Hoe moet je dat topic opzoeken, als je het antwoord niet weet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef peaceman het volgende:
Hmm valt dat niet onder opzoeken? (beschuldig niemand trouwens, maar kan me de vraagtekens voorstellen)![]()
Prima hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:44 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb dat een tijdje geleden zitten lezen en kon het me herinneren: dus ik dacht gewoon "laat ik eens middels een link antwoord geven"
Prima, maar om geen scheve gezichten te krijgen is het handiger als je de link pas na je antwoord geeft... nu doe jij het, maar als een onbekende het zou doen zou iedereen toch raar staan kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:44 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb dat een tijdje geleden zitten lezen en kon het me herinneren: dus ik dacht gewoon "laat ik eens middels een link antwoord geven"
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Idd, een link-antwoord is hier altijd een beetje een link antwoord..
ik snap utquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Prima, maar om geen scheve gezichten te krijgen is het handiger als je de link pas na je antwoord geeft... nu doe jij het, maar als een onbekende het zou doen zou iedereen toch raar staan kijken
Dat bedoelde ik iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Prima, maar om geen scheve gezichten te krijgen is het handiger als je de link pas na je antwoord geeft... nu doe jij het, maar als een onbekende het zou doen zou iedereen toch raar staan kijken
jij hebt geloof ik nog geen of weinig valsspelers meegemaakt, maar ik en een boel anderen kunnen een hoop leuke/treurige verhalen vertellen...quote:
Peckingduckquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
jij hebt geloof ik nog geen of weinig valsspelers meegemaakt, maar ik en een boel anderen kunnen een hoop leuke/treurige verhalen vertellen...
Vrijdagmiddag heb ik evt. wel tijd om die topics op te zoeken, maar heb geduld danquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Klinkt mij onbekend: hebben jullie die wegggejaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |