Juist wél, ik dacht dat ik zojuist de knoop had doorgehaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
negeren is een illusie hier omdat sommige genieten van de rellenschoppers en de koppensnellers, en iedereen het laatste woord wilt hebben, en er zijn dus blijkbaar mods die geen knopen durven door te hakken... stoorzenders moet je gewoon waarschuwen en verpliichten om hier niet meer te komen, of verwijder hun posts gewoon
hier nog wat tips voor je
Neuh, maar deze reeks loopt wel lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Dat heeft nooit geleefd, dramaqueen.
Er gaan er weer 50 open voor nummer 50quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef PC eend het volgende:
Ik volg het met een half oog, maar volgens mij gaat flugel het weer op slot gooien hier als ik het goed begrijp![]()
Dat is nu al zo vaak geprobeerd, ook vóor LS-gate. Tan was hier niet vaak, en tussendoor werd het steeds meer een SC-topic. Zonder dit gerel blijft er weinig meer over dan dat, het gaat echt nergens meer over naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet meedoe, maar er is een grens en die is allang overschreden. En het leek nu net weer even normaal te worden, gewoon zoals het in de eerste topics was, tot LS kwam en weer olie op het vuur gooide. Ja, die is zo weer gestookt als het nog vers in het geheugen is. Maar het lijkt me duidelijk dat iedereen die rellen zat is, en gewoon een normaal topic wil behouden. Met inhoud ja!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar deze reeks loopt wel lekker.
En waar moet ik anders met Tan () converseren
Ik ga het echt niet via MSN doen, voor je het weet flikkert ze een verknipte versie op het Internet.![]()
Is het ook wel, weet je best.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dit als een compliment.
Dat is toch geen reden op zich? "Bij UVT pikken ze dit ook niet?"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Golfie, noem eens één forum op fok waar dit soort vetes geaccepteerd worden? En dat al 3 of 4 topics lang?
Schat, je hebt op zich gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
Golfie, noem eens één forum op fok waar dit soort vetes geaccepteerd worden? En dat al 3 of 4 topics lang?
SC 439 : Say Thanks to the MODSquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden op zich? "Bij UVT pikken ze dit ook niet?"
Dit is nou eenmaal een beetje een raar subforumpje.
NEway, dan eindigen we over een week gewoon met één topic waar nog in gepost wordt, in het hele subforum.![]()
Ik moet toegeven dat ik het hier af en toe best gezellig heb gehad. En dat was echt niet zomaar SC. Maar goed, ik heb geen zin om hier doelloze discussies over te gaan houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is nu al zo vaak geprobeerd, ook vóor LS-gate. Tan was hier niet vaak, en tussendoor werd het steeds meer een SC-topic. Zonder dit gerel blijft er weinig meer over dan dat, het gaat echt nergens meer over naar mijn mening.
nee je hebt het laten escaleren door niet goed op te treden en nu maar voor de makkelijke weg gekozen omdat je geen verantwoordelijkheid durft te nemen en dan maar een cda achtige politiek correcte water bij de wijn beslissing neemt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Juist wél, ik dacht dat ik zojuist de knoop had doorgehakt
Ach kom nou Gert. De saaiheid van het programma moet niet de reden zijn om de policy maar overboord te flikkeren... Dat argument is inmiddels ook wel uitgemolken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden op zich? "Bij UVT pikken ze dit ook niet?"
Dit is nou eenmaal een beetje een raar subforumpje.
NEway, dan eindigen we over een week gewoon met één topic waar nog in gepost wordt, in het hele subforum.![]()
Damn, na je interessant-doenerij wegens aandachttekort begin je nu zo... aandoenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee je hebt het laten escaleren door niet goed op te treden en nu maar voor de makkelijke weg gekozen omdat je geen verantwoordelijkheid durft te nemen en dan maar een cda achtige politiek correcte water bij de wijn beslissing neemt..
achteraf dingen waarnemen en dan constateren dat het niet goed gaat noem ik geen beleid![]()
"we" zouden SC HBB in kunnen pikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar deze reeks loopt wel lekker.
En waar moet ik anders met Tan () converseren
Ik ga het echt niet via MSN doen, voor je het weet flikkert ze een verknipte versie op het Internet.![]()
ik heb geen idee wie je bent, stel je eerst ff voor daarna praten we verder ok?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, na je interessant-doenerij wegens aandachttekort begin je nu zo... aandoenlijk.![]()
Wat doe je op !Fok dan gekquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie je bent, stel je eerst ff voor daarna praten we verder ok?![]()
Ah, weer een opmerking waardoor men gaat denken dat JIJ wel een BB-gerelateerde user bent. Voorspelbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie je bent, stel je eerst ff voor daarna praten we verder ok?![]()
Vast, lieverd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef Sanne het volgende:
Nou dat was het dan. Ik vind julllie wel ergens terug.![]()
ik suggereer niks maar ik heb echt geen flauw idee wie je bent, ik heb je alleen maar vandaag gezien in deze topicreeks, de afgelopen 3 weken heb ik je niet gezien hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, weer een opmerking waardoor men gaat denken dat JIJ wel een BB-gerelateerde user bent. Voorspelbaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |