vanwaar deze eer?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
Nee, en ik hak je vingertjes eraf als je gaat zwaaien
Je bent wel dol op hakken hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
oe!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We moesten lief doen
En jij bent de leukste![]()
Je heb pas de elft gemist vanmiddag was je erquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef PC eend het volgende:
Ik mis hier een hele fuckin rel, laten jullie tann wel een beetje met rust hier![]()
* Sanne gaat op Golfer zitten.quote:
Dacht dat je nu wel zou moeten weten dat het voor onze favoriete hobby noodzakelijk is om vingers te hebben!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
schijnt dat je logje verknipt op fok zet.... als ik die log tussen jou en LS gelezen heb op fok, kan ik één ding zeker weten, en das dat je niet heel erh veel van computers afweet/ handig ermee bent..quote:
Oe..lekker en trek je niks van dat rolletje King aan, hoor.quote:
Yvonne, ik heb hem vast. Pak jij het bijltje?quote:
Maar wel om de toetsen in te drukken om t op t scherm te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht dat je nu wel zou moeten weten dat het voor onze favoriete hobby noodzakelijk is om vingers te hebben!![]()
ach....misschien omdat ik ze niet verknipt heb? maar laat maar joh, ben er klaar mee ik zei al bij die logs dat LS ongetwijfeld zou gaan zeggen dat ik geknipt heb, ken hem inmiddels.....ander onderwerp!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Kimske het volgende:
[..]
schijnt dat je logje verknipt op fok zet.... als ik die log tussen jou en LS gelezen heb op fok, kan ik één ding zeker weten, en das dat je niet heel erh veel van computers afweet/ handig ermee bent..
dus hoe kun je dan logjes knippen en goed onder elkaar krijgen
Goeie vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
LS, nog even een vraagje: ik zat net die log nog een keer door te lezen: is het nou toeval dat jouw hond hetzelfde heet als die van Tanja? Of ben je 'm zo gaan noemen nadat je hoorde dat Tanja's hond Tiësto heet?
Dat rolletje King van jou dat ken ik inmiddels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe..lekker en trek je niks van dat rolletje King aan, hoor.![]()
ghi, dank je, kscheet in mn broek toen ik die catwalk afmoest, kan hem helaas niet kopieeren die 1e...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef bhs het volgende:
Niks aan toe te voegen vandaag. Ga zo door allen, quite amusing.
Ik zal eens even wat plaatjes zetten dan maar, ik heb er opvallend weinig van Tanja...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjesto heet mn hondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
LS, nog even een vraagje: ik zat net die log nog een keer door te lezen: is het nou toeval dat jouw hond hetzelfde heet als die van Tanja? Of ben je 'm zo gaan noemen nadat je hoorde dat Tanja's hond Tiësto heet?
Waarom niet? Is gewoon een plaatjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef tann het volgende:
hi, dank je, kscheet in mn broek toen ik die catwalk afmoest, kan hem helaas niet kopieeren die 1e...
Zou ik er dan op mogen kotsen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef bhs het volgende:
Hm. Mijn hond zou waarschijnlijk joost heten als ik er een had...
OK, dan heten ze dus toch anders. Want LS schrijft in de log:quote:
Dus dan heeft-ie zijn hond niet naar de jouwe genoemd.quote:Zo Tjesto (Tiësto, maar Tjesto lijkt grappiger) is uit geweest
*SCROLL*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
misschien een foutje, als ik zeg hoe mn hond heet denkt iedereen dat ik het zo schrijf als de DJ, ik wou mn hond dat niet aan doen want het betekend "bloempot" int spaans dacht ik.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dan heten ze dus toch anders. Want LS schrijft in de log:
[..]
Dus dan heeft-ie zijn hond niet naar de jouwe genoemd.![]()
Achteraf blijk jij dus de meest normale van de fans.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef PC eend het volgende:
Ik mis hier een hele fuckin rel, laten jullie tann wel een beetje met rust hier![]()
O, dus hij heeft het gewoon verkeerd geschreven!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef tann het volgende:
[..]
misschien een foutje, als ik zeg hoe mn hond heet denkt iedereen dat ik het zo schrijf als de DJ, ik wou mn hond dat niet aan doen want het betekend "bloempot" int spaans dacht ik.....
Echt niet? Ik heb zelfs deze sticker op m'n auto:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef bhs het volgende:
Pff. Daarom heb ik dus geen hond. "Mag ik op uw hondje kotsen?" "Tuurlijk, ga je gang joh, hij heet joost...". Ik begrijp het niet.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb zelfs deze sticker op m'n auto:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb zelfs deze sticker op m'n auto:
[afbeelding]
Of andersom. Als iemand zegt dattie volgeblaft is door een poedel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef bhs het volgende:
Prima sticker, moet je ook vooral niet doen. Ik heb overigens zelf mijn portie blikschade wel gehad deze week, maar daar mocht ik hier niet over praten, heh.
Maar "Mag ik er dan op kotsen?"... dat gaat wat ver hoor. Ik ben visueel ingesteld, ik zie dat meteen voor me. Lief (nou ja...) klein hondje met iemand eroverheen gebogen, en![]()
Dat wel, maar hij is níet achterbaks.quote:
Kim, je bent juf in spe ....sssssssssssssssstttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef Kimske het volgende:
hoe t op mij overkwam laat Lectori Saluten zijn hond Tïësto uit, maar tjesto staat grappiger, dus is het nu Tjesto...
Om hier te verkondingen dat hun honden dezelfde naam hebben....
mwah
doe mij maar Max!
voor mij zal de briefaanhef 'LS' nooit meer hezelfde zijn....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kim, je bent juf in spe ....ssssssssssssssssttttttttttttttttttttt![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Gaan we nu over op Joost bashen?
Dan ga ik weer.
Nee, blijf nou nog even op mij zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Dan ga ik weer.
Volgens mij gaat het inmiddels over honden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Dan ga ik weer.
Balen he, dat dat vernieuwde log er nog niet is.quote:
Bashen doe ik niet aan mee, vond Joost wel leuk in het huis, en ga dan niet met de meerderheid mee praten, heb het al eerder gezegd, de enigen die weten hoe de bewoners "echt" waren zijn de bewoners zelf, laat mij dan lekker in mijn schemerwereldje blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
Dan ga ik weer.
I second you ! Heerlijk die schemerwereld !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bashen doe ik niet aan mee, vond Joost wel leuk in het huis, en ga dan niet met de meerderheid mee praten, heb het al eerder gezegd, de enigen die weten hoe de bewoners "echt" waren zijn de bewoners zelf, laat mij dan lekker in mijn schemerwereldje blijven![]()
Vies oud mannetje die golferquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, blijf nou nog even op mij zitten.![]()
kun je dat niet doen na deel 50? 49 delen staat zo onafgemaakt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
Een keer waarschuwen prima, twee keer gaat ook nog...
Na drie vier vijf keer wordt het vervelend.
En nu is het genoeg. Maak dit topic maar af, er komt géén nieuwe...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, welke waarschuwingen ?? Worden alle moeilijke topics gesloten ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
Wat is er nou dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
lekker beetje rijp mannetje die golfer![]()
Vanwege de slowchatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef flugeltje het volgende:
We gaan op slot....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kun je dat niet doen na deel 50? 49 delen staat zo onafgemaakt!
Zal ik zelf ff een antwoord geven op een vraag die je mij stelt? Ik heb niemand anders nodig die een vraag voor mij beantwoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |