quote:Je moet niet vergeten dat we ook veel spelers misten", aldus Van Basten die aan het einde van de persconferentie voor de zoveelste keer aan een Duitse verslaggever moest vertellen waarom Makaay in de Nederlandse selectie ontbrak.
Duitsland
"Mag ik u ook wat vragen", aldus Van Basten nadat hij verteld had dat het hij veel goede centrumspitsen kan oproepen. "Wat heeft Duitsland tegen Italië gespeeld?" De bondscoach keek verbaasd op toen veel aanwezigen hard begonnen te lachen. Van Basten was namelijk echt niet op de hoogte van de einduitslag. "Italië heeft met 4-1 gewonnen", aldus de Duitse journalist. Van Basten: "Sorry, dass habe ich nicht gewusst."
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
Die blauwe
Tijd voor koffie, iemand??
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
*pakt een bakkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
Koffie neerzet voor de liefhebbers....
zet hem dan ook goed op slot!quote:
Vondelpark?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Againzender het volgende:
Mascotte/sneeuw-spam
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/DSC00052.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Verzin eens een originelers, deze kennen we nu wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:38 schreef Lionheaad het volgende:
Zo traag als dikke stront door een trechter
Zo traag als de Mcdonald's in Goudaquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verzin eens een originelers, deze kennen we nu wel.
10 jaar geleden... Toen Lego nog leuker wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef Suijk het volgende:
Ik zat even bij google te zoeken in die newsgroups, daar heb ik vroeger ook veel gebruik van gemaakt en ik vind gewoon berichten terug uit 1996 van mij (vooral in alt.nl.voetbal).
Ik bedenk me nu dat dat dus gewoon 10 jaar geleden is, wat vliegt de tijd...
Pyamatje nog aan zie ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had honger
Hijer schijnt de zon trouwens
En ik moet ook hier vaak poepen
Die is beter, vanaf nu verwacht ik elke keer een andere van je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo traag als de Mcdonald's in Gouda
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is beter, vanaf nu verwacht ik elke keer een andere van je.![]()
snowboardje onder en over 16 jaar kan ie op de OWS staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Againzender het volgende:
Mascotte/sneeuw-spam
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/DSC00052.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
slaap je dan ook in de Bløf kamer van dat hotel ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, ik ga maar eens ontbijten, huisje poetsen en naar Vlissingen...
Vanavon Bløf!!
brak voelen van een beetje werkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Een kan koffie graag. Ik heb me nog nooit zo brak gevoeld
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, ik ga maar eens ontbijten, huisje poetsen en naar Vlissingen...
Vanavon Bløf!!
Maar niet om het één of ander, een meisje van 12 hoort met poppen te spelen niet met piemols, lijkt mij !quote:Kindmoeder
Ze klaagde over hevige buikpijn, zo schrijft Die Welt. De twaalfjarige Patricia uit Hamburg wist op dat moment niet dat ze een paar uur later zou bevallen van een zoon. Het Duitse meisje wist niet dat ze zwanger was en heeft geen idee wie de vader is. De Duitse politie stelt een onderzoek in. Moeder en zoon maken het naar verluidt goed.
Die zit er al tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij jullie komt X-FM in de ether
* rubbereend jaloers is
Legoquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
10 jaar geleden... Toen Lego nog leuker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |