abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37022392
Misschien heeft iemand ooit al het initiatief genomen: zou het niet handig zijn als er een site was waar je je alias van een datingsite koppelt aan een emailadres? Op die manier zou je nooit hoeven betalen voor een lidmaatschap met als enig nadeel dat iemand zich voordoet als iemand anders. Dat laatste is te elimineren met een webcam-check op MSN o.i.d.

Dus bijv. deze opties op een te maken website:
- Voeg alias toe
- Bekijk lijst

en op de lijst zie je een totaal overzicht, bijv.
Site (RP/Lexa/etc), gebruikersnaam van die datingsite en het emailadres waar je op te bereiken bent.

Het schoot me onlangs te binnen, misschien is het een heel maf idee ... wat vinden jullie?

EDIT: wegens onduidelijkheden, nog even dit plaatje.

[ Bericht 6% gewijzigd door michiel- op 17-04-2006 02:48:49 ]
pi_37022437
Ik vind het heel maf.
  maandag 17 april 2006 @ 00:53:39 #3
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37022451
betaalde liefde.. wtf..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 17 april 2006 @ 01:01:51 #4
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37022607
Keep smoking dude,
Relax man , me not so bad!
pi_37022635
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:01 schreef playsur het volgende:
Keep smoking dude,
Maar ik rook niet.

Tja, er kleven wel nadelen aan .. iedereen moet dan weten dat zo'n 'koppel' site bestaat anders heeft het nog geen zin. Als ik de volgende keer écht een goed idee denk te hebben laat ik wel weer van me horen.
pi_37022646
ik snap er geen reet van
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_37022686
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:04 schreef daReaper het volgende:
ik snap er geen reet van
- Op een datingsite maak je een profiel aan
- om contact te maken met anderen zou je moeten betalen, echter:
- op de nog te ontwikkelen website vul je je alias (van de paysite) en emailadres in, zodat anderen je alsnog kunnen contacten. 'Anderen' moeten dan wel van het bestaan van deze koppel-website afweten.

De 'nieuwe' website zou dan puur een flinke index zijn met allemaal mensen die ergens een profiel hebben en (nu dus gratis) per e-mail te bereiken zijn.
pi_37022728
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:06 schreef michiel- het volgende:
- op de nog te ontwikkelen website vul je je alias (van de paysite) en emailadres in, zodat anderen je alsnog kunnen contacten. 'Anderen' moeten dan wel van het bestaan van deze koppel-website afweten.
Er moet toch iemand voor het profiel op de paysite betalen? Of is het idee dat meerdere mensen van hetzelfde profiel gebruik gaan maken?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_37022786
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:09 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Er moet toch iemand voor het profiel op de paysite betalen? Of is het idee dat meerdere mensen van hetzelfde profiel gebruik gaan maken?
Nee, een profiel plaatsen op een datingsite is namelijk gratis. Pas als je wil gaan 'contacten' kost het geld.
pi_37022844
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef michiel- het volgende:

[..]

Nee, een profiel plaatsen op een datingsite is namelijk gratis. Pas als je wil gaan 'contacten' kost het geld.
Oh, op die manier. Ik zit niet zo in de datingsites, vandaar.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
pi_37022937
Hier een schema ter verduidelijking.
http://img227.imageshack.us/my.php?image=overview9lg.jpg

Ja, zeg maar niets, Paint was alleen voorhanden.
  maandag 17 april 2006 @ 01:26:33 #12
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37022997
Feitelijk bedoel je gewoon een vraagbaak vol met email adressen die willen daten?
Denk je werkelijk dat iemand z'n email zomaar te grabbel gooit voor jan en alleman?
Wake up dude en je kan ook space-cake eten toch als none smoker.
pi_37023041
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:26 schreef playsur het volgende:
Feitelijk bedoel je gewoon een vraagbaak vol met email adressen die willen daten?
Denk je werkelijk dat iemand z'n email zomaar te grabbel gooit voor jan en alleman?
Wake up dude en je kan ook space-cake eten toch als none smoker.
Vraagbaak: ja, al zou ik het liever een lijst willen noemen.

Email te grabbel: yup, denk ik wel. Het email adres zal dan worden gerenderd (net als hier op Fok), evt. met pre- of postfix zodat de spam-robots de mensen wat minder lastigvallen. Volgens mij beschikken veel mensen over een hotmail-spam-accountje voor rotzooi, prima bruikbaar voor dit doeleinde.

Toevoeging: je zou van dit project ook een betaal-site kunnen maken maar dan tegen een veel gunstiger tarief. Eenmalig een euro (Gratis registreren kan ook hoor, just throwing some ideas) voor (ongelimiteerd) zoeken en het toevoegen van 1 alias, zo lang als dat de website zal bestaan.
pi_37023118
dan kun je toch net zo goed meteen een gratis datingsite maken?
pi_37023146
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
dan kun je toch net zo goed meteen een gratis datingsite maken?
- kost meer ontwikkeltijd & bandbreedte
- je kan nu leunen op de bekendheid van de grote spelers

Maar ben met je eens dat het er wel op begint te lijken als ze naast een emailadres ook hun naam, hobbies, foto's, etc kunnen plaatsen. Dat was dus niet de opzet...
pi_37023158
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:38 schreef michiel- het volgende:

[..]

- je kan nu leunen op de bekendheid van de grote spelers
niet waar, jij bent zelf totaal niet bekend, en je begint helemaal vanuit het nites.
  maandag 17 april 2006 @ 01:40:37 #17
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37023176
Hoe zit het dan met evt ontmoetingen tussen die aliassen?
Is dit niet erg makkelijk voor liefhebbers van jonge kinders?

Je werkt immers altijd met een alias maar hebt wel zó contact met weet ik veel wie.
pi_37023196
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
niet waar, jij bent zelf totaal niet bekend, en je begint helemaal vanuit het nites.
Fok is een begin maar je hebt gelijk ... het is lastig om zonder enige bekendheid dit systeem van de grond te krijgen.
pi_37023208
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:40 schreef playsur het volgende:
Hoe zit het dan met evt ontmoetingen tussen die aliassen?
Is dit niet erg makkelijk voor liefhebbers van jonge kinders?
Je werkt immers altijd met een alias maar hebt wel zó contact met weet ik veel wie.
Voor zover ik weet moet je 18+ zijn om je in te schrijven op de genoemde websites (RP, Lexa, etc) dus er zou dan ook geen aanbod van 'kinders' bestaan.
pi_37023214
maar zo'n site heb je in een dagje gebouwd... succes je moet alleen zorgen dat mensen niet voor de grap een ander een e-mailadres kunnen koppelen aan een account wat niet van hun is... dat is het moeilijkste om te voorkomen.. zeker als de datingbedrijven zelf dit truukje gaan toepassen om de betrouwbaarheid van jouw site aan te tasten.
pi_37023223
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
maar zo'n site heb je in een dagje gebouwd... succes
Jij hebt me de motivatie ontnomen door me te wijzen op het grootste nadeel: het moet bekend zijn.
pi_37023252
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:44 schreef michiel- het volgende:

[..]

Jij hebt me de motivatie ontnomen door me te wijzen op het grootste nadeel: het moet bekend zijn.
lees mijn edit hierboven dan ff, een nog groter nadeel
pi_37023290
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
lees mijn edit hierboven dan ff, een nog groter nadeel
Mijn gedachte daarover:
- per profielnaam is maximaal 1x per week een emailadres toe te wijzen
- het zal dus voor kunnen komen dat er onder een profiel een aantal adressen valt (inderdaad, door tegenwerking van de datingsites), dan maar iedereen mailen die onder dat profielnaampje valt en checken met de cam? Of zou men op de een of andere manier toch een email bij profielnaam kunnen vastzetten? Door een soort verify ... tja, geen idee.

Toevoeging: of geen email adressen publiceren maar alleen de mogelijkheid bieden om een bericht te sturen middels een web-formuliertje, dat dan naar *alle* adressen - die bij dat profiel horen - wordt gestuurd.
pi_37023398
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:22 schreef michiel- het volgende:
Hier een schema ter verduidelijking.
http://img227.imageshack.us/my.php?image=overview9lg.jpg

Ja, zeg maar niets, Paint was alleen voorhanden.
Ik proef enige vorm van jaloezie als je het over 'zakkenvullers' hebt :-)
pi_37023410
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Ik proef enige vorm van jaloezie als je het over 'zakkenvullers' hebt :-)
een paar reacties hierboven heeft de ts het al over geld vangen voor zijn 'dienst'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')