Stuur ens wat op...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef WinkelKar het volgende:
nog maar een keer mijn foto dan
[afbeelding]
Landgraaf
Als je het vorige topic een beetje doorgelezen heb kun je zien dat ik in Malden zit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef N.icka het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om even er bij te zetten waar hier is![]()
ik zie de bui volgens mij aankomen over het Noordzeekanaal, alle windmolens zijn al wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:44 schreef Lariekoek het volgende:
Complete sneeuwstorm nu in IJmuiden maar er blijft niks liggen
Het is mooi weer in adam , k zou gewoon een terrasje gaan pakken als ik jou wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het weer in Amsterdam er voor staat?
* I_PANDA_I had plannen om naar Amsterdam te gaan,... maar dan moet het weer er wel naar zijn.
nou, het is hier opgehouden met zachtjes sneeuwenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het weer in Amsterdam er voor staat?
* I_PANDA_I had plannen om naar Amsterdam te gaan,... maar dan moet het weer er wel naar zijn.
Standaard zaken in dit topic om je verblijfplaat even te melden. Van profiel-klikken wordt je ook een beetje geïrriteerd. Zeker als de topics zo hard gaan als nu.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik zie vaker dat mensen vragen waar "hier" is. De meeste mensen die geen plaatsnaam noemen hebben dat in hun profiel staan. Ook word je zo vaak gevraagd waar dat je er een beetje moe van kunt worden....
Daar ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begint hier te sneeuwen!
nou, dan weet ik alweer wat die donkere lucht is die daar op mij af komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Lariekoek het volgende:
En weer een sneeuwstorm in IJmuiden, het stuift alle kanten op maar niks blijft liggen
de radarecho daar is toch vrij donker, ziet er toch uit als een serieuze bui die vanaf de Waddenzee Friesland in trekt nu.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef aloa het volgende:
Het is een aantal uren droog geweest, maar nu hier ook sneeuw (harlingen)![]()
Motsneeuw![]()
begon goed te sneeuwen wat overging in hagel en daarna kleine vlokjes. Het sneeuwd nu weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
de radarecho daar is toch vrij donker, ziet er toch uit als een serieuze bui die vanaf de Waddenzee Friesland in trekt nu.
Hier (Z-O) is het anders redelijk. Beetje grijs met opklaringen. Geen sneeuw in da house sinds een uur of 12 al.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Againzender het volgende:
En in Amsterdam vliegt de sneeuw weer om je oren!
zwaartepunt van de bui trekt inderdaad over de noordkant van de stad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Hier (Z-O) is het anders redelijk. Beetje grijs met opklaringen. Geen sneeuw in da house sinds een uur of 12 al.
Wat is een polar low?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef Marky-Boom het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de sat. pics van vanavond. Even leek het er op dat er ten westen van noorwegen een polar low aan het ontstaan was...
Waar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:59 schreef Qunix het volgende:
Nu wordt het nogal groen hierzo... Dus meer onweer op komst.
Vanavond nog maar ff een blok om. Stationsbruggetje ff foto's makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
In Zwolle ging het best tekeer
Ja ik ook dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:37 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Vanavond nog maar ff een blok om. Stationsbruggetje ff foto's maken
Dan schat je niet te hoog nee. Alhoewel het altijd discustabel blijft, hoe en vooral waar je het meet. Als je bij mij thuis tegen de muur meet kom ik wel aan 25cm.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik durf hier wel op 15 cm te wedden...
Hier in Maastricht is niets aan de handquote:Tussen Groningen en Zwolle staat woensdagavond bijna bijna 100 kilometer file. Dat meldde de ANWB Verkeersdienst. Op het traject tussen Groningen en Zwolle staat op de A28 rond 18.45 uur 47 kilometer. In tegengestelde richting staat 42 kilometer.
Volgens de ANWB is in het noorden zojuist vijf tot tien centimeter sneeuw gevallen. De problemen op de wegen ontstaan door sneeuwbuien en gladheid.
Spoorbrug IJssel onbruikbaar
De spoorbrug over de IJssel bij Zwolle kan sinds woensdagavond 18.00 uur niet meer dicht. Daardoor is er geen treinverkeer mogelijk vanuit het zuiden Zwolle in. Volgens spoorwegbeheerder ProRail is het defect waarschijnlijk te wijten aan de zware sneeuwval in de regio.
Vervangend treinverkeer is volgens ProRail onmogelijk. Hoe lang het duurt voordat de brug weer bereden kan worden, is onduidelijk; de monteurs staan bij Nunspeet in de file.
Nee sorry heb nog es buiten gekeken maar er blijft helemaal niets liggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Je maakt een geintje? Moet je is naar Vriezenveen komen, je schrikt je dood.
Wat één verschil tussen een paar kilometers.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee sorry heb nog es buiten gekeken maar er blijft helemaal niets liggen
Woon wel helemaal in Almelo-Zuid hequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Wat één verschil tussen een paar kilometers.![]()
hij loopt een jaar achterquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam is al een tijdje droog, veel sneeuw gevallen, niet zoveel blijven liggen, maar een 2cm halen we wel denk ik.
Hoezo puinhoop:
[afbeelding]
Die bedoel ik dat ook maar met de bovenstaande bericht van vjenne....... op msn zit hij RUIM 20 cm tegen mij te zeggenquote:
Nou.....nee... het lekkerveelsneeuwgevoel is er af... Laat nu de lente maar komen.quote:
Precies.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou.....nee... het lekkerveelsneeuwgevoel is er af... Laat nu de lente maar komen.
Tis wel goed geweest deze winter....
Lijkt me echt lache als het net als vorig jaar gaat. Dat is dan echt super toeval. Dat we 2 maart onze gordijnen weer open doen en er weer zo'n 25 cm ligtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef Marky-Boom het volgende:
Nog niet, om 18:00 zag ik em op de satteliet beelden..kijken wat ie doet!
Inderdaad. toen viel hier in het diepe zuiden ook bijna nietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef unstoppablemark het volgende:
Lol net zo als vorig jaar \o/
Dat komt zo vast naar Amsterdamquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Webcrowler het volgende:
In Haarlem is de sneeuw ook inmiddels weer begonnen!!! De wegen beginnen al weer goed wit te worden, als het nu maar eens blijft liggen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Bloody_Hell het volgende:
Laat zien die sattelietbeelden!!
quote:Boven de westelijke Noordzee heeft zich in een uiterst onstabiele en dynamische atmosfeer een polar low gevormd. De bovenlucht is danig koud (T500 beneden de -42°C) dat zich door een complex geheel van frictie, uitwisseling van vorticiteit en onstabiliteit zich een vortex heeft kunnen vormen. Deze vortex is zowel zichtbaar als op het waterdamp beeld, op dit laatste beeld is zelfs enige intrusie van stratosferische lucht te ontdekken wat doet suggereren dat het systeem nog in de ontwikkelingsfase bevind en uitgebreide uitwisseling heeft met de hogere luchtlagen.
Op onderstaande afbeelding is goed te zien dat GFS de dynamische zijde van het polar low goed in de verwachting heeft zitten. Aan de linkerkant is de advectie van absolute vorticiteit op 500 hPa afgebeeld, aan de rechterkant de geopotentiale hoogte van het 500 hPa vlak en de gronddruk. We zien hier twee klassieke eigenschappen van een polar low: ten eerste komt op de plek van het systeem in het verlengde van de stroming sterke PVA en NVA voor, ten tweede vinden we het polar low iets stroomopwaarts van een naderende hoogtetrog. Andere eigenschappen (hier niet getoond) zijn de overlap met potentiële vorticiteit, dit wordt enigszins visueel weergegeven door de 'dark stripe' op het WV-beeld en een maximum in de grondwindsnelheid
.
Gelukkig vallen er geen keien...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef MissHobje het volgende:
Kei veel sneeuw.. en vanaaf in Alphen hadden we ff flink onweer.. uur of 8 was het ergens..
Heel bizar./. eerst kei grote flits..
En steeds aardig wat sneeuw wat valt
Ja het is gevaarlijker en dat is inderdaad omdat de basis van de buienwolken in de winter lager hangt dan in ze zomer. Winteronweer is in de regel niet zo intensief als in de zomer, maar tegenwoordig is de kans groter dat een winteronweer heftig uit kan pakken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:34 schreef Gappie het volgende:
Is die onweer nu niet gevaarlijker dan in de zomeromdat de wolken natuurlijk veel lager liggen dan in de zomer..
Hier (in Wilnis) ligt een cm of 2.. et sneeuwt nu ligt..
quote:STORM FORECAST
VALID Wed 01 Mar 06:00 - Thu 02 Mar 06:00 2006 (UTC)
ISSUED: 28 Mar 20:19 (UTC)
FORECASTER: GATZEN
SYNOPSIS
Well-developed arctic trough dominates Europe. At its southern flank, westerly polar jet stream is present from northern Africa to southern and further to eastern Europe. At lower levels ... northerly winds over most of Mediterranean advect rather cold and dry airmass southward, and models do not show that significant instability will develop during the period. To the north ... well-mixed arctic maritime airmass is expected over North Sea region ... and showers/thunderstorms are expected to develop ... capable of producing soft hail, heavy snow and strong wind gusts. Given enhanced low-level vertical wind shear ... a few isolated severe events are expected ... and isolated severe wind gusts or a tornado or two are not ruled out.
dat is een mooi vooruitzicht! zeker met die Polar Low die zich op dit moment aan het ontwikkelen is!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja het is gevaarlijker en dat is inderdaad omdat de basis van de buienwolken in de winter lager hangt dan in ze zomer. Winteronweer is in de regel niet zo intensief als in de zomer, maar tegenwoordig is de kans groter dat een winteronweer heftig uit kan pakken.
Gewoon genieten dus.
Btw... ff nog zo een voor de dag halen:
[afbeelding]
[..]
Handig, dus je kon je horloge er op gelijk zetten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:51 schreef ReWinD het volgende:
Drachten heeft net ook een zware sneeuwbui gehad... en dat precies op dezelfde dag en dezelfde tijd als vorig jaar![]()
Dat had ik om iets over 5 in heerhugowaard, werd er wakker door.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vanmorgen om 06:30 omgeving Alkmaar: onweer! met dikke hagelkorrels!
aambeelden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja, vriest het eens een keertje, is het ZONNIG! Net wel een heel klein sneeuwbuitje gehad, en dat ligt er nog steeds.
Zie boven zee een aantal van die... hamerhoofden. Hoe heten die krengen ook alweer?
http://www.weeratlas.nl/wolkenoverzicht_convectie1.htmlquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de wetenschappelijke naam, maar dat is wel wat ik bedoel ja.
Mijn bus kwam niet eens opdagen want die staat vast rond Alkmaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:21 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Dat had ik om iets over 5 in heerhugowaard, werd er wakker door.
Tilburg hetzelfde beeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht ligt he-le-maal niets. Lekker zonnetje, bijna onbewolkt.
hm, dat is toch wat zuidelijker dan ik verwacht, leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er komt een GITzwarte lucht aan! Sneeuw! Onweer! Kom maar op!
En we zijn gestegen tot zeker een goede 20-25 cm. Er ligt nu meer sneeuw dan in november. ( of was het december)quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies.En als het nu de eerste sneeuwval deze winter was...
Overigens begint het nu net weer heel hard te sneeuwen.
Hm, die zag ik ten zuiden van mij langs trekken idd. Hier is het al sinds 7 uur droog.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef ToMaSZ het volgende:
Net weer een aanzienlijk buitje over A'dam Z-O heengetrokken. bonuscentimetertje erbij hier.
Nog minstens 40 erbij en ik ben tevreden.
Hier ook weer redelijk zonnig, iets ten zuidoosten trekt nog wel wat voorbij. Verder in mijn uitzicht (ong. OZO - ZW) weinig kans op extra buien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, die zag ik ten zuiden van mij langs trekken idd. Hier is het al sinds 7 uur droog.
quote:Krijgen we een sneeuwstorm, of loopt het met een sisser af? donderdag 02 maart 2006
Terwijl de ergste sneeuw, met alle overlast die daar gisteravond en vanochtend bij hoorde, even voorbij lijkt te zijn, spitst de toestand zich in de atmosfeer feitelijk toe. Blikvanger is een sterk activerend lagedrukgebied dat van het zeegebied ten zuidwesten van Ierland de komende 24 uur razendsnel over België en mogelijk ook het zuidoosten van Nederland naar het zuiden of het midden van Duitsland trekt. In de baan van dit systeem wordt aan de noordzijde niet alleen bijzonder veel sneeuw verwacht (mogelijk enkele tientallen centimeters), maar ook veel wind. Ten zuiden van de kern valt de neerslag als regen en gaat het echt stormen.
Bepalend voor de gebieden die met de effecten van deze storing te maken gaan krijgen, is de precieze koers die de kern gaat volgen. Tekenen de meeste hoofdmodellen deze koers nog relatief zuidelijk in, Nederland krijgt er dan alleen in Limburg wat mee te maken, de berekeningen op de achtergrond laten zien dat er een behoorlijk grote kans is dat het lagedrukgebied uiteindelijk toch noordelijker uitkomt. Niet alleen is het systeem dan een stuk actiever dan nu op de weerkaarten staat ingetekend, ook zal het deel van Nederland dat ermee te maken krijgt in dat geval een stuk groter zijn. In het zuidoosten van het land zou in zich zo'n scenario zelfs mogelijk een sneeuwstormachtige situatie kunnen gaan ontwikkelen, met wellicht dan dus ook daar zeer intensieve sneeuwval.
Interessant is het om in dit verband te weten dat de hoofdoplossing van het Europese model, gebaseerd op de uitgangssituatie van de afgelopen nacht 1 uur, de kern al een stuk noordelijker heeft ingetekend dan de hoofdruns van de andere modellen (UKMO, NCEP, HIRLAM). Volgens het gemiddelde van de overige 50 (minder fijnmazige) modelberekeningen van het ECMWF zou de kern zelfs noord van Maastricht langs kunnen trekken, waarbij het zuiden van Limburg tijdelijk in de warme sector van het lagedrukgebied, dus in de regen terecht zou moeten komen. Een aantal extreme opties laat de kern midden over Nederland trekken, maar dan gaat het om niet meer dan tien procent van het totaal.
Het verhaal is verder tamelijk eenvoudig. Hoe noordelijker de kern van het zich ontwikkelende laag uiteindelijk uitkomt, deste heviger zullen de verschijnselen zijn waarmee de passage ervan gepaard gaat en deste groter zal het gebied in Nederland zijn dat met de effecten ervan te maken gaat krijgen. Wat dat betreft, hebben we een spannend etmaal voor de boeg. Een etmaal waarin de spreiding loopt van 'helemaal geen probleem' tot 'bijzonder grote overlast op grote schaal'. En alles wat daar tussenin zit.
Hoe het uiteindelijk ook afloopt, duidelijk is inmiddels wel dat het uit de wintersportgebieden terugkerende vakantieverkeer in grote delen van Duitsland weleens met een enorme verkeerschaos te maken zou kunnen gaan krijgen, vrijdagavond en zaterdag overdag, als gevolg van het slechte weer dat er daar zeker lijkt aan te komen. Wat dat betreft doen mensen, die zich nu in de Alpen bevinden, er verstandig aan vandaag al terug te gaan. Of hun vertrek uit te stellen.
Met de mogelijk spectaculaire weersontwikkelingen voor morgen in het achterhoofd, moeten we intussen niet vergeten dat we de laatste 24 uur ook al het nodige aan bijzonder winterweer achter de rug hebben.
Spannend, als die depressie 100km noordelijker zit dan verwacht, dan wordt het feest hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef Oom_Agent het volgende:
De Duitsers verwachten in de deelstaat NRW (gelegen aan het grensgebied van Kerkrade tot Enschede) 10 tot 20 cm sneeuw.
Hier een nog een verhaal over morgen van Meteo Consult:
[..]
Hieronder satbeelden van de naderende Xandra
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeer zware sneeuwjacht hier!!!!
Net even rustiger nu zojuist opnieuw begonnen!!!! Ongelovelijk wat gaat het hard met flinke windvlagen erbij!!!!! Foto's volgen vanavond, ik verwacht hier zo'n 5cm als het niet meer wordt, dikke grote vlokken!
Hier in Sittard ligt echt bijna niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef Bloody_Hell het volgende:
AND WE GOT LIFT-OFF!!
Het sneeuwt hier nu zo hard en zo'n dikke vlokken dat je helemaal niets meer ziet. Echt supervet en binnen 5 minuten ligt er al minstens een centimeter of 3, 4.
Ben maar niet bang, het kwam volgens mij uit de richting van belgie en de lijn gaat richting sittard en die kanten. Ff geduld nog...quote:
Er was net wel even een stevige sneeuwbui, maar die is vrij snel overgewaaid. Nu 'n paar mini vlokjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ben maar niet bang, het kwam volgens mij uit de richting van belgie en de lijn gaat richting sittard en die kanten. Ff geduld nog...
Nog ff wat bewaren voor Zitterdquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:17 schreef Bloody_Hell het volgende:
Whehehe ze kunnen hem beter voor nu opzetten want het gaat hier duchtig tekeer![]()
Ja hier dus ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier heeft het de hele dag gedooit, al het sneeuw is bijna alweer weg.
Dus... als dat ding 50 km opschuift, dan heeft ineens het hele land ermee te maken. Call me crazy, maar ons land is toch "iets" langer dan 50 km?quote:Vrijdag wordt het in de middag een graad of 3. Er valt vooral in het noorden nog een enkele winterse bui, terwijl een nieuwe storing, die over Frankrijk oostwaarts trekt, veel sneeuw met zich mee brengt. De exacte koers van de storing is nog erg onzeker maar als die slechts tientallen kilometers noordelijker wordt dan heeft ons land ook met veel sneeuw te maken en over een veel groter gebied dan we de laatste dagen gewend zijn. De kans op ernstige overlast als gevolg van dit sneeuwgebied wordt op 30-40 % ingeschat en het noorden van het land maakt de minste kans. Houdt dus de berichtgeving in de gaten. Als de storing wat zuidelijker onder ons langs koerst merken wij er weinig van en vallen er dan slechts een paar sneeuwbuitjes met redelijke wat zon.
Omg die 50KM is niks manquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dus... als dat ding 50 km opschuift, dan heeft ineens het hele land ermee te maken. Call me crazy, maar ons land is toch "iets" langer dan 50 km?
Netjes!quote:
50km lopen ze in de Vierdaagse. Snap de KNMI niet zo, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omg die 50KM is niks manhmmz dat kan nog leuk worden
Is dat veel? Zie het eigenlijk niet goed. Ziet er wel als veel uit iig. Hier 8,5 cm vanochtend. Hopelijk morgen nog wat....quote:
Misschien wanneer dat ding nu 50km opschuift, dat het later grote "gevolgen" heeft. Weet het ook niet, zeg ook maar watquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dus... als dat ding 50 km opschuift, dan heeft ineens het hele land ermee te maken. Call me crazy, maar ons land is toch "iets" langer dan 50 km?
Yep, buitjes van zee drijven het westen binnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef kepler het volgende:
een donderslag in Delft
of een groot ongeluk...
Die zaten een uur geleden nog voor de kust en ontstaan, nu het kouder wordt, boven het warme zeewater.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef Xenwolfie het volgende:
Krimpen aan den Ijssel meldt onweer.
Waar komt dat opeens vandaan? Nu weer!
die karte registriert bis 20:33 Uhrquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef Webcrowler het volgende:
3 maar? Ik tel er hier toch al meer dan 5
ohquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
die karte registriert bis 20:33 Uhr![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef i2Them2 het volgende:
Zag t ook. En het dondert er nog steeds een beetje.
http://www.mouse-music.com/boltek/index_de.php
Hey een Beijerlanderquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:07 schreef Mindlight het volgende:
Oud-Beijerland ook in een heftige bui nu
Ja kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hey een Beijerlander.
Ik woonde er vorig jaar ook nog.
FF in je fotoboek gekeken,jij werk(te) bij de AH hè.
Thnx, en nou hou ik op met offtopic lullen, maar ik was m al kwijt uit GC.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
check ook het AH-medewerkerstopic in WGR
Ja. 25cm ongeveerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Om maar ontopic te gaan: Er ligt sneeuw buiten.
Ik ooit lang geleden wel zoiets... was er zo'n onweersbui die lekker tekeer ging. Toen keek ik naar buiten: vielen er grote vlokken sneeuw. Maar vanaf dat moment opeens geen onweer meer. Kan raar uitpakken idd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Onweer is weggezakt atm, is nu rustig, net toen ik dit typte een klein flitsje. Sommige mensen melden sneeuw EN onweer, dat heb ik nog nooit gezien.:D
Bij er net onder welquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom sneeuwt het niet in Amsterdam?
Ik wil niet er net onder ,ik wil IN Amsterdamquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij er net onder wel![]()
Straten weer beetje wit
krijgen we dat weer.... staat hier ergens anders ook al in dit topic... Lees gewoon het profiel ben je ook klaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef highway101 het volgende:
Misschien is het handig als jullie vermelden waar "hier" is.
Kleine moeite op het erbij te zetten toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
krijgen we dat weer.... staat hier ergens anders ook al in dit topic... Lees gewoon het profiel ben je ook klaar![]()
de twee mensen hierboven die alleen 'hier' gebruiken hebben geen plaatsnaam in hun profiel... Het is gewoon makkelijk als iedereen ff vermeld waar hier is. Dit is voor iedereen wel zo duidelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
krijgen we dat weer.... staat hier ergens anders ook al in dit topic... Lees gewoon het profiel ben je ook klaar![]()
Misschien moet je je ogen is opendoen, volgens mij staat het duidelijk erin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef kepler het volgende:
[..]
de twee mensen hierboven die alleen 'hier' gebruiken hebben geen plaatsnaam in hun profiel... Het is gewoon makkelijk als iedereen ff vermeld waar hier is. Dit is voor iedereen wel zo duidelijk
verkeerd geklikt blijkbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Misschien moet je je ogen is opendoen, volgens mij staat het duidelijk erin.![]()
Inderdaad...Hier in Dordrecht helemaal witquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:03 schreef Caesu het volgende:
onwijs veel sneeuw in zwijndrecht
mooi, er nadert dus nog genoeg vanaf de Noordzeequote:
het is intussen helemaal wit hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi, er nadert dus nog genoeg vanaf de Noordzee
mooi om te zien dat er precies een kleine bui over Delft en omgeving trektquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
trekt ook een gebied over brabant en gelderland naar het oosten.
zit precdies op de grens van die radar, zo te zien loopt die bui nog wat noordelijker door! Kom maar hier heen!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi om te zien dat er precies een kleine bui over Delft en omgeving trekt
Joepieeequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit precdies op de grens van die radar, zo te zien loopt die bui nog wat noordelijker door! Kom maar hier heen!!
ik zie zeker wel veel overeenkomsten hier.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Lariekoek het volgende:
Die sneeuwstorm lijkt me wel vergelijker met 30 december 2005?
in Delft ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding] ff 30 min sneeuwen de vlokken worden steeds groter
sneeuwt het daar *NU* ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:05 schreef -Carioca- het volgende:
Rotterdam meldt ook veel sneeuw... Sinds ik uit de kroeg kwam ligt er ineens behoorlijk wat (cm of 5) en het sneeuwt stevig door hier
Het is wat minder hevig geworden, maar het sneeuwt nog steeds jaquote:
Paar foto's, net geschoten:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In Vianen (ut) ligt nu bijna 10 cm sneeuw!
en ja! het begint weer. grote vlokken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:12 schreef Caesu het volgende:
mooi. maybe komt er hier ook nog wat.
er ligt al een heleboel en het dooit niet weg.
(ten zuid-oosten van R'dam).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |