Heeft niet zoveel zin, want het wordt nergens, maar dan ook NERGENS, uitgezonden...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef niksan het volgende:
Misschien dat ik zondagnacht ervoor opsta![]()
oh jawelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel zin, want het wordt nergens, maar dan ook NERGENS, uitgezonden...![]()
Schoteltje aan de muurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Geen Pro7 in Amsterdam.... ook niet op UPC digital....
Geld verdienen aan Fok!kers die een paar euro's neertellen om 't bij jou te mogen komen kijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Schoteltje aan de muur [afbeelding]
Niets met UPC te maken![]()
Lekker op het platteland
Oscars kijken![]()
Wat wil je nog meer?
ja daar heb ik nog nachtmerries van vorig jaar vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef SCH het volgende:
Zondagnacht ook live te volgen op radio 1 - voor de niet schotelbezitters en de in bed radioluisteraars.
helaas... alleen maar Red Carpetquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
in de nieuwe UPC gids staat dat E! het uiitzend op UPC digital
Dat laatste als ik het me goed herinner van vorig jaar...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:47 schreef Woodpecker het volgende:
Wordt er bij Pro7 Duits overheen geluld? Of zenden ze het integraal uit en komen ze alleen tijdens de commercial breaks aan het woord?
Als de NCRV nou eens een mooi scherm ophangt in de koffieruimte en de deur openzetquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Wees trouwens blij dat het Radio 1 het uitzendt man.
Robbert Blokland is koolquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog nachtmerries van vorig jaar van
Wat was dat slecht. wel cool dat ze t uitzonden, maar die gasten die t commentaar leverden wisten er EN niets vanaf EN lulden steeds door de speeches, de bekendmaking van de prijzen en alle andere Engels gesproken tekst heen![]()
Als ze dat dit jaar weer doen, bel ik onder de uitzending weer op en stuur ze weer een boze mail. Stelletje achterlijken
Blokland is idd koolquote:Vanaf middernacht tot 01.30 uur praat Lex Bohlmeijer met producenten Hans de Weers (Antonia, 1995) en Hanneke Niens (De Tweeling, 2004) over hun Oscarervaringen. Vanaf 01.30 uur kijkt Marc de Hond, samen met filmdeskundigen Robbert Blokland (ANP, Dagblad van het Noorden) en Frans Wollrabe (Gaykrant), naar de uitreiking en doen live verslag van het spektakel in Los Angeles. Tevens is er contact met regisseur Hany Abu-Assad en producent Bero Beyer van kanshebber Paradise Now. Filmjournalist René Mioch is in Hollywood aanwezig en doet regelmatig live verslag van de uitreiking.
quote:
hij is misschien wel "kool", als ie dan ook een keer (samen met de anderen) z`n kop dicht houdt bij de speeches etc.quote:
jawel, maar doe t dan op t moment dat er ff niets te beleven valt. Je gaat toch niet de grappen van (zoals vorig jaar bij Chris Rock) de presentator vertalen terwijl je op de achtergrond die zelfde presentator hoort praten in t Engels. Laat dat Engels gewoon horenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het daarvoor geen radio? Om commentaar te geven?
quote:Als je de speeches wil, kijk je de uitzending maar.
dan is t niet live he, dus niet zo leuk meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet dat het niet word uitgezonden. Ik had het over downloaden/nieuws de volgende ochtend.
ja precies. net als dat je een voetbal wedstrijd helemaal gaat kijken nadat je de uitslag al weetquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Downloaden en later kijken is altijd een enorme anti-climax.
Het gaat ook om rendement, er kijken te weinig mensen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het is echt bullshit!!!
De publieke omroepen vinden het veel te duur....
Maar mensen zoals Canal+, Talpa, RTL en de SBS groep hebben toch poen zat???????
Dat is wel enkele keren gebeurd maar daar zijn ze weer mee gestopt helaas, was altijd wel heel gezellig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:01 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Als de NCRV nou eens een mooi scherm ophangt in de koffieruimte en de deur openzet![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren Transamerica gezien en Huffman moet gewoon die Oscar krijgen [afbeelding]. Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Waarom niet denk je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren Transamerica gezien en Huffman moet gewoon die Oscar krijgen [afbeelding]. Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Oh was je daarover zo boos. Dat is nou eenmaal een keuze die wordt gemaakt. Radio kiest ervoor om het niet integraal uit te zenden, je hebt er nou eenmaal niet het plaatje bij. Kan irritant zijn maar wel begrijpelijk. Ik vind het geweldig dat deze hele fijne omroepn (O-)) de moeite neemt er uberhaupt zoveel aandacht aan te bestedenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jawel, maar doe t dan op t moment dat er ff niets te beleven valt. Je gaat toch niet de grappen van (zoals vorig jaar bij Chris Rock) de presentator vertalen terwijl je op de achtergrond die zelfde presentator hoort praten in t Engels. Laat dat Engels gewoon horen
Nope, nooit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
Is het eigenlijk niet gewoon op CNN te volgen?
Oh wat leuk, en waarom hoor ik dat nu pasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:52 schreef SunChaser het volgende:
Er gaat jaarlijks een clubje vaste FTR-bezoekers drie dagen naar New York om 10 films te zien.
Ik heb alles in een bioscoop gezien, met uitzondering van Capote en Transamerica, omdat die pas later draaien. Die heb ik dan maar op een alternatieve manier gekeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:51 schreef SCH het volgende:
Even een off-topic vraagke: ik ben niet zo'n vaste film-poster in Fok!: het valt me op dat jullie veel films al gezien hebben die nog moeten verschijnen.
Aha, alternatief noemen we datquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb alles in een bioscoop gezien, met uitzondering van Capote en Transamerica, omdat die pas later draaien. Die heb ik dan maar op een alternatieve manier gekeken.
Je kunt ook zoekmachine Ilsequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:51 schreef SCH het volgende:
Is dat vooral bij press-releases of via down-loads of op een andere manier?
Ik weet wel dat het allemaal kan maar was gewoon benieuwd. Ben zelf redelijk puristisch en vind dat ik een film alleen echt gezien heb als dat in een bioscoop heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:28 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Je kunt ook zoekmachine Ilse![]()
![]()
gebruiken...
Jake Gyllenhaal hoop ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Supp. actor zal wel Gyllenhaal worden (Of toch Clooney?).
Wat mijn laatste post over Crash nogmaals bevestigtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:01 schreef Mike het volgende:
Ebert en Roeper gaven in hun programma aan dat ze verwachten dat Brokeback Mountain wint, maar ze zouden allebei liever zien dat Crash wint.
Oorspronkelijk van Siskel en Ebert, maar helaas overleed Siskel dus nu is het Roeper.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef Doff het volgende:
Die "Two Thumbs Up" die op menig dvdhoesje terug te vinden is, is ook van E&R toch?
De Requiem for A Dream liefhebbers willen ook wat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Doff het volgende:
Ik snap niet dat Crash door iedereen zo goed wordt gevonden. Was best redelijk geacteerd maar het hele verhaal en uitwerking was zo belachelijk over the top dat de boodschap zelfs voor een kleuter te begrijpen was. Lekker hoor, zo'n kant en klaar voorgeschotelde moraal waar je het onmogelijk mee oneens kan zijn en waarbij elke subtiele vertelvorm ontbreekt.
He bah, wat aanmatigend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Crash is diepgang voor dummies. Zodat oppervlakkige filmkijkers ook eens denken dat ze een film met diepgang goed vonden.
speelduur van de samenvatting: 1 minuut 20 seconden, gok ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:16 schreef niksan het volgende:
Voor degenen die een samenvatting willen zien:
Maandagavond 6 maart SBS6 'Shownieuws'
Gezellig, dan zie ik je daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ik naar de radiostudio ga zondag.
Als ik het geluid van Woody Woodpecker na doe, kom je dan op me af?quote:
Nee, ik laat mijn haar op mijn kussen achter, ik kom kaalhoofdig...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
edit: ik weet het al, ik herken je wel aan je bril - neem je haar ook mee?![]()
Als je zegt dat ik ook kom, wil ze vast meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn haar op mijn kussen achter, ik kom kaalhoofdig...![]()
Dacht het niet!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je zegt dat ik ook kom, wil ze vast mee
Met wie ga jij de nacht doorbrengen? Je foto-album van Tom zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef Grrrlllpower het volgende:
[..]
Dacht het niet!!!
Ik heb wel wat beters te doen dan de nacht door te brengen met twee fanatieke kwezels![]()
Gyllenhaal zit bij Supporting, omdat hij in Leading geen enkele kans maakte op een nominatie. Duh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Gyllenhaal bij Supporting zit. En Clooney ook eigenlijk. Want er zal toch wel iemand een hoofdrol spelen in Syriana en als 't Clooney niet is, dan moeten ze mij toch even uitleggen wie het wel is.
Oke, bedankt. Waarschijnlijk ga ik opstaan om het via msn te volgen, ik heb iemand in mn lijst die het wel kan zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
2 uur 's nachts red carpet, half 3 begint de klucht zelf.
En wie bepaalt dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef California het volgende:
[..]
Gyllenhaal zit bij Supporting, omdat hij in Leading geen enkele kans maakte op een nominatie. Duh.
Wat, dat hij in Supporting zit of dat hij in Leading geen kans maakt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wie bepaalt dat?
Dat hij in Supporting zit. De studio's zelf?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef California het volgende:
[..]
Wat, dat hij in Supporting zit of dat hij in Leading geen kans maakt?
De studio plaatst advertenties waarin ze duidelijk maken wie voor welke categorie 'gaat'. Dat is dus puur uit dat soort overwegingen, aan twee acteurs in dezelfde categorie hebben ze niks.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat hij in Supporting zit. De studio's zelf?
Ja, Síðasti bærinn í dalnum wasquote:Op zondag 5 maart 2006 16:11 schreef Mike het volgende:
Ik sluit me bij alle voorspellingen bij je aan, SoK. Makkelijk he?
2:00 's-nachts begint de show...ervoor natuurlijk kleding jurering op de red carpet...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoelaat is het trouwens in onze tijd?
Ik dacht dat de red carpet om 2.00u. begon en de show zelf om 2.30u. Niet dat het zoveel uitmaakt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
2:00 's-nachts begint de show...ervoor natuurlijk kleding jurering op de red carpet...
Och, Hilary Swank won 'm ook 2 keer, waaronder 1 keer voor een Huffmanachtige rol.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best Performance by an Actress in a Leading Role
Huffman zou moeten winnen, maar Witherspoon krijgt hem omdat zij de all American girl is en dat vinden Amerikaantjes erg fijn.
Ja, tegen Streep, Moore en Bening, dat zijn geen schatjes zoals Witherspoon. Julia Roberts en Charlize Theron wel en die wonnen ook, terwijl die echt niet zo sterk presteerden. Wat Witherspoon trouwens wel deed. Alleen vond ik Huffman nog een niveau beter.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, Hilary Swank won 'm ook 2 keer, waaronder 1 keer voor een Huffmanachtige rol.
Ik heb Transamerica helaas nog niet gezien. Walk the Line wel en ik vond Reese erg energiek. Of dat 't ook een topacteerprestatie maakt wil ik niet direct zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, tegen Streep, Moore en Bening, dat zijn geen schatjes zoals Witherspoon. Julia Roberts en Charlize Theron wel en die wonnen ook, terwijl die echt niet zo sterk presteerden. Wat Witherspoon trouwens wel deed. Alleen vond ik Huffman nog een niveau beter.
Maar het is wel Gaghan die genomineerd werd, niet Baer. Er zal dus wel een serieus verschil zijn. Ik veronderstel dat de memoires/meningen/standpunten van Baer min of meer in verhaalvorm zijn gegoten.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:18 schreef SunChaser het volgende:
klopt dat wel? Syriana is gebaseerd op een boek.
Waarom niet? June Carter ken ik verder niet maar zoals Reese haar speelde lijkt t me wel een erg leuke vrouw.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Arcee het volgende:
Walk the Line wel en ik vond Reese erg energiek. Of dat 't ook een topacteerprestatie maakt wil ik niet direct zeggen.
En dus is het een Oscarwaardige acteerprestatie?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef SunChaser het volgende:
Waarom niet? June Carter ken ik verder niet maar zoals Reese haar speelde lijkt t me wel een erg leuke vrouw.
zou idd kunnen...ach, we zien het wel...dat half uurtje maakt idd niet veel uit...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht dat de red carpet om 2.00u. begon en de show zelf om 2.30u. Niet dat het zoveel uitmaakt.
Waar is dat... "hier"?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef static het volgende:
Het is hier wel live te ontvangen maar ik denk niet dat ik ervoor wakker blijf.
Morgenavond wordt het toch integraal herhaald.
Allemaal met vraagtekens, wordt het nagesynchroniseerd, uberhaupt op die zeneder uigezonden, etc.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef brando het volgende:
[..]
Waar is dat... "hier"?
Niemand ondertussen een (evt betaalde) online uitzending gevonden?
Lagos, Nigeria. Maar het wordt uitgezonden door een zender uit Dubai die we hier ook ontvangen.quote:
Hé bedankt. Ik hoop dat het werkt.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef Timo20 het volgende:
What about deze?
mms://144.122.56.15/odtutv
de stream werkt iig.
Ben benieuwd of ze t live uitzenden...
De stream werkt; hij hapert wat, maar als ze blijven uitzenden en ze nemen de officiele uitzending mee, ben ik heel blijquote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef Timo20 het volgende:
What about deze?
de stream werkt iig.
Ben benieuwd of ze t live uitzenden...
watje...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Ik zie er toch maar vanaf - veel plezier voor de wel-kijkers!
hoiquote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef uzciel het volgende:
Hoi,
Ik hoop dat ik hier nog op tijd mee ben. Is er misschien iemand die de oscars op kan nemen met video of tegen woordig kan dat ook al met dvd. Ik
Ik ben er al....zie hier links de tv toren en nu dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef SCH het volgende:
Wie in de buurt van HIlversum woont of daar wel naar toe wil komen, meldt het hier even.
NTV EKRANINDA OSCAR AKIŞIquote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Theebag het volgende:
Hij werkt, ik denk dat ze het gaan uitzenden want hun voorbeschouwing is begonnen.
Beter stoppen ze straks met praten...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Theebag het volgende:
Hij werkt, ik denk dat ze het gaan uitzenden want hun voorbeschouwing is begonnen.
praat jij ons ff bij danquote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef adidas het volgende:
Haha. Die stream is turks. En ik ben turks![]()
lucky me!
Jij hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Woodpecker het volgende:
01.00 - Kırmızı Halı rode loper
03.00 - 78. Oscar Gecesi Ödül Töreni Oscar Nacht awards ??? (weet niet wat Töreni betekent)
En in Turkije is het idd één uur later...![]()
* chips pakt![]()
(nu maar hopen dat de stream het houdt...)
Dan kan je alles voor ons vertalen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef adidas het volgende:
Haha. Die stream is turks. En ik ben turks![]()
lucky me!
Verdomme. Is er geen Pro Sieben live stream?quote:
En Duitsers voor deze gelegenheid juist niet.quote:
Geen problemen met de stream hierquote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef mvrijt het volgende:
He Guys,
We kunnen het in elk geval zien. Niet allemaal gaan zeiken nou.
Maar inderdaad, die simultane vertaling is wel irritant, maar daar moeten we maar even mee leren leven. Tenzij iemand iets beters weet.
Ander probleem is wel dat die stream niet bepaald snel is.
Ja. En zelfs België zend het uit, kan het echt niet bevatten.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:19 schreef mvrijt het volgende:
BTW, vorig jaar zond TCM (Turner Classical Movies) het uit.
Had toen nog een digitale tv. Nu wel. En met TCM.
Wat denk je, zenden ze het ineens niet meer uit.
Mooi KLOTE!!!
Jammer dat ze alleen de Red Carpet uitzenden. Misschien moeten we een petitie starten en naar SBS6 sturen, ze zenden toch ook altijd de Super Bowl uit waar niemand naar kijkt.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:21 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat is een goeie asskicker, luisteren naar radio1 en kijken naar die stream
CNN is trouwens nu ook live bezig met verslag en interviews
Als je op die lijst op oscar.com gaat kijken, zie je dat de meest idiote landen het uitzenden en wij niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. En zelfs België zend het uit, kan het echt niet bevatten.
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:30 schreef adidas het volgende:
mensen met UPC digitaal. de zender E! zendt het uit zonder subs of sync!
ik neem aan dat Radio1 live verslag uit brengt zonder gelul, toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van Jon, verder niet eigenlijk. Maar ja, die wordt dus en in het Turks vertaald of er praten Nederlanders doorheen. Dan niet
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik neem aan dat Radio1 live verslag uit brengt zonder gelul, toch?![]()
denk het niet, dat is cbs en de oscars worden op abc uitgezonden..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef Timo20 het volgende:
klik
ze zenden nu de red carpet uit, weet niet of ze de show ook uit zenden
could give it a try
wel live verslag, ik zag trouwens paul giamatti ff snelquote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Batman2k het volgende:
[..]
denk het niet, dat is cbs en de oscars worden op abc uitgezonden..
met een beetje geluk wordt het gecapped
dacht ik alquote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Batman2k het volgende:
[..]
denk het niet, dat is cbs en de oscars worden op abc uitgezonden..
met een beetje geluk wordt het gecapped
Is ook alleen red carpet geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:52 schreef Theebag het volgende:
http://www.oscars.com/video/streaming.html
Nu live the red carpet, hopelijk zenden ze ook de show uit.
Bij mij wil die stream niet echt. Nu in realplayer geopend ipv Media Player. Gaat iets beter.quote:
en nergens waar je t echt kunt volgen zoals t bedoeld is: blijkbaar zendt de site van CBS t dus niet uit, net als CNN. Radio 1 en die Turkse stream wordt doorheen geluld.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef 7eVeNL het volgende:
ik heb volgens nu 4,5 bronnen om het te kunnen volgen,
CBS site, CNN, Radio 1 en dan nog de turkse stream straks
komt wel goed volgens mij![]()
Ja, de officiële site zendt de show live uit. Uh-huh.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:52 schreef Theebag het volgende:
http://www.oscars.com/video/streaming.html
Nu live the red carpet, hopelijk zenden ze ook de show uit.
Ik zou er maar niet teveel op hopen, Denk eerder dat de rechten bij SKY blijven.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben er ook klaar voor. Stream + radio 1. Over 2 jaar zend de BBC het hopelijk weer uit, scheelt een hoop moeite en ergenis.
Jep, hier ookquote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef 7eVeNL het volgende:
ik heb volgens nu 4,5 bronnen om het te kunnen volgen,
CBS site, CNN, Radio 1 en dan nog de turkse stream straks
komt wel goed volgens mij![]()
maar in hun ogen te weinig, tegenover het kosten plaatje van de oscars...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:08 schreef the_fluffy het volgende:
Ik heb ook nog maar eens wat van die links geprobeerd maar het is allemaal dikke pet zeg, dan is radio 1 denk ik zonder beeld nog de beste optie. Maar hoe dan ook het blijft jammer dat we er hier niet op een normale manier naar kunnen kijken, net alsof er in ons landje geen filmfans genoeg zijn die willen kijken! En ja dat konden we de laatste jaren ook alleen nog maar via het buitenland, meer dit begint wel erg zot te worden. Misschien een idee voor al die omroepen die elkaar de kijkcijfers willen ontnemen: doe ons filmliefhebbers een plezier en krik je kijkcijfers op met het wel uitzenden van dit jaarlijkse gebeuren, gooi er wat geld tegen aan en win een boel positieve kijkers!
Kosten plaatje van de Oscars?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
maar in hun ogen te weinig, tegenover het kosten plaatje van de oscars...![]()
we blijven nederlandersquote:Op maandag 6 maart 2006 01:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kosten plaatje van de Oscars?
Als je ziet dat de meest onbenullige landen met hun nietige TV zendertjes erbij staan en wat voor een grotere begroting wij in Nederland hebben dan kan ik mij niet voorstellen dat het aan het kostenplaatje ligt.![]()
Iedereen is teleurgesteld naar bed gegaanquote:
en lullen ze hier niet door heen?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:26 schreef Theebag het volgende:
http://www.tvkoo.com/en/download.htm
CCTV6 selecteren
om 2 uur zou het beginnen, nu is er een chinese film bezig
het werkt beter dan PPlivetv
http://kutv.dayport.com/viewer/viewerpage.php?Art_ID=8861@kcbs.dayport.com&tf=video_player.tpl&PreloadContract_DefID=1&Contract_DefID=2&Category_ID=5quote:Op maandag 6 maart 2006 01:22 schreef SunChaser het volgende:
welke stream werkt nu?
Heel Hollywood is de handen van Joden, waarom kijk je nog?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou wel leuk zijn als Paradise Now wint maar die k*tjoden zijn weer 's gefrustreerd...
Er is nu een chinese film bezig, maar volgens de lijst op oscars zend CCTV6 het live uit..quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh de CBS stream is er mee gestopt,
ff kijken hoe dat Tvkoo! werkt...
Deze stream is echt rete-traagquote:Op maandag 6 maart 2006 01:26 schreef Theebag het volgende:
http://www.tvkoo.com/en/download.htm
CCTV6 selecteren
om 2 uur zou het beginnen, nu is er een chinese film bezig
het werkt beter dan PPlivetv
Tot nu toe geeft deze bij mij het beste beeld en geluid en het is helemaal hilarisch dat ze er aan gekoppeld hebben dat je kun stemmen op de looks van de in beeld getoonde bekenden!quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Is t niet gewoon via oscar.com te kijken
Spectaculair Gorro!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:46 schreef Gorro het volgende:
Mijn voorspellingen ook nog even op de valreep
Bold is mijn voorspelling
Onderstreept had ik graag gezien
bla bla bla
Ze hebben niet echt geleerd van vorig jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:46 schreef Timo20 het volgende:
ja hoor, de gasten op radio 1 weten er weer lekker veel van. en zijn ze ook weer goed voorbereid![]()
kan idd. uit: Rachel Weisz is langs geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 01:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ok Charlize Theron gezien. Stream kan uit en mijn avond is weer goed![]()
Moet je eerst lid zijn. Houd jij ons op de hoogte?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:52 schreef Theebag het volgende:
ja, maar is steeds bezet
Hou vooral het forum van IMDB in de gaten , daar komen tips langs...
Een Oscar-uitzendingsloos land.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een Ecuadoriaanse, Turkse of Chinese stream, in wat voor land leven we
Ben je niet eens lid van IMDB, dan mag je jezelf geen filmliefhebber noemen.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Moet je eerst lid zijn. Houd jij ons op de hoogte?
eensquote:Op maandag 6 maart 2006 01:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je niet eens lid van IMDB, dan mag je jezelf geen filmliefhebber noemen.![]()
Op de Turkse stream.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef Evilia het volgende:
Hoi hoi ! ik heb even geen tijd (en zin) om alle berichten bij te lezen,waar kan ik het beste de oscars online kijken ?
Geluid uitzetten en Radio 1 luisteren.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ha, even geen Turks gelul er doorheen. Heerlijk!
Dan krijg je Nederlands gelul.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geluid uitzetten en Radio 1 luisteren..
Je krijgt hoe dan ook gelul. Dan liever gelul wat ik kan verstaanquote:
Dat is al erg genoeg, ik haak af...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heel Hollywood is de handen van Joden, waarom kijk je nog?
Bij mij lopen we wonder boven wonder HELEMAAL gelijk, op de mondbewegingen toe.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Radio1 loopt achter??
word je niet gek van dat bufferen?...ik zie meer stilstaande stream dan bewegende stream...quote:
Bij mij ook niet.quote:
dat dus!quote:Op maandag 6 maart 2006 02:14 schreef PLAE@ het volgende:
als iemand een andere stream heeft....graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |