Ja, Sķšasti bęrinn ķ dalnum wasquote:Op zondag 5 maart 2006 16:11 schreef Mike het volgende:
Ik sluit me bij alle voorspellingen bij je aan, SoK. Makkelijk he?
2:00 's-nachts begint de show...ervoor natuurlijk kleding jurering op de red carpet...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoelaat is het trouwens in onze tijd?
Ik dacht dat de red carpet om 2.00u. begon en de show zelf om 2.30u. Niet dat het zoveel uitmaakt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
2:00 's-nachts begint de show...ervoor natuurlijk kleding jurering op de red carpet...
Och, Hilary Swank won 'm ook 2 keer, waaronder 1 keer voor een Huffmanachtige rol.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best Performance by an Actress in a Leading Role
Huffman zou moeten winnen, maar Witherspoon krijgt hem omdat zij de all American girl is en dat vinden Amerikaantjes erg fijn.
Ja, tegen Streep, Moore en Bening, dat zijn geen schatjes zoals Witherspoon. Julia Roberts en Charlize Theron wel en die wonnen ook, terwijl die echt niet zo sterk presteerden. Wat Witherspoon trouwens wel deed. Alleen vond ik Huffman nog een niveau beter.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, Hilary Swank won 'm ook 2 keer, waaronder 1 keer voor een Huffmanachtige rol.
Ik heb Transamerica helaas nog niet gezien. Walk the Line wel en ik vond Reese erg energiek. Of dat 't ook een topacteerprestatie maakt wil ik niet direct zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, tegen Streep, Moore en Bening, dat zijn geen schatjes zoals Witherspoon. Julia Roberts en Charlize Theron wel en die wonnen ook, terwijl die echt niet zo sterk presteerden. Wat Witherspoon trouwens wel deed. Alleen vond ik Huffman nog een niveau beter.
Maar het is wel Gaghan die genomineerd werd, niet Baer. Er zal dus wel een serieus verschil zijn. Ik veronderstel dat de memoires/meningen/standpunten van Baer min of meer in verhaalvorm zijn gegoten.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:18 schreef SunChaser het volgende:
klopt dat wel? Syriana is gebaseerd op een boek.
Waarom niet? June Carter ken ik verder niet maar zoals Reese haar speelde lijkt t me wel een erg leuke vrouw.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Arcee het volgende:
Walk the Line wel en ik vond Reese erg energiek. Of dat 't ook een topacteerprestatie maakt wil ik niet direct zeggen.
En dus is het een Oscarwaardige acteerprestatie?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef SunChaser het volgende:
Waarom niet? June Carter ken ik verder niet maar zoals Reese haar speelde lijkt t me wel een erg leuke vrouw.
zou idd kunnen...ach, we zien het wel...dat half uurtje maakt idd niet veel uit...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht dat de red carpet om 2.00u. begon en de show zelf om 2.30u. Niet dat het zoveel uitmaakt.
Waar is dat... "hier"?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef static het volgende:
Het is hier wel live te ontvangen maar ik denk niet dat ik ervoor wakker blijf.
Morgenavond wordt het toch integraal herhaald.
Allemaal met vraagtekens, wordt het nagesynchroniseerd, uberhaupt op die zeneder uigezonden, etc.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef brando het volgende:
[..]
Waar is dat... "hier"?
Niemand ondertussen een (evt betaalde) online uitzending gevonden?
Lagos, Nigeria. Maar het wordt uitgezonden door een zender uit Dubai die we hier ook ontvangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |