Donequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan een mod het nieuwe deel van ONZ/Baggermeet Amsterdam [ Deel VI ]!
centraal maken?
Thanks.
Ik zal er bij het volgende topic aan denkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef DaFan het volgende:
Is het niet een keer een idee om een centraal [VERTAAL] topic te maken? 10% van alle topics zijn van 'Wat betekent dit' of 'WIE KEN ARABIES'.
Nu ik wat vaker niks te doen heb en wat rondhang hierzo valt het me op. Maar het zijn vaak topics met 20 replies en dan is er antwoord. En dat is evt 'overlast'quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal er bij het volgende topic aan denken
Maar de 'overlast'valt nog wel mee
Bedoel jequote:Op zaterdag 15 april 2006 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En vergeleken met je OP's uit ido was deze zeker rot![]()
Daar heb je ook niet echt veel tijd ingestoken, hè?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel jeFINALE: De winnaar!
?
Ik steek tenminste érgens wat inquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb je ook niet echt veel tijd ingestoken, hè?
Het cijfer topic?quote:Op zondag 16 april 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
ligt het aan mij of doet de eerste pagina van het centrale posting-topic het niet... ik krijg telkens niets in beeld als ik dat topic open?
ja op de een of andere manier pakt ie hem niet maar met een linkje verder op wel... problem solvedquote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het cijfer topic?
Ik krijg alles gewoon te zien in FF
quote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar leg dan nog even het nut uit van het centraal maken van topics en dit topic in het bijzonder.
En ja, ik weet dat het woordje Centraal in de TT staat.
Pricewatch is een prijsvergelijker.quote:Op maandag 17 april 2006 14:53 schreef michiel- het volgende:
Mijn topic Datingsites: betaalsysteem omzeilen is vandaag gesloten met de reden dat er geld ontnomen zou worden. Onzin, dan kan je kieskeurig en pricewatch ook sluiten want daar kunnen mensen ook heel makkelijk een 'andere aanbieder' kiezen als de een te duur blijkt te zijn.
Kan dat topic svp open blijven? Het is niet direct mijn opzet zo'n systeem op te zetten, ik was vooral benieuwd hoe en of het haalbaar zou zijn.
Daarbij vind ik de discussie wel aardig want er kwamen ideejen (zowel plus- als minpunten) van andere users.
Mensen brengen geen 'gesloten' informatie naar buiten. De profielen aldaar zijn voor iedereen (gratis) te bezichtigen. Het enige wat ze straks zouden kunnen doen is bij een ander systeem melden dat ze op site X staan met profielnaam Y en te bereiken zijn op emailadres Z.quote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
Pricewatch is een prijsvergelijker.
Geen site om gegevens die normaal in een gesloten omgeving zitten naar buiten te halen.
Om die gesloten omgeving binnen te komen moet je betalen.
Als ik me niet vergis was je bedoeling om juist die gegevens beschikbaar te gaan stellen.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef Arcee het volgende:
Okee, maar leg dan nog even het nut uit van het centraal maken van topics en dit topic in het bijzonder.
En ja, ik weet dat het woordje Centraal in de TT staat.
En hier geef je ook geen antwoord.quote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zoals je weet kan je dat soort vragen stellen in FB en niet hier.
Ik ben je niet vergetenquote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
En hier geef je ook geen antwoord.
Kee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:52 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben je niet vergeten
ik laat hem wel even voor morgen als we er alle drie weer zijn.
Ik kan in mijn eentje niet beslissen wat wel en wat niet centraal gaat.
Arceequote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
En hier geef je ook geen antwoord.
omdat het weer huiswerk en presentatieverzoeken regent, en daar is GC niet voor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Kurk het volgende:
Waarom is mijn topic over mijn presentatie nou weer dicht![]()
Dit is FB.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef outcast_within het volgende:
Is dat trouwens een serieus topic?
Een bash topic.
of dezelfde verdwaalde schaap als deze? [afbeelding]
Als je een iets normaler topic had geopend ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Annelies is jarig !
kan je hem ff kicken naar ONZ dan
Waar slaat dat op, is gewoon een verjaardagstopicquote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
sorry![]()
geen zin ook in een chat sessie met paul. Was gewoon zwaar verrast door dat bagger topic
en een naamtopic. En dus istie egwoon op slot en blijft ie gewoon op slot. Probeer het opnieuw in ONZ (hoewel ik het daar ook niet veel kans geef)quote:Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, is gewoon een verjaardagstopic![]()
Nee er zitten dus referallinks onder van mensen, en dat vind ik niet netjes (als je je via die link aanmeldt krijgt die persoon extra punten). Dat je zo'n link in je sig zet oké, maar in een OP vind ik dat niet netjes t.o.v. anderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast. Die links staan er toch al gewoon in?
vind ik ook niet okequote:
quote:
Buzzer heeft hem niet verwijderd,quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hallo, kun je die bij de rest van de mensen in dat topic dan OOK weghalen?! Ik heb er notabene maar eentje, Furia bijvoorbeeld heeft er drie onder elkaar staan! En zo zijn er dus nog wel meer mensen op Fok.
als mijn oog er op valt geef ik het door achter de schermen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hallo, kun je die bij de rest van de mensen in dat topic dan OOK weghalen?! Ik heb er notabene maar eentje, Furia bijvoorbeeld heeft er drie onder elkaar staan! En zo zijn er dus nog wel meer mensen op Fok.
Donequote:Op maandag 24 april 2006 16:51 schreef pberends het volgende:
Ali B's nieuwe look.
Mag er een spamlinkie bij: Ali B's nieuwe look. - met foto's -
Thanx anywaysquote:Op maandag 24 april 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done![]()
Moet ik vertellen dat die andere ook al dicht is?![]()
leer van je medeusersquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Pardon - je post er zelf in en ineens gaat ie dicht. Zo zijn we niet getrouwd. Het is een heel serieus punt en ik blijf het maken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |