quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Pinball het volgende:
Komt hier ook een weblog van dan?
Zeg lulhoofd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hé poephoofd.
Als Tan een ban krijgt, heeft haar naamtopic ook weinig nut, hè?
1. geef me één reden waarmee ik de regels overtreedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ban voor LS en het probleem is opgelost!![]()
![]()
Nee Sjurlie, vrijwel iedereen hier dook als vliegen op de stroop op die rel, ook na waarschuwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kan toch beter bans aanvragen? Waarom moet de rest hier de dupe van worden? Ik vind het een beetje onlogisch mod beleid als ik eerlijk ben.
Poephoofd ,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hé poephoofd.
Als Tan een ban krijgt, heeft haar naamtopic ook weinig nut, hè?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg lulhoofd!
Tanja hoeft toch ook niet geband te worden? Dat heb ik nergens gezegd
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. geef me één reden waarmee ik de regels overtreed
2. volgens mij is om een ban vragen, er zelf één krijgen....
Tot morgen allemaal
Word je weer FA?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef CartWOman het volgende:
Nee Sjurlie, vrijwel iedereen hier dook als vliegen op de stroop op die rel, ook na waarschuwen.
Dan is vingertje wijzen naar LS wel heel gemakkelijk, maar je kan zelf óok stoppen.
En dan nog: wat heeft dit topic verder nog aan inhoud behalve dat gebash elke keer?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou jij niet eerst nog wat smeuiige details onthullen?
![]()
![]()
Dat heeft nooit geleefd, dramaqueen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Als dit topic dood gaat, gaat heel HBB dood.....![]()
Dat zou wel de consequentie zijn van die eerdere waarschuwingen, vagina harses.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
Zeg lulhoofd!
Tanja hoeft toch ook niet geband te worden? Dat heb ik nergens gezegd
HBB was eigenlijk natuurlijk toch al een doodgeboren kindje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Als dit topic dood gaat, gaat heel HBB dood.....![]()
Ik zeg niet dat ik niet meedoe, maar er is een grens en die is allang overschreden. En het leek nu net weer even normaal te worden, gewoon zoals het in de eerste topics was, tot LS kwam en weer olie op het vuur gooide. Ja, die is zo weer gestookt als het nog vers in het geheugen is. Maar het lijkt me duidelijk dat iedereen die rellen zat is, en gewoon een normaal topic wil behouden. Met inhoud ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee Sjurlie, vrijwel iedereen hier dook als vliegen op de stroop op die rel, ook na waarschuwen.
Dan is vingertje wijzen naar LS wel heel gemakkelijk, maar je kan zelf óok stoppen.
En dan nog: wat heeft dit topic verder nog aan inhoud behalve dat gebash elke keer?
Lul.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Word je weer FA?
Je bent zo politiek correct bezig de laatste dagen.![]()
Golfie, noem eens één forum op fok waar dit soort vetes geaccepteerd worden? En dat al 3 of 4 topics lang?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Word je weer FA?
Je bent zo politiek correct bezig de laatste dagen.![]()
Ik vind het ook wat te makkelijk om allemaal naar LS te wijzen, want bijna iedereen vindt het prachtig. Wat meteen een goede reden is om het topic gewoon open te laten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
We waren van goede moed... maar daarna (nadat Bart wegging)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat heeft nooit geleefd, dramaqueen.
Mee eens, LS hoeft maar hoi te zeggen of ze springen er allemaal bovenop, negeren houdt in, niet reageren !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat te makkelijk om allemaal naar LS te wijzen, want bijna iedereen vindt het prachtig allemaal. Wat meteen een goede reden is om het topic gewoon open te laten.
Uit jouw mond klinkt dit als een compliment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |