Full house!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:20 schreef behAARD het volgende:
jack-in-de-box dubbele stift op tafel
dan mag jij nu met de dobbelstenen gooien !quote:
'Kheb een mexx!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan mag jij nu met de dobbelstenen gooien !
4 in je linkerhand en 2 met rechts natuurlijk !
China verkoopt, en een kans kaart terug neemt !quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:24 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
'Kheb een mexx!
Mag ik van jou, uit de serie "eten en drinken" een klinker kopen?
Wat doe je?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:20 schreef behAARD het volgende:
jack-in-de-box dubbele stift op tafel
Haha, zat net op die sitequote:
ja ho ho ho, volgens de brabantse versie geldt dat dus niet he !quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef compier het volgende:
tenzij de dam wit is en hij twee erts tegoed heeft.. dan komt het stuk uit paragraaf 4.6.7 tevoorschijn.
shit, nu moet ik wel mijn joker spelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Lionheaad het volgende:
Dan gebruik ik gewoon m'n "vlieg er een uit met je vuurflits" - kaart en kom terecht op de hoge school van hocus pocus
tja, maar zodra je 2 bomen speelt en daardoor 2 putten overslaat, dan mag je de versie kiezen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja ho ho ho, volgens de brabantse versie geldt dat dus niet he !
dan kom je gewoon in de put !
maar je duim lag toch niet op je neusquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef compier het volgende:
[..]
tja, maar zodra je 2 bomen speelt en daardoor 2 putten overslaat, dan mag je de versie kiezen!
ja, maar zoals al gezegd is, trivale regels tellen niet mee als de boerin hoger dan de aas is, je moet dan wel minstens 3 hout hebben!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je duim lag toch niet op je neus
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef compier het volgende:
[..]
ja, maar zoals al gezegd is, trivale regels tellen niet mee als de boerin hoger dan de aas is, je moet dan wel minstens 3 hout hebben!
Oeps, met dat paard blok je mijn handelsroute, nu zal ik full-house moeten gooien om afrika in handen te krijgenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef Gebs het volgende:
Ramt het moordwapen door het bord heen, gooit de dobbelstenen, en verplaatst het paard
onmiddelijk naar de bananeboom loopt, microfoon pakt en een liedje karaokeed om de buitenspelval te omzeilen !quote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef compier het volgende:
neemt 4 eieren en lokt de kippen met de kuikentjes-move, Speelt 3 extra moordwapens en verplaatst het paard naar de put. --> Bjoro, je handelsroute is weer vrij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |