Maar ik rook niet.quote:
- Op een datingsite maak je een profiel aanquote:Op maandag 17 april 2006 01:04 schreef daReaper het volgende:
ik snap er geen reet van
Er moet toch iemand voor het profiel op de paysite betalen? Of is het idee dat meerdere mensen van hetzelfde profiel gebruik gaan maken?quote:Op maandag 17 april 2006 01:06 schreef michiel- het volgende:
- op de nog te ontwikkelen websitevul je je alias (van de paysite) en emailadres in, zodat anderen je alsnog kunnen contacten. 'Anderen' moeten dan wel van het bestaan van deze koppel-website afweten.
Nee, een profiel plaatsen op een datingsite is namelijk gratis. Pas als je wil gaan 'contacten' kost het geld.quote:Op maandag 17 april 2006 01:09 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Er moet toch iemand voor het profiel op de paysite betalen? Of is het idee dat meerdere mensen van hetzelfde profiel gebruik gaan maken?
Oh, op die manier. Ik zit niet zo in de datingsites, vandaar.quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef michiel- het volgende:
[..]
Nee, een profiel plaatsen op een datingsite is namelijk gratis. Pas als je wil gaan 'contacten' kost het geld.
Vraagbaak: ja, al zou ik het liever een lijst willen noemen.quote:Op maandag 17 april 2006 01:26 schreef playsur het volgende:
Feitelijk bedoel je gewoon een vraagbaak vol met email adressen die willen daten?
Denk je werkelijk dat iemand z'n email zomaar te grabbel gooit voor jan en alleman?
Wake up dude en je kan ook space-cake eten toch als none smoker.
- kost meer ontwikkeltijd & bandbreedtequote:Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
dan kun je toch net zo goed meteen een gratis datingsite maken?
niet waar, jij bent zelf totaal niet bekend, en je begint helemaal vanuit het nites.quote:Op maandag 17 april 2006 01:38 schreef michiel- het volgende:
[..]
- je kan nu leunen op de bekendheid van de grote spelers
Fok is een beginquote:Op maandag 17 april 2006 01:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
niet waar, jij bent zelf totaal niet bekend, en je begint helemaal vanuit het nites.
Voor zover ik weet moet je 18+ zijn om je in te schrijven op de genoemde websites (RP, Lexa, etc) dus er zou dan ook geen aanbod van 'kinders' bestaan.quote:Op maandag 17 april 2006 01:40 schreef playsur het volgende:
Hoe zit het dan met evt ontmoetingen tussen die aliassen?
Is dit niet erg makkelijk voor liefhebbers van jonge kinders?
Je werkt immers altijd met een alias maar hebt wel zó contact met weet ik veel wie.
Jij hebt me de motivatie ontnomen door me te wijzen op het grootste nadeel: het moet bekend zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
maar zo'n site heb je in een dagje gebouwd... succes
lees mijn edit hierboven dan ff, een nog groter nadeelquote:Op maandag 17 april 2006 01:44 schreef michiel- het volgende:
[..]
Jij hebt me de motivatie ontnomen door me te wijzen op het grootste nadeel: het moet bekend zijn.
Mijn gedachte daarover:quote:Op maandag 17 april 2006 01:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
lees mijn edit hierboven dan ff, een nog groter nadeel![]()
Ik proef enige vorm van jaloezie als je het over 'zakkenvullers' hebt :-)quote:Op maandag 17 april 2006 01:22 schreef michiel- het volgende:
Hier een schema ter verduidelijking.
http://img227.imageshack.us/my.php?image=overview9lg.jpg
Ja, zeg maar niets, Paint was alleen voorhanden.
een paar reacties hierboven heeft de ts het al over geld vangen voor zijn 'dienst'quote:Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ik proef enige vorm van jaloezie als je het over 'zakkenvullers' hebt :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |