quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege de slowchat
ik zie hier tenminste nog wel humor af en toe ipv BEW en doe-doei.![]()
Nou, Flugel moet bij SC dan ook maar eens ingrijpenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege de slowchat
als jij wat eerder maatregelen had genomen dan had dit niet gehoeven, het is dus een zwakte van jouw kant, omdat 1 individu het hier verpest moet het op slot? bullshit we gaan gewoon lekker door en jij treedt maar op tegen LS..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
Een keer waarschuwen prima, twee keer gaat ook nog...
Na drie vier vijf keer wordt het vervelend.
En nu is het genoeg. Maak dit topic maar af, er komt géén nieuwe...
Ik ga er nog niet van uit.... Ben niet overtuigd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE MUIL NOU! Jij bent dé reden dat dit topic gaat sluiten!
Fuck off, shit for brains. Er is talloze keren gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als jij wat eerder maatregelen had genomen dan had dit niet gehoeven, het is dus een zwakte van jouw kant, omdat 1 individu het hier verpest moet het op slot? bullshit we gaan gewoon lekker door en jij treedt maar op tegen LS..
doe wat aan je beleid en stop met die kretelogie, focus op inhoud.. hier wat tips voor je..
laatste waarschuwing![]()
Liever niet nee. Gewoon het onkruid uit de tuin halen, dan kan de rest netjes bloeien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ga er nog niet van uit.... Ben niet overtuigd.![]()
Geeft 'ie een keer een normaal antwoord.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Ik heb vanmiddag een hele duidelijke waarschuwing achtergelaten dat de 'ruzie' tussen LS en Tanja niet iets is wat op Fok besproken dient te worden. Als ze beiden doorgaan, wat het geval is kan ik twee dingen doen. Of ik ga de beloofde bans aanvragen of ik kill het topic. Ik kies voor het laatste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege de slowchat
Vriendelijkheid druipt ervan bij sommige reactie'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Fuck off, shit for brains. Er is talloze keren gewaarschuwd.
Ban voor LS en het probleem is opgelost!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Fuck off, shit for brains. Er is talloze keren gewaarschuwd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
ER KOMT EEN DEEL 50 AL MOET IK HEM 10 KEER OPENEN
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een hele duidelijke waarschuwing achtergelaten dat de 'ruzie' tussen LS en Tanja niet iets is wat op Fok besproken dient te worden. Als ze beiden doorgaan, wat het geval is kan ik twee dingen doen. Of ik ga de beloofde bans aanvragen of ik kill het topic. Ik kies voor het laatste.
Hoe vermakelijk het ook is, dit soort zaken wordt nergens op fok geaccepteerd dus ik zie niet in dat dit in HBB wél moet kunnen alleen omdat het programma saai is.
Waarom? Ik was volgens mij constant on-topic, ik had altijd wel iets te zeiken over Tanja, en daar gaat het topic toch over?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
er is hier slechts één persoon die het steeds weer aanwakkert, pak hem aan, en niet de rest!!! Lekker voor de makkelijkste weg kiezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een hele duidelijke waarschuwing achtergelaten dat de 'ruzie' tussen LS en Tanja niet iets is wat op Fok besproken dient te worden. Als ze beiden doorgaan, wat het geval is kan ik twee dingen doen. Of ik ga de beloofde bans aanvragen of ik kill het topic. Ik kies voor het laatste.
Hoe vermakelijk het ook is, dit soort zaken wordt nergens op fok geaccepteerd dus ik zie niet in dat dit in HBB wél moet kunnen alleen omdat het programma saai is.
Svp 1 ban dan, Tanja moet hier natuurlijk wel blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.
Face it, het is een gevolg van dit topic. Er is een erkend BB5-er hier. Dit maakt deel uit van het leven. IRL of Virtualquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alsjeblieft, koop nog een hond of een postorderbruidje en ga je daarmee bezig houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom? Ik was volgens mij constant on-topic, ik had altijd wel iets te zeiken over Tanja, en daar gaat het topic toch over?
het is een tann topic reeks.. en 1 iemand is hier niet gewenst en dat is LS, als hij er niet is wordt er hier gezellig gepraat over dingen die betrekking hebben op tanja. als LS er wel is komen ramptoeristen hier en sommige hebben niet de gave om hem te negeren omdat ie op een irritante manier nadrukkelijk aanwezig is, jouw taak is dus om hem uit deze topics te houden..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé poephoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |