voor mij zal de briefaanhef 'LS' nooit meer hezelfde zijn....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kim, je bent juf in spe ....ssssssssssssssssttttttttttttttttttttt![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Gaan we nu over op Joost bashen?
Dan ga ik weer.
Nee, blijf nou nog even op mij zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Dan ga ik weer.
Volgens mij gaat het inmiddels over honden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Dan ga ik weer.
Balen he, dat dat vernieuwde log er nog niet is.quote:
Bashen doe ik niet aan mee, vond Joost wel leuk in het huis, en ga dan niet met de meerderheid mee praten, heb het al eerder gezegd, de enigen die weten hoe de bewoners "echt" waren zijn de bewoners zelf, laat mij dan lekker in mijn schemerwereldje blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Dan ga ik weer.
I second you ! Heerlijk die schemerwereld !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bashen doe ik niet aan mee, vond Joost wel leuk in het huis, en ga dan niet met de meerderheid mee praten, heb het al eerder gezegd, de enigen die weten hoe de bewoners "echt" waren zijn de bewoners zelf, laat mij dan lekker in mijn schemerwereldje blijven![]()
Vies oud mannetje die golferquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, blijf nou nog even op mij zitten.![]()
kun je dat niet doen na deel 50? 49 delen staat zo onafgemaakt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
Een keer waarschuwen prima, twee keer gaat ook nog...
Na drie vier vijf keer wordt het vervelend.
En nu is het genoeg. Maak dit topic maar af, er komt géén nieuwe...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, welke waarschuwingen ?? Worden alle moeilijke topics gesloten ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
Wat is er nou dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
lekker beetje rijp mannetje die golfer![]()
Vanwege de slowchatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kun je dat niet doen na deel 50? 49 delen staat zo onafgemaakt!
Zal ik zelf ff een antwoord geven op een vraag die je mij stelt? Ik heb niemand anders nodig die een vraag voor mij beantwoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
LS, nog even een vraagje: ik zat net die log nog een keer door te lezen: is het nou toeval dat jouw hond hetzelfde heet als die van Tanja? Of ben je 'm zo gaan noemen nadat je hoorde dat Tanja's hond Tiësto heet?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege de slowchat
ik zie hier tenminste nog wel humor af en toe ipv BEW en doe-doei.![]()
Nou, Flugel moet bij SC dan ook maar eens ingrijpenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege de slowchat
als jij wat eerder maatregelen had genomen dan had dit niet gehoeven, het is dus een zwakte van jouw kant, omdat 1 individu het hier verpest moet het op slot? bullshit we gaan gewoon lekker door en jij treedt maar op tegen LS..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
Ik ga er nog niet van uit.... Ben niet overtuigd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE MUIL NOU! Jij bent dé reden dat dit topic gaat sluiten!
Fuck off, shit for brains. Er is talloze keren gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als jij wat eerder maatregelen had genomen dan had dit niet gehoeven, het is dus een zwakte van jouw kant, omdat 1 individu het hier verpest moet het op slot? bullshit we gaan gewoon lekker door en jij treedt maar op tegen LS..
doe wat aan je beleid en stop met die kretelogie, focus op inhoud.. hier wat tips voor je..
laatste waarschuwing![]()
Liever niet nee. Gewoon het onkruid uit de tuin halen, dan kan de rest netjes bloeien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ga er nog niet van uit.... Ben niet overtuigd.![]()
Geeft 'ie een keer een normaal antwoord.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Ik heb vanmiddag een hele duidelijke waarschuwing achtergelaten dat de 'ruzie' tussen LS en Tanja niet iets is wat op Fok besproken dient te worden. Als ze beiden doorgaan, wat het geval is kan ik twee dingen doen. Of ik ga de beloofde bans aanvragen of ik kill het topic. Ik kies voor het laatste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege de slowchat
Vriendelijkheid druipt ervan bij sommige reactie'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Fuck off, shit for brains. Er is talloze keren gewaarschuwd.
Ban voor LS en het probleem is opgelost!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Fuck off, shit for brains. Er is talloze keren gewaarschuwd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
ER KOMT EEN DEEL 50 AL MOET IK HEM 10 KEER OPENEN
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een hele duidelijke waarschuwing achtergelaten dat de 'ruzie' tussen LS en Tanja niet iets is wat op Fok besproken dient te worden. Als ze beiden doorgaan, wat het geval is kan ik twee dingen doen. Of ik ga de beloofde bans aanvragen of ik kill het topic. Ik kies voor het laatste.
Hoe vermakelijk het ook is, dit soort zaken wordt nergens op fok geaccepteerd dus ik zie niet in dat dit in HBB wél moet kunnen alleen omdat het programma saai is.
Waarom? Ik was volgens mij constant on-topic, ik had altijd wel iets te zeiken over Tanja, en daar gaat het topic toch over?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
er is hier slechts één persoon die het steeds weer aanwakkert, pak hem aan, en niet de rest!!! Lekker voor de makkelijkste weg kiezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een hele duidelijke waarschuwing achtergelaten dat de 'ruzie' tussen LS en Tanja niet iets is wat op Fok besproken dient te worden. Als ze beiden doorgaan, wat het geval is kan ik twee dingen doen. Of ik ga de beloofde bans aanvragen of ik kill het topic. Ik kies voor het laatste.
Hoe vermakelijk het ook is, dit soort zaken wordt nergens op fok geaccepteerd dus ik zie niet in dat dit in HBB wél moet kunnen alleen omdat het programma saai is.
Svp 1 ban dan, Tanja moet hier natuurlijk wel blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.
Face it, het is een gevolg van dit topic. Er is een erkend BB5-er hier. Dit maakt deel uit van het leven. IRL of Virtualquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alsjeblieft, koop nog een hond of een postorderbruidje en ga je daarmee bezig houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom? Ik was volgens mij constant on-topic, ik had altijd wel iets te zeiken over Tanja, en daar gaat het topic toch over?
het is een tann topic reeks.. en 1 iemand is hier niet gewenst en dat is LS, als hij er niet is wordt er hier gezellig gepraat over dingen die betrekking hebben op tanja. als LS er wel is komen ramptoeristen hier en sommige hebben niet de gave om hem te negeren omdat ie op een irritante manier nadrukkelijk aanwezig is, jouw taak is dus om hem uit deze topics te houden..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé poephoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Pinball het volgende:
Komt hier ook een weblog van dan?
Zeg lulhoofd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hé poephoofd.
Als Tan een ban krijgt, heeft haar naamtopic ook weinig nut, hè?
1. geef me één reden waarmee ik de regels overtreedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ban voor LS en het probleem is opgelost!![]()
![]()
Nee Sjurlie, vrijwel iedereen hier dook als vliegen op de stroop op die rel, ook na waarschuwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Poephoofd ,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hé poephoofd.
Als Tan een ban krijgt, heeft haar naamtopic ook weinig nut, hè?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg lulhoofd!
Tanja hoeft toch ook niet geband te worden? Dat heb ik nergens gezegd
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. geef me één reden waarmee ik de regels overtreed
2. volgens mij is om een ban vragen, er zelf één krijgen....
Tot morgen allemaal
Word je weer FA?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef CartWOman het volgende:
Nee Sjurlie, vrijwel iedereen hier dook als vliegen op de stroop op die rel, ook na waarschuwen.
Dan is vingertje wijzen naar LS wel heel gemakkelijk, maar je kan zelf óok stoppen.
En dan nog: wat heeft dit topic verder nog aan inhoud behalve dat gebash elke keer?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou jij niet eerst nog wat smeuiige details onthullen?
![]()
![]()
Dat heeft nooit geleefd, dramaqueen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Als dit topic dood gaat, gaat heel HBB dood.....![]()
Dat zou wel de consequentie zijn van die eerdere waarschuwingen, vagina harses.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
Zeg lulhoofd!
Tanja hoeft toch ook niet geband te worden? Dat heb ik nergens gezegd
HBB was eigenlijk natuurlijk toch al een doodgeboren kindje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Als dit topic dood gaat, gaat heel HBB dood.....![]()
Ik zeg niet dat ik niet meedoe, maar er is een grens en die is allang overschreden. En het leek nu net weer even normaal te worden, gewoon zoals het in de eerste topics was, tot LS kwam en weer olie op het vuur gooide. Ja, die is zo weer gestookt als het nog vers in het geheugen is. Maar het lijkt me duidelijk dat iedereen die rellen zat is, en gewoon een normaal topic wil behouden. Met inhoud ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee Sjurlie, vrijwel iedereen hier dook als vliegen op de stroop op die rel, ook na waarschuwen.
Dan is vingertje wijzen naar LS wel heel gemakkelijk, maar je kan zelf óok stoppen.
En dan nog: wat heeft dit topic verder nog aan inhoud behalve dat gebash elke keer?
Lul.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Word je weer FA?
Je bent zo politiek correct bezig de laatste dagen.![]()
Golfie, noem eens één forum op fok waar dit soort vetes geaccepteerd worden? En dat al 3 of 4 topics lang?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Word je weer FA?
Je bent zo politiek correct bezig de laatste dagen.![]()
Ik vind het ook wat te makkelijk om allemaal naar LS te wijzen, want bijna iedereen vindt het prachtig. Wat meteen een goede reden is om het topic gewoon open te laten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
We waren van goede moed... maar daarna (nadat Bart wegging)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat heeft nooit geleefd, dramaqueen.
Mee eens, LS hoeft maar hoi te zeggen of ze springen er allemaal bovenop, negeren houdt in, niet reageren !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat te makkelijk om allemaal naar LS te wijzen, want bijna iedereen vindt het prachtig allemaal. Wat meteen een goede reden is om het topic gewoon open te laten.
Uit jouw mond klinkt dit als een compliment.quote:
Juist wél, ik dacht dat ik zojuist de knoop had doorgehaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
negeren is een illusie hier omdat sommige genieten van de rellenschoppers en de koppensnellers, en iedereen het laatste woord wilt hebben, en er zijn dus blijkbaar mods die geen knopen durven door te hakken... stoorzenders moet je gewoon waarschuwen en verpliichten om hier niet meer te komen, of verwijder hun posts gewoon
hier nog wat tips voor je
Neuh, maar deze reeks loopt wel lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Dat heeft nooit geleefd, dramaqueen.
Er gaan er weer 50 open voor nummer 50quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef PC eend het volgende:
Ik volg het met een half oog, maar volgens mij gaat flugel het weer op slot gooien hier als ik het goed begrijp![]()
Dat is nu al zo vaak geprobeerd, ook vóor LS-gate. Tan was hier niet vaak, en tussendoor werd het steeds meer een SC-topic. Zonder dit gerel blijft er weinig meer over dan dat, het gaat echt nergens meer over naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet meedoe, maar er is een grens en die is allang overschreden. En het leek nu net weer even normaal te worden, gewoon zoals het in de eerste topics was, tot LS kwam en weer olie op het vuur gooide. Ja, die is zo weer gestookt als het nog vers in het geheugen is. Maar het lijkt me duidelijk dat iedereen die rellen zat is, en gewoon een normaal topic wil behouden. Met inhoud ja!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar deze reeks loopt wel lekker.
En waar moet ik anders met Tan () converseren
Ik ga het echt niet via MSN doen, voor je het weet flikkert ze een verknipte versie op het Internet.![]()
Is het ook wel, weet je best.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dit als een compliment.
Dat is toch geen reden op zich? "Bij UVT pikken ze dit ook niet?"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Golfie, noem eens één forum op fok waar dit soort vetes geaccepteerd worden? En dat al 3 of 4 topics lang?
Schat, je hebt op zich gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
Golfie, noem eens één forum op fok waar dit soort vetes geaccepteerd worden? En dat al 3 of 4 topics lang?
SC 439 : Say Thanks to the MODSquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden op zich? "Bij UVT pikken ze dit ook niet?"
Dit is nou eenmaal een beetje een raar subforumpje.
NEway, dan eindigen we over een week gewoon met één topic waar nog in gepost wordt, in het hele subforum.![]()
Ik moet toegeven dat ik het hier af en toe best gezellig heb gehad. En dat was echt niet zomaar SC. Maar goed, ik heb geen zin om hier doelloze discussies over te gaan houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is nu al zo vaak geprobeerd, ook vóor LS-gate. Tan was hier niet vaak, en tussendoor werd het steeds meer een SC-topic. Zonder dit gerel blijft er weinig meer over dan dat, het gaat echt nergens meer over naar mijn mening.
nee je hebt het laten escaleren door niet goed op te treden en nu maar voor de makkelijke weg gekozen omdat je geen verantwoordelijkheid durft te nemen en dan maar een cda achtige politiek correcte water bij de wijn beslissing neemt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Juist wél, ik dacht dat ik zojuist de knoop had doorgehakt
Ach kom nou Gert. De saaiheid van het programma moet niet de reden zijn om de policy maar overboord te flikkeren... Dat argument is inmiddels ook wel uitgemolken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden op zich? "Bij UVT pikken ze dit ook niet?"
Dit is nou eenmaal een beetje een raar subforumpje.
NEway, dan eindigen we over een week gewoon met één topic waar nog in gepost wordt, in het hele subforum.![]()
Damn, na je interessant-doenerij wegens aandachttekort begin je nu zo... aandoenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee je hebt het laten escaleren door niet goed op te treden en nu maar voor de makkelijke weg gekozen omdat je geen verantwoordelijkheid durft te nemen en dan maar een cda achtige politiek correcte water bij de wijn beslissing neemt..
achteraf dingen waarnemen en dan constateren dat het niet goed gaat noem ik geen beleid![]()
"we" zouden SC HBB in kunnen pikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar deze reeks loopt wel lekker.
En waar moet ik anders met Tan () converseren
Ik ga het echt niet via MSN doen, voor je het weet flikkert ze een verknipte versie op het Internet.![]()
ik heb geen idee wie je bent, stel je eerst ff voor daarna praten we verder ok?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, na je interessant-doenerij wegens aandachttekort begin je nu zo... aandoenlijk.![]()
Wat doe je op !Fok dan gekquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie je bent, stel je eerst ff voor daarna praten we verder ok?![]()
Ah, weer een opmerking waardoor men gaat denken dat JIJ wel een BB-gerelateerde user bent. Voorspelbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie je bent, stel je eerst ff voor daarna praten we verder ok?![]()
Vast, lieverd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef Sanne het volgende:
Nou dat was het dan. Ik vind julllie wel ergens terug.![]()
ik suggereer niks maar ik heb echt geen flauw idee wie je bent, ik heb je alleen maar vandaag gezien in deze topicreeks, de afgelopen 3 weken heb ik je niet gezien hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, weer een opmerking waardoor men gaat denken dat JIJ wel een BB-gerelateerde user bent. Voorspelbaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |