Dit is FB.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef outcast_within het volgende:
Is dat trouwens een serieus topic?
Een bash topic.
of dezelfde verdwaalde schaap als deze? [afbeelding]
Als je een iets normaler topic had geopend ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Annelies is jarig !
kan je hem ff kicken naar ONZ dan
Waar slaat dat op, is gewoon een verjaardagstopicquote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
sorry![]()
geen zin ook in een chat sessie met paul. Was gewoon zwaar verrast door dat bagger topic
en een naamtopic. En dus istie egwoon op slot en blijft ie gewoon op slot. Probeer het opnieuw in ONZ (hoewel ik het daar ook niet veel kans geef)quote:Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, is gewoon een verjaardagstopic![]()
Nee er zitten dus referallinks onder van mensen, en dat vind ik niet netjes (als je je via die link aanmeldt krijgt die persoon extra punten). Dat je zo'n link in je sig zet oké, maar in een OP vind ik dat niet netjes t.o.v. anderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast. Die links staan er toch al gewoon in?
vind ik ook niet okequote:
quote:
Buzzer heeft hem niet verwijderd,quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hallo, kun je die bij de rest van de mensen in dat topic dan OOK weghalen?! Ik heb er notabene maar eentje, Furia bijvoorbeeld heeft er drie onder elkaar staan! En zo zijn er dus nog wel meer mensen op Fok.
als mijn oog er op valt geef ik het door achter de schermen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hallo, kun je die bij de rest van de mensen in dat topic dan OOK weghalen?! Ik heb er notabene maar eentje, Furia bijvoorbeeld heeft er drie onder elkaar staan! En zo zijn er dus nog wel meer mensen op Fok.
Donequote:Op maandag 24 april 2006 16:51 schreef pberends het volgende:
Ali B's nieuwe look.
Mag er een spamlinkie bij: Ali B's nieuwe look. - met foto's -
Thanx anywaysquote:Op maandag 24 april 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done![]()
Moet ik vertellen dat die andere ook al dicht is?![]()
leer van je medeusersquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Pardon - je post er zelf in en ineens gaat ie dicht. Zo zijn we niet getrouwd. Het is een heel serieus punt en ik blijf het maken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |