Weg met de voorlopige regering! De macht aan de boeren! Sovjet for life!quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
*controleert tussen benen*
Yup.
Waar blijft die bronvermelding dat Jan Marijnissen aan de kant stond van de Sovjets?
Oeps, sorry... dat zou toch wat worden.quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stil, straks maak je hem genuanceerd.
Welke bronvermelding? Elke boerelAl weet dat hij heeft gecollaboreerd met zijn sovjet-vriendjes. Dacht je soms dat een communist in die tijd een hekel had aan de sovjets? Tss, wat een naieveling ben jij zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
*controleert tussen benen*
Yup.
Waar blijft die bronvermelding dat Jan Marijnissen aan de kant stond van de Sovjets?
Weet jij hoe Mao dacht over de Sovjets? En de trotskisten?quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Ippon het volgende:
[..]
Welke bronvermelding? Elke boerelAl weet dat hij heeft gecollaboreerd met zijn sovjet-vriendjes. Dacht je soms dat een communist in die tijd een hekel had aan de sovjets? Tss, wat een naieveling ben jij zeg.
Ik denk dat Ippon van Baalen nog rechts inhaalt.quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weet jij hoe Mao dacht over de Sovjets? En de trotskisten?
Jij bent ook zeker zo'n type dat Hans van Baalen een nazi vindt.
Ik denk dat Ippon niet meer durft.quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat Ippon van Baalen nog rechts inhaalt.
Hm, mag dat ook al niet meer, tegenwoordig?quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef Floripas het volgende:
Jij bent ook zeker zo'n type dat Hans van Baalen een nazi vindt.
ah, je zit in de ontkenningsfasequote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef Ippon het volgende:
[..]
Zal ik de mannen-in-wit- vast ff bellen? Ze komen je zo halen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |