quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:25 schreef buzzer het volgende:
try-out release.. (met dank aan G)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:52 schreef static het volgende:
Euh, hij staat er nog steeds zie ik nu: [afbeelding]
het is niet goed gegaan met terugzetten denk ik, nou ja, ik had in ieder geval de beste bedoelingenquote:
Da's bijna, buzzer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef Arcee het volgende:
Tot 02-04-2006 00:00.
Wanneer buzzer 't topic weer opent, hopelijk.
Spank you.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is niet goed gegaan met terugzetten denk ik, nou ja, ik had in ieder geval de beste bedoelingen
Probeer op je te lettenquote:Op maandag 3 april 2006 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
godlike wat ben je strengig !
Ja je zit me wel achterna hequote:Op maandag 3 april 2006 01:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Probeer op je te letten
Je wilde van je nachtrust genieten
weliswaar een dag te laat, maar zie topic.quote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #Drie
Nou, buzzer, je zou dit topic in april in heroverweging nemen. Wat is je oordeel?
lol nee, ik wil geen ruzie met de collega's op ONZ, en die zitten echt niet te wachten op dat populistische geblaat.quote:Op maandag 3 april 2006 22:28 schreef Floripas het volgende:
Heb zojuiste een email gestuurd aan de VVD-fractie
Zet 'm dan ook in ONZ! Hij is al versleept van POL naar hier.
Ik heb TS nog niet genoeg vernederd.
Maar hij verdient meer "heavy petting"quote:Op maandag 3 april 2006 22:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol nee, ik wil geen ruzie met de collega's op ONZ, en die zitten echt niet te wachten op dat populistische geblaat.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
Gratis Producten of gratis DVD'S
kan iemand deze titel verbeteren
donequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef Razor21 het volgende:
Kan deze naar onzin? Die stem van het NS omroepbericht wie o wie is dat?
Kunnen we zelf onze omroepberichten maken........![]()
quote:
*check*quote:Op zondag 9 april 2006 16:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[MEET] Nieuwe baggermeet ?! je hebt er nog een slot op zitten
Ik check het even met de 40+ modjesquote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef outcast_within het volgende:
Mag dit topic Alsjeblief verplaatst worden uit 40+ en naar GC?
[Fotoos] jong, puber, 20+ 30+ etc.+
Het is nog steeds een interessant topic vind ik. En ik heb een nieuwe foto evolutie plaatje van een user
Kan ik nog steeds wel laten moven hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:57 schreef static het volgende:
40+ is dicht.
*check* zal het eens aanvragen dan, tnx!quote:Op maandag 10 april 2006 15:00 schreef static het volgende:
Kun jij ook, moet je even de rechten aanvragen.
Had ik vroeger ook om topics vanuit RLS te hengelen zonder steeds een FA te vragen.
Dankje shmoopy en heatwave. aanshouw hetwasietsmeteenf fotodinges in mijn beste topic ooitquote:
Wmb wel, want is typisch een US-topic.quote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik check het even met de 40+ modjes. Wmb geen probleem.
Laat nou rusten. Ik vind het wel leuk staan in GCquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wmb wel, want is typisch een US-topic.
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
op zich wel, maar aangezien er hordes users daar niet komen, vind ik het ook wel leuk om een keer zo'n topic in GC te hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal hem vanzelf wel binnen zien komenquote:Uitnodiging verstuurd! (Roland)
Rukse!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zou dit topic: Filmpje gezocht! een "centraal: Filmpje gezocht!" topic kunnen worden? Dat lijkt mij (en de gene in het topic die met het idee kwam) wel een nuttige bijdrage aan GC![]()
Dicht dus, tnx!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Titel van nummer, iemand ?
TS is al naar het juiste topic. Dus deze is overbodig, lijkt me.
Donequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan een mod het nieuwe deel van ONZ/Baggermeet Amsterdam [ Deel VI ]!
centraal maken?
Thanks.
Ik zal er bij het volgende topic aan denkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef DaFan het volgende:
Is het niet een keer een idee om een centraal [VERTAAL] topic te maken? 10% van alle topics zijn van 'Wat betekent dit' of 'WIE KEN ARABIES'.
Nu ik wat vaker niks te doen heb en wat rondhang hierzo valt het me op. Maar het zijn vaak topics met 20 replies en dan is er antwoord. En dat is evt 'overlast'quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal er bij het volgende topic aan denken
Maar de 'overlast'valt nog wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |