clauwheee het volgende:
Wat nou nog geen 16 uur.
Ik haat planmatige stiptheid!Ofzo.
met een beetje mazzel heeft het zuiden van het land morgen een sneeuwstorm, maar dat is nog even afwachten....quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heeft het zuiden van het land morgen een sneeuwstorm, maar dat is nog even afwachten....
IK WIL OOK!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heeft het zuiden van het land morgen een sneeuwstorm, maar dat is nog even afwachten....
Awwww, ik lees het nu pas .... domme jongen, de zuster zal je even komen verbindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- is doordat hij geen zicht had door de sneeuw met de fiets tegen een plots stilstaande vrachtwagen geknald. Resultaat, kin open, pijnlijk scheenbeen en een gekneusde duim... De dokter heeft m'n kin gehecht en nu ben ik weer thuis...![]()
Veel ervan zitten momenteel in de bakquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef Bjoro het volgende:
trouwens iemand Superjoden nog wel eens waargenomen
wat voor trui is dat danquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij ook zon trui MM:
quote:
en een kind van drie maanden heeft ook een eiogen paspoort met foto nodigquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
Pasfoto's laten maken, nieuw paspoort aangevraagd.
Duurt tegenwoordig een week.
Mag dat niet meer bij de oudersquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
en een kind van drie maanden heeft ook een eiogen paspoort met foto nodig
* Bjoro ookquote:
nee, dit is veiliger ofzoquote:
Welke?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:MrD, weet nog een leuk feestje voor je
quote:
omg wat een fucking geldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
mss heel mss gaan we, zelfde geld voor InQontrol (Rude Awakening)
Sensation is al zeker, we gaan voor de Deluxe kaarten a 110 euro per stuk![]()
Hier. Sensation Black, Decilbel Outdoor wat volgens de berichten voor 99% weer hier is, Qlimax en Thunderdome. Emporium en InQontrol kunnen daarbij komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wat een fucking geld
lijstje vooralsnog:
Emporium, Armada Night 28 april HMHen dan weer even zien misschien Dance Valley...
maar dat is onzeker nu die eikels het verplaatst hebben
Zodat 'ie zich ook zelf kan legitemeren mocht 'ie alleen over straat gaan ofzoquote:
Ik heb gisteren mijn kaartjes gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is waar, maar ach een keer proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn kaartjes gekocht.
60 euri is meer dan zat
dit meen je nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
mss heel mss gaan we, zelfde geld voor InQontrol (Rude Awakening)
Sorry,62,50 om precies te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is waar, maar ach een keer proberen kan geen kwaad.
Ben wel benieuwd wie de Hardcore DJ gaat worden, gok dat het er één van het DreamTeam gaat worden en dan met name BuzzFuzz.
Dat is het voordeel van Sensation imo, ook als is de muziek kut er is nog genoeg anders te doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry,62,50 om precies te zijn.
Ach,geef er geen kut om wie er komt.
Heb het altijd wel naar mijn zin
Het is toch echt zo. Je hebt dan wel 15 extra DJ's (totaal dus 24 ofzo) ter vergelijking op een Decibel of Defqon heb je rond de 50 a 60 dj's voor 45 euroquote:
Aan de andere kant,62,50 euri om mensen te kijken is natuurlijk ook wel iets teveel van het goedequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van Sensation imo, ook als is de muziek kut er is nog genoeg anders te doen
vriend!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
En nu even de stad in, kaartjes halen voor FC den Bosch - Excelsior
Ach ja, wat is er nou momenteel niet duurquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aan de andere kant,62,50 euri om mensen te kijken is natuurlijk ook wel iets teveel van het goede
Zal ik zo ff doen, ga nu douchen en weg wou binnenkort toch even wat weten van je over een voetbal reis naar Londonquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vriend!!!!
Mail me nu eens als je wilt
Heb me aangemeld bij je op msnquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal ik zo ff doen, ga nu douchen en weg wou binnenkort toch even wat weten van je over een voetbal reis naar London
of je lekker klemzuipenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef Suijk het volgende:
110 euro, kun je het beter zelf naar de hoeren brengen.
Wat moet je bij fcdb?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
kaartjes halen voor FC den Bosch - excelsior
En je bent gewoon vrij?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Bellen ze om 18.03 van me werk, waar ik blijf...
Ik geloof dat niemand zin had om het te tellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zeg, hadden wij met VBL ook nog die FOK forum awards gewonnen of is die uitslag nooit bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand zin had om het te tellen.
Toch niet bij de vriendin van DS geweest he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit Mechelen
Hallooooooooo
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Toch niet bij de vriendin van DS geweest he?![]()
Zag het netquote:
Maat van me is voor FCDB, en zit er af en toe, en meestal ga ik dan mee. En heb daardoor ook alweer bijna een jaar een FCDB clubcard, maar die laat ik wss vervallen voor een Ajax clubcard, niet dat ik dan nooit meer bij FCDB zal komen want ben toch stiekem wel een klein beetje fan van FCDB geworden.quote:
Geinig, dat hoor je nou niet echt vaakquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zag het net
Kaartjes zijn binnen btw
[..]
Maat van me is voor FCDB, en zit er af en toe, en meestal ga ik dan mee. En heb daardoor ook alweer bijna een jaar een FCDB clubcard, maar die laat ik wss vervallen voor een Ajax clubcard, niet dat ik dan nooit meer bij FCDB zal komen want ben toch stiekem wel een klein beetje fan van FCDB geworden.
K3quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geinig, dat hoor je nou niet echt vaakWaar zit je? Ere?
Ik wilde het net posten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Foppe de Haan net bijna huilend bij De Wereld Draait Door, over z'n afscheid.
K3? Is dat de kindervak van Den Bosch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
K3![]()
Ik moest ze halen, dus kreeg een SMS van "Kaarten voor K3 kopen" ik was toen aan het werk en alles behalve wakker, dus stond even "Wat moeten we bij K3"
"Van Afrika tot in Amerika, tot in de Himalaya tot in de woestijn,quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
K3? Is dat de kindervak van Den Bosch?![]()
Die heb ik niet Robbie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij ook zon trui MM:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle 5?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zijn meer voor de fanatieke A-Side.
Ja, was mooi inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:13 schreef pascalheister het volgende:
geweldige reclame van honda trouwens
was daarnet ook nog bij DWDD
Gezellig, dan zit je bij ons op de Oostribune.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
K3![]()
Ik moest ze halen, dus kreeg een SMS van "Kaarten voor K3 kopen" ik was toen aan het werk en alles behalve wakker, dus stond even "Wat moeten we bij K3"
Ik heb hem intussen ook online gevonden via http://www.honda.co.uk/civic/quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:13 schreef pascalheister het volgende:
geweldige reclame van honda trouwens
was daarnet ook nog bij DWDD
O jeejquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezellig, dan zit je bij ons op de Oostribune.![]()
quote:
Vroeger heette K5 tm K7 vak M ( de M-side dus) vak k1 tm 4 heette vak N en k8 heette L.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Superheld het volgende:
Daar zit jij toch op?
Waarom noemen ze dat de m-side als de vakken -k1 etc- zijn?
ja hou je eens in danquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tjezis wat een onweer hier zeg.
Binnen 10miin is alles wit. Bliksemt als de neten.
Is dat die veredelde keet achter de oost tribune??quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit op K7,
DG, Yeahinho, ladyfcdb en CMT (geloof ik) zitten op K6
Dylan Dog zit op de Hoofdtribune
Kun je in de rust ons home bewonderen![]()
Heb je voldoende taart in huis gehaald, voor als we met zijn allen morgen even langskomen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef clauwheee het volgende:
Weer uit de stad, cadeautje voor tweelingzussie binnen
Noca heeft alles in huis al schoon gemaakt
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je voldoende taart in huis gehaald, voor als we met zijn allen morgen even langskomen?![]()
JAquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is dat die veredelde keet achter de oost tribune??
Zonde dat ie nu aan de postbankreclame meedoet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
Maar even kijken naar Ivo Niehe met als gast Dennis v.d. Geest, die gozer vind ik wel leuk.
Dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb toch OV, retourtje Den Bosch - Groningen hoeveel tijd kost dat?
Ben ik al in geweest dusquote:
Oeee, de beste/duurste plaatsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zit inderdaad op Hoofd, C om precies te zijn
Hoe laat zei je ook alweer dat die touringcar in Utrecht is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je voldoende taart in huis gehaald, voor als we met zijn allen morgen even langskomen?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe laat zei je ook alweer dat die touringcar in Utrecht is?
sneeuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Straks komt er helemaal niemand, want sneeuwen we in![]()
no kiddingquote:
Ja in de rest van het land ook danquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
no kidding
ik wacht op de sneeuwstorm van morgen![]()
Dit krijg je vast clautjequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
Ja in de rest van het land ook dan
Ja en die krijg ik dus niet hè
Deze vind ik leuker:quote:
Voorlopig lijkt het wel mee te vallen met die sneeuwstorm in het zuiden, dus zitten we 'allemaal' zonder....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja in de rest van het land ook dan
Ja en die krijg ik dus niet hè
Ik fiets er zelfs voor tegen vrachtwagens aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
Alsof Hoolies zich tegen laten houden door een paar witte vlokjes!
ik heb geen zin om naar buiten te kijken, misschien ben ik wel ingesneeuwdquote:
Is dat die enorm simpele kerel die naar de Filipijnen gaat? Ooit uigezonden bij de VPRO dacht ik. Reportage erover. Kansloos, schaamteloos en dieptriest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Dat programma nu op Talpa, NL-ers die naar het buitenland gaan om een bruidje te scoren
.
Dat is nu ja, een kerel van 1.56 die liever een kleinere vrouw heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat die enorm simpele kerel die naar de Filipijnen gaat? Ooit uigezonden bij de VPRO dacht ik. Reportage erover. Kansloos, schaamteloos en dieptriest.
Jemig wat een in en in triest programmaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Dat programma nu op Talpa, NL-ers die naar het buitenland gaan om een bruidje te scoren
.
We zijn dus niet de enigen die daarnaar kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is nu ja, een kerel van 1.56 die liever een kleinere vrouw heeft.
Ach, dat zeker wel, maar die heb je hier ook wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Die ene Oekraïense ziet er wel appetijtelijk uit, dat model/studente economie.
Inderdaad.Viel mij ook zwaar tegen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks nieuws bij Niehe, ik vond het niet veel aan.
Chicago Bears, Pittsburgh Steelers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef borisz het volgende:
net weer een aflevering gezien op dvd van de history of footballbest wel leuk
Misschien neukt ze wel met je beste vriend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef DarkShine het volgende:
Goedemorgen!
Mijn ex ligt lekker te slapen en ik ben klaarwakker
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Misschien neukt ze wel met je beste vriend.
Neem een slokje water.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef Spideyman het volgende:
ik heb de hik.
en ik ken alle afleidingsmanouvres al.
wie helpt me er van afkomen?
Boek sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef DarkShine het volgende:
Goedemorgen!
Mijn ex ligt lekker te slapen en ik ben klaarwakker
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef Spideyman het volgende:
ik heb de hik.
en ik ken alle afleidingsmanouvres al.
wie helpt me er van afkomen?
Gewoon gaan, je moet niet teveel tijd in bed doorbrengen, daar gaan de meeste mensen dood.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eigenlijk wil ik gaan stappen nu, maar ik ben moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |