50km lopen ze in de Vierdaagse. Snap de KNMI niet zo, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omg die 50KM is niks manhmmz dat kan nog leuk worden
Is dat veel? Zie het eigenlijk niet goed. Ziet er wel als veel uit iig. Hier 8,5 cm vanochtend. Hopelijk morgen nog wat....quote:
Misschien wanneer dat ding nu 50km opschuift, dat het later grote "gevolgen" heeft. Weet het ook niet, zeg ook maar watquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dus... als dat ding 50 km opschuift, dan heeft ineens het hele land ermee te maken. Call me crazy, maar ons land is toch "iets" langer dan 50 km?
Yep, buitjes van zee drijven het westen binnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef kepler het volgende:
een donderslag in Delft
of een groot ongeluk...
Die zaten een uur geleden nog voor de kust en ontstaan, nu het kouder wordt, boven het warme zeewater.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef Xenwolfie het volgende:
Krimpen aan den Ijssel meldt onweer.
Waar komt dat opeens vandaan? Nu weer!
die karte registriert bis 20:33 Uhrquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef Webcrowler het volgende:
3 maar? Ik tel er hier toch al meer dan 5
ohquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
die karte registriert bis 20:33 Uhr![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef i2Them2 het volgende:
Zag t ook. En het dondert er nog steeds een beetje.
http://www.mouse-music.com/boltek/index_de.php
Hey een Beijerlanderquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:07 schreef Mindlight het volgende:
Oud-Beijerland ook in een heftige bui nu
Ja kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hey een Beijerlander.
Ik woonde er vorig jaar ook nog.
FF in je fotoboek gekeken,jij werk(te) bij de AH hè.
Thnx, en nou hou ik op met offtopic lullen, maar ik was m al kwijt uit GC.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
check ook het AH-medewerkerstopic in WGR
Ja. 25cm ongeveerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Om maar ontopic te gaan: Er ligt sneeuw buiten.
Ik ooit lang geleden wel zoiets... was er zo'n onweersbui die lekker tekeer ging. Toen keek ik naar buiten: vielen er grote vlokken sneeuw. Maar vanaf dat moment opeens geen onweer meer. Kan raar uitpakken idd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Onweer is weggezakt atm, is nu rustig, net toen ik dit typte een klein flitsje. Sommige mensen melden sneeuw EN onweer, dat heb ik nog nooit gezien.:D
Bij er net onder welquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom sneeuwt het niet in Amsterdam?
Ik wil niet er net onder ,ik wil IN Amsterdamquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij er net onder wel![]()
Straten weer beetje wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |