Een nieuw deel openen
Vorige delen
je spreekt Arabisch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste had ik zelf ook nog kunnen raden.
even van google opgepikt.quote:MashaAllah dat vind ik dus mooi! Die laatste is ook zeer apart! ... MashaAllah dames echt prachtig en een goed idee om
Naar mijn weten, zit je er alleen zelf mee, ik verwijt jou niets. Jij komt over mij klagen, een niet echt nobel daad, maar goed je bent vrij om te klagen zoals u het wenst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik typ nou eenmaal vaak te snel iets ja en ik trek me vaak dingen persoonlijk aankan je nu ajb normaal doen> en me niet van alles verwijten
Ik klaag niet over jouquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar mijn weten, zit je er alleen zelf mee, ik verwijt jou niets. Jij komt over mij klagen, een niet echt nobel daad, maar goed je bent vrij om te klagen zoals u het wenst.
Tuurlijk accepteert hij jouw excuses wel. Het was gewoon een misverstandje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik klaag niet over jouhad alleen het idee dat je me negeerde (fout gedacht dus) maar bied mn excuses niet aan wat dat accepteer je toch nooit he?
damn ben al opgetieft
Nee ik accepteer geen excuses van jou, omdat ik vind dat er niets is om je excuses voor te bieden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik klaag niet over jouhad alleen het idee dat je me negeerde (fout gedacht dus) maar bied mn excuses niet aan wat dat accepteer je toch nooit he?
damn ben al opgetieft
Dit gata over iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk accepteert hij jouw excuses wel. Het was gewoon een misverstandje.
Nee, sinds begin zei ik al tegen haar, er is geen aanleiding/reden tot excuus, en nog blijft ze het maar doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk accepteert hij jouw excuses wel. Het was gewoon een misverstandje.
Dat maak jij er van,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
omdat jij mij er wel op afrekent ja![]()
Naar mijn eigen mening heb ik me nog behoorlijk netjes gedragen, of ik lijd aan een onbewuste hoogmoed, kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat heb jezelf zo laten merken
Je hebt je verhaal al afgemaakt wat dat betreft dus.quote:maar goed ik zeg er niks meer over.
valt mee tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Invictus_ het volgende:
Goh wat een weer he....?
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Invictus_ het volgende:
Goh wat een weer he....?
Oh, okee, dan mis ik blijkbaar iets.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Invictus_ het volgende:
Goh wat een weer he....?
wie zei dat Lupa geen inzicht op zaken heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, okee, dan mis ik blijkbaar iets.In elk geval is Trigger niet kwaad op je, dus is het probleem opgelost, zou ik denken.
Mooi kunnen we dan normaal tegen elkaar doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar mijn eigen mening heb ik me nog behoorlijk netjes gedragen, of ik lijd aan een onbewuste hoogmoed, kan ook natuurlijk.
[..]
Je hebt je verhaal al afgemaakt wat dat betreft dus.![]()
Ik doe niet anders?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mooi kunnen we dan normaal tegen elkaar doen?
Hoe staat het nou met je spirituele band?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Gezellig....
Johquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef Invictus_ het volgende:
Vandaag hebben we hier als sneeuw, natte sneeuw, hagel, regen, natte regen, motregen en zon gehad. Fucking dualitisch klimaat.
De band tussen schaap en mij is goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met je spirituele band?![]()
Hier zon en af en toe een ongedefinieerd buitje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef Invictus_ het volgende:
Vandaag hebben we hier als sneeuw, natte sneeuw, hagel, regen, natte regen, motregen en zon gehad. Fucking dualitisch klimaat.
Eh... Waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn mensen in onze omgeving die fel gekant zijn tegen ons idee om onze relatie voorlopig als LAT-relatie voor te zetten
En je omgeving beinvloed jou niet op je visie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De band tussen schaap en mij is goed
Hoe je die band dan wilt noemen, is denk ik gewoon een persoonlijke invulling. En ook hoe je dan met die relatie omgaat. Er zijn mensen in onze omgeving die fel gekant zijn tegen ons idee om onze relatie voorlopig als LAT-relatie voor te zetten, en er zijn mensen die dat een goed idee vinden.
Nee, niet omdat ze er last van hebben. Er zijn mensen die uberhauptn iet geloven in een LAT-relatie, maar er zijn ook mensen die bang zijn voor ons dat het goede en mooie van onze relatie minder zal worden omdat we zo vasthouden aan ons oorspronkelijke idee om te gaan LAT-en, terwijl het zo goed gaat tussen ons. Ze zijn bang dat het daardoor juist fout zal gaan ipv goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Waarom?Hebben ze er last van?
Hm okee, beetje vaag. Ik heb zelf juist het idee dat een LAT-relatie in heel veel gevallen béter voor je relatie is dan samenwonen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet omdat ze er last van hebben. Er zijn mensen die uberhauptn iet geloven in een LAT-relatie, maar er zijn ook mensen die bang zijn voor ons dat het goede en mooie van onze relatie minder zal worden omdat we zo vasthouden aan ons oorspronkelijke idee om te gaan LAT-en, terwijl het zo goed gaat tussen ons. Ze zijn bang dat het daardoor juist fout zal gaan ipv goed.
Nee, niet in die mate dat ik er vanaf zal zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je omgeving beinvloed jou niet op je visie?
Dit was geeneens ruzie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
En nu geen ruzie meer maken. Ruzie is heel erg on-LFC![]()
Alleen dus wss geen honeymoon?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, niet in die mate dat ik er vanaf zal zien.
Ik denk dat wij oud en wijs genoeg zijn om onze eigen beslissingen te nemen, en daarnaast ook wijs genoeg en gek genoeg op elkaar om geen onnodige risico's te nemen. Als in de praktijk blijkt dat onze LAT niet goed uitpakt en we daar niet minstens net zo gelukkig bij blijven, dan zijn we ook flexibel genoeg om te gaan kijken hoe we het dan willen gaan doen om op z'n minst te behouden wat we hebben: een erg fijne relatie
t was alweer voorbij hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
En nu geen ruzie meer maken. Ruzie is heel erg on-LFC![]()
Het posten van deze poster heeft ooit een keer geholpen bij het sussen van een crewruziequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit was geeneens ruzie.Dit waren enkele misverstanden die even uit de weg geruimd moesten worden.
Zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Gezellig....
Dat idee hebben wij ook en daarom gaan we het ook doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm okee, beetje vaag. Ik heb zelf juist het idee dat een LAT-relatie in heel veel gevallen béter voor je relatie is dan samenwonen.
Nee, maar wel een hoop hele leuke, gezellige en romantische vakantiesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen dus wss geen honeymoon?
maar ik wou taartquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar wel een hoop hele leuke, gezellige en romantische vakanties
geneuzelquote:
Daar zie ik niet zo een probleem in, eigenlijk...quote:Allah in de TT..
als je een keer op een meet komt, krijg jij van mij taartquote:
In Arabische landen geweest?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had ooit een armbandje met mijn naam in het Arabisch, maar dat is foetsie geraakt.
Mijn moeder had het meegenomen uit Marokko.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Triggershot het volgende:
In Arabische landen geweest?
In arabisch hebben ze geen Pquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder had het meegenomen uit Marokko.
Ik heb hem ooit een keer gevonden op google, nu kan ik alleen nog Anne in het Japans (Kanji) vinden, maar dat levert ook verschillende dingen op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had ooit een armbandje met mijn naam in het Arabisch, maar dat is foetsie geraakt.
hou ik je aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als je een keer op een meet komt, krijg jij van mij taart
Moet je wel op een meet komen, natuurlijkquote:
Is er een meet dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je wel op een meet komen, natuurlijk
die zijn er regelmatigquote:
Mijn profiel heeft het over Schiedamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
die zijn er regelmatig
Waar woon je?
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelatenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn profiel heeft het over Schiedam
Uitzonderingen dara gelatenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelaten
Schiedam = Randstad is voor bijna iedere meet goed te doen
Gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Uitzonderingen dara gelatenmaar ik ga ook eens komen
waar komt gij vandaan dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelaten
Schiedam = Randstad is voor bijna iedere meet goed te doen
uit Amsterdam of Bestquote:
jammer, teveel afstand om jullie irittante buur jongen te kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uit Amsterdam of Best
mijn appartement is in Best, dat van schaap in Amsterdam.
Dan verhuis je tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jammer, teveel afstand om jullie irittante buur jongen te kunnen zijn
je moet toch een keer het huis uit en op jezelf gaan wonenquote:
nog een tijdje niet hoor, ben mama's kindjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je moet toch een keer het huis uit en op jezelf gaan wonen![]()
ik heb een zyxel prestige 2000 seriesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in de LFC gebruikt niemand een modem
althans, geen 56k6 ofzo
dat rood is inmiddels witquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Oh wouw, wat mooi Syl! Vooral dat rood.
handige schaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat rood is inmiddels wit
heb ik gedaan
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
dat rood is inmiddels wit
heb ik gedaan
wat jij wil. als je daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef qu63 het volgende:
ik trek even in een keer je hele open dir leeg
Tiscali?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zelfs mijn T4-verbinding heeft trouwens moeite met zoveel grote foto's...
Ik eet vanaaf spinazie à la crème met vissticks.Het is wel twintig jaar geleden dat ik vissticks heb gegeten.
Tiscali is okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, Kutprovider.
[..]
Welke controle?
Altijd mailproblemen.quote:
Het was gezellig bij de huisarts, mijn huisarts is een lekker ding.quote:Huisarts
gebruik dan gewoon een alternatief, Gmailquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd mailproblemen.
[..]
Het was gezellig bij de huisarts, mijn huisarts is een lekker ding.
als je het over het mintgroen en rood hebt dan is dat nu weg. zo was het. het is nu allemaal netjes wit geschilderdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat mooi sly.![]()
Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
Oh.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef het_fokschaap het volgende:
als je het over het mintgroen en rood hebt dan is dat nu weg. zo was het. het is nu allemaal netjes wit geschilderd
en da's veel mooier ja![]()
Dat doe ik al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Triggershot het volgende:
gebruik dan gewoon een alternatief, Gmail![]()
Ja, en?quote:Dalijk lees heiden mee joh![]()
gelukkig is het dan niet jouw huisjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht dat de foto's in omgekeerde volgorde stonden. Ik vind die kleuren veel mooier...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat doet het forum automatisch toch
Hier ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef miss_sly het volgende:
ik kan ook weer mee posten
mijn hele systeem loopt vast op die foto's
Mooi he?quote:
ik wil komen kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi he?
Ik zag Trin iets zeggen over de rode muur, maar die heb ik juist weggehaald. Mijn muren in de huiskamer zijn allemaal krijtwit, inclusief het plafond. Het is overal wit, behalve op de slaapkamer, daar is het cremekleurig met een wand in de kleur "koffie verkeerd"
Dat mag, als het helemaal klaar isquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mag, als het helemaal klaar is
Ik doe mijn bestquote:
Mja, dat zei schaap ook al. Ach, het blijft mooi. Koffie verkeerdkleur lijkt me ook mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Mooi he?
Ik zag Trin iets zeggen over de rode muur, maar die heb ik juist weggehaald. Mijn muren in de huiskamer zijn allemaal krijtwit, inclusief het plafond. Het is overal wit, behalve op de slaapkamer, daar is het cremekleurig met een wand in de kleur "koffie verkeerd"
jij eet veel pannenkoeken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, dat zei schaap ook al. Ach, het blijft mooi. Koffie verkeerdkleur lijkt me ook mooi.
Zometeen werken, eten bij paps (pannenkoeken bakken) en daarna meteen door naar Rianne (echtgenote
).
Ehm, niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ehm, niet.Misschien dat ik al eerder had gezegd dat ik vandaag pannenkoeken ging maken ofzo, dat je dat daarom denkt?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zo, ik hou niet van blond.
Ik welquote:
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt. Maar ik had 't meer over vrouwen. Ik vind donkerharige vrouwen doorgaans veel mooier.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat deed jij vanmiddag in Zuid-Oost
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt. Maar ik had 't meer over vrouwen. Ik vind donkerharige vrouwen doorgaans veel mooier.
nu wel weer jaquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef qu63 het volgende:
mag er geen plakkertje meer op omdat Alicey weg is
Kan kloppenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef het_fokschaap het volgende:
ik reed daar met de auto langs de achterkant van Villa Arena en zag je lopen![]()
zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
was even naar de renault garage
Daar ben ik ook nog langs gelopenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
AH voor altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het 100%-sap sinaasappelsap is bij de Aldi 3 cent duurder dan bij de AH.
je hebt een Volkswagenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het? Hij zegt het ook tegen mij als hij een andere vrouw heel mooi vindt. Ik zie daar geen probleem in. Als je daar al jaloers om wordt, is er denk ik ets mis met je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef Triggershot het volgende:
geen probleme mee?
Geen idee, mijn vader liet me moeder nooit over andere mannen praten. Mijn moeder voeld zich vaak ook onzeker als haar vriendje naar andere vrouwen kijkt, of mee praat etc.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het? Hij zegt het ook tegen mij als hij een andere vrouw heel mooi vindt. Ik zie daar geen probleem in. Als je daar al jaloers om wordt, is er denk ik ets mis met je zelfvertrouwen.
Ik heb daar geen last van. Er zijn duizenden vrouwen die veel mooier zijn dan ik, dat kan ik moeilijk gaan ontkennen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef Triggershot het volgende:
Geen idee, mijn vader liet me moeder nooit over andere mannen praten. Mijn moeder voeld zich vaak ook onzeker als haar vriendje naar andere vrouwen kijkt, of mee praat etc.
duidelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van. Er zijn duizenden vrouwen die veel mooier zijn dan ik, dat kan ik moeilijk gaan ontkennen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook een renault Clio, die moet ik nog verkopeninteresse ?
3500 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 klein ventje met 2 auto's!
kwanta kosta?
Zolang ze maar buiten honger krijgt, thuis eet. Is er geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat zou jij er zelf van vinden als je vriendin andere mannen als mooi bestempeld ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang ze maar buiten honger krijgt, thuis eet. Is er geen probleem
Was het weer zoverquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat wat je wél zei (op MSN of in een topic, dat weet ik echt niet meer), was voor mij voldoende aanleiding om niet verder te willen spreken inderdaad.
Bij Trigger heb ik echter gewoon netjes aangegeven dat ik er niet over wilde spreken. Jou was ik de afgelopen keer even zo zat dat ik gewoon offline ben gegaan. Onbeschoft, ja, maar dat vond ik ook van de dingen die jij over me zei.quote:
tja, onzekerheid in relaties laat mensen vaak rare sprongen makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets verbieden werkt natuurlijk nooit
Maar je vader deed dat wel...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef Triggershot het volgende:
Zoiets verbieden werkt natuurlijk nooit
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, onzekerheid in relaties laat mensen vaak rare sprongen maken
Hij deed wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je vader deed dat wel...?
Niet zo'n fijne vader?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef Triggershot het volgende:
Hij deed wel meer dan dat.
hehe, zo kwam het iig wel overquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar daarom kan ik het nog wel treurig vinden
En je vader en moeder zijn nu gescheiden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Nooit als vader gezien wat dat betreft
al 12 jaar volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je vader en moeder zijn nu gescheiden?
Oh, dus je hebt je vader ook maar kort gekend?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Triggershot het volgende:
al 12 jaar volgens mij
volgens het christendom kan het ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt je vader ook maar kort gekend?
Waren hij en je moeder moslim? Was het dan niet moeilijk om te scheiden? Dat kan toch niet volgens de islam...?
quote:In 58-jierrige karnavalfierder út Snits
is mei syn scootmobyl by Nijmegen troch
de plysje fan de autodyk A73 helle. De
man wie dêr oan it spoekriden. De
Snitser wie sneontemoarn om njoggen oere
ôfset út syn wenplak om yn de omkriten
fan Nijmegen karnaval te fieren.
De plysje hat mei de man praat en him
derfan oertsjûge dat it better wie nei
hûs te gean.
Zeggen dat ik hem niet zou kennen zou vreemd zijn, hij heeft nooit echt een centraal vader rol gespeeld, eerder als man waar ik uit ben gekomen. Ik zoek hem af en toe wel eens op, maar daar blijft het bij, wil voor rest nie echt veel met hem te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt je vader ook maar kort gekend?
Een vrouw mag gewoon scheiden volgens de islam, maar dan nog mijn moeder is nooit een moslima geweest. Mijn vader zal wel zeggen dat hij moslim is maar hij doet alles wat God verboden heeftquote:Waren hij en je moeder moslim? Was het dan niet moeilijk om te scheiden? Dat kan toch niet volgens de islam...?
Vandaar ook dat ik niet zo gauw zal trouwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens het christendom kan het ook niet.
"wat god verbonden heeft, zal de mens niet scheiden"
en bij ongelovigen is scheiden ook niet de bedoeling als je trouwt
Aha.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Triggershot het volgende:
Zeggen dat ik hem niet zou kennen zou vreemd zijn, hij heeft nooit echt een centraal vader rol gespeeld, eerder als man waar ik uit ben gekomen. Ik zoek hem af en toe wel eens op, maar daar blijft het bij, wil voor rest nie echt veel met hem te maken hebben.
Je bent dus niet met de islam opgegroeid?quote:Een vrouw mag gewoon scheiden volgens de islam, maar dan nog mijn moeder is nooit een moslima geweest. Mijn vader zal wel zeggen dat hij moslim is maar hij doet alles wat God verboden heeft
het is een taboe, maar een vrouw kan wel makkelijk scheiden als ze dat wenst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik niet zo gauw zal trouwen.Maar bij moslims is het dacht ik een groter taboe dan bij christenen.
Christelijke Basisschool (protestant) en voorgezet onderwijs was een katholiek scholengemeenschap, thuis kreeg ik niets van de islam nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Je bent dus niet met de islam opgegroeid?
Dat hangt er maar net van af waar je woont neem ik aan. In Iran is het niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef Triggershot het volgende:
het is een taboe, maar een vrouw kan wel makkelijk scheiden als ze dat wenst.
En wanneer heb je dan besloten om zelf wel moslim te worden en waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Triggershot het volgende:
Christelijke Basisschool (protestant) en voorgezet onderwijs was een katholiek scholengemeenschap, thuis kreeg ik niets van de islam nee.
is dit één van de redenen dat jij je bent gaan verdiepen in de islam ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Triggershot het volgende:
Mijn vader zal wel zeggen dat hij moslim is maar hij doet alles wat God verboden heeft
Tsjaah als je het zo bekijkt, in Dubai is het maar een kwestie van een smsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af waar je woont neem ik aan. In Iran is het niet zo makkelijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wanneer heb je dan besloten om zelf wel moslim te worden en waarom?
11 september is toch wel een van belangrijkste redenen waarom ik me ging verdiepen in de islam vooral als iedereen roept van: "Heey, jouw vader was toch een moslim"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit één van de redenen dat jij je bent gaan verdiepen in de islam ?
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat 11 september een reden zou kunnen zijn om vóór de islam te kiezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Triggershot het volgende:
11 september is toch wel een van belangrijkste redenen waarom ik me ging verdiepen in de islam vooral als iedereen roept van: "Heey, jouw vader was toch een moslim"![]()
het zou je verbazen joh, opeens had iedereen een mening over de islam, en ja ik als zoon van een "moslim" zat daar met een mond vol tanden, niet eens wetend wat de islam inhield.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat 11 september een reden zou kunnen zijn om vóór de islam te kiezen.
*slikt woorden in om de sfeer te behouden*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij Trigger heb ik echter gewoon netjes aangegeven dat ik er niet over wilde spreken. Jou was ik de afgelopen keer even zo zat dat ik gewoon offline ben gegaan. Onbeschoft, ja, maar dat vond ik ook van de dingen die jij over me zei.
Waarom zou je dat moeten weten dan? Voor mij zou het -zeker met zo'n vader- eerder een reden zijn geweest om er dan helemáál niks meer mee te maken te willen hebben...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Triggershot het volgende:
het zou je verbazen joh, opeens had iedereen een mening over de islam, en ja ik als zoon van een "moslim" zat daar met een mond vol tanden, niet eens wetend wat de islam inhield.
Tja. Zolang jij bij de mening blijft die je daar aangaf over mij, denk ik dat wij elkaar niet zoveel meer te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef livEliveD het volgende:
*slikt woorden in om de sfeer te behouden*
Teneerste gaat het natuurlijk om nieuwschierigheid, je hoorde elke dag wel iets nieuws over Bin-taliban clubje en de media zelf, maar niemand vertelde hoe de islam tegenover zulke dingen stond, tsjaah dan gaat er een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten weten dan? Voor mij zou het -zeker met zo'n vader- eerder een reden zijn geweest om er dan helemáál niks meer mee te maken te willen hebben...
ik had het bericht al in het Nederlands gelezenquote:
zullen we dat net zo regelen als met dat kastje?quote:
Okay, maar wat was jouw eigen reden dan om je tot de islam te bekeren...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef Triggershot het volgende:
Teneerste gaat het natuurlijk om nieuwschierigheid, je hoorde elke dag wel iets nieuws over Bin-taliban clubje en de media zelf, maar niemand vertelde hoe de islam tegenover zulke dingen stond, tsjaah dan gaat er een wereld voor je open.
Ik vergeleek me vader nooit als een moslim, want ik wist niet wat de islam inhield, wat een moslim wel/niet hoort te doen, pas toen ik me er in begon te verdiepen kwam ik erachter dat ik hem omwille van zijn gedrag niet eens moslim zou kunnen noemen.
Die mening heb ik nog steeds ja en ik zal (je) er ook naar (be)handelen. Dat jij er ook consequenties aan verbindt is jouw rechtmatige keuze. Als je maar gelukkig wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja. Zolang jij bij de mening blijft die je daar aangaf over mij, denk ik dat wij elkaar niet zoveel meer te vertellen hebben.
Dat was ik allang.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef livEliveD het volgende:
Die mening heb ik nog steeds ja en ik zal (je) er ook naar (be)handelen. Dat jij er ook consequenties aan verbindt is jouw rechtmatige keuze. Als je maar gelukkig wordt![]()
Dinsdagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Doffy het volgende:
Pizza en film!
En welzijn voor elkaar hier he?
De islam opzich zelf sprak me al aan, omgang, kunst en cultuur etc die het bracht naar religie zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okay, maar wat was jouw eigen reden dan om je tot de islam te bekeren...?
Ik moet nu echt gaan werken.
i kben niet religeus en zij ook niet. besides, dat wil ze graagquote:
had ik het over religie danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kben niet religeus en zij ook niet. besides, dat wil ze graag
in sommige religies mag het nietquote:
geen idee, zal er vast wel een zijnquote:
moest dat danquote:
maakt mij niks uit hoorquote:
Nou ja blijft danquote:
Waar is ze heen eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey zat in het vliegtuig vooraan en bij het raampje. Dat sms-te ze me vanmorgen.
ze heeft toch wel gezwaaid toen ze over Nederland vloog hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey zat in het vliegtuig vooraan en bij het raampje. Dat sms-te ze me vanmorgen.
Niet op gelet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef qu63 het volgende:
ze heeft toch wel gezwaaid toen ze over Nederland vloog he
Het vliegtuig is, voor zover ik kan nagaan, precies op tijd vertrokken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wist je het vluchtnummer dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Light het volgende:
[..]
Het vliegtuig is, voor zover ik kan nagaan, precies op tijd vertrokken.
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wist je het vluchtnummer dan?
Hoe lang is het vliegen? Zou ze er al moeten zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Light het volgende:
JaEn daarbij, zoveel vluchten Schiphol - Bangkok zijn er niet
Aankomst is woensdagmorgen vroeg, lokale tijd. Dat duurt nog een paar uur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe lang is het vliegen? Zou ze er al moeten zijn?
Foei, Lupa tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vast wel. Ze blijven net zolang tot ik iets voor ze vindt.
ik dacht dat ik je er maar niet in dat topic op moest wijzenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weggehaald.*phew* Je hebt mij een schande bespaard.
Daar ben ik al genoeg gestraft door de rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef miss_sly het volgende:
ik dacht dat ik je er maar niet in dat topic op moest wijzen
Mosterd, maaltijd enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:31 schreef het_fokschaap het volgende:
de EO heeft ook een item over ID bij Knevel. En Andries heeft twee gelovigen uitgenodigd
Ik heb 1440x900.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Light het volgende:
Mensen die op zoek zijn naar achtergrondjes kunnen eens hier kijken. Allemaal plaatjes in 1600x1200, in totaal 166 pagina's met 20 plaatjes per pagina. Gelukkig is kennis van de chinese taal niet nodig voor het kijken van plaatjes
Beetje vage resolutie, breedbeeld?quote:
iMac widescreen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Light het volgende:
Beetje vage resolutie, breedbeeld?
http://interfacelift.com/wallpaper/index.php?w=2560&h=1600&sort=datequote:
jij bent stooer!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef -Trinity- het volgende:
Zit hier bij m'n echtgenote haar laptop te enhancen![]()
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Triggershot het volgende:
http://interfacelift.com/wallpaper/index.php?w=2560&h=1600&sort=date
Enjoy, was dat niet een standaard?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dankjewel. Ben wel weer eens toe aan een nieuwe. Dit is mijn huidige:
Bling-bling Apple.
Nee, de standaard backgrounds van Apple zijn niet echt mooi...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
Enjoy, was dat niet een standaard?
laat maar weten welke je hebt gekozenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toffe site, Trigger. Staan erg mooie bij.
Niet dat ik er veel verstand van heb ofzo hoor, maar een vriendin had zelfde, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, de standaard backgrounds van Apple zijn niet echt mooi...
Die is wel... euh... zwart.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dankjewel. Ben wel weer eens toe aan een nieuwe. Dit is mijn huidige:
Bling-bling Apple.
Die was er ook voor de Mac, maar moest je voor betalen. In de gratis versie zat een irritant watermerk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef Light het volgende:
Die is wel... euh... zwart.
Ik heb een achtergrond die om de 10 minuten ofzo veranderd, en mij netjes laat zien waar het op de wereld dag en waar het nacht is.
Toch een voordeel van Linux, daar is het wel gratisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die was er ook voor de Mac, maar moest je voor betalen. In de gratis versie zat een irritant watermerk.
Hm. Linux lijkt mij te ingewikkeld, moet je toch met command lines enzo werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef Light het volgende:
Toch een voordeel van Linux, daar is het wel gratis
quote:Mooie achtergrond heb je gekozen trouwens
dat had ik ook, voor windows, maar dan gekraaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef Light het volgende:
[..]
Toch een voordeel van Linux, daar is het wel gratis
Mooie achtergrond heb je gekozen trouwens
Het wordt ook steeds meer werken met de muis hoor. Command line is leuk, maar niet voor alles. En voor andere dingen is met command line veel meer mogelijk dan met simpel point-n-click.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm. Linux lijkt mij te ingewikkeld, moet je toch met command lines enzo werken?
Niets mis met Apple en hun designquote:En ik ben gewoon een fan van Apple-design.
Brakke crack dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat had ik ook, voor windows, maar dan gekraakt
proggie liet mn pc steeds crashen
U hebt gezocht op koes:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat straks maar eens lekker koesen.
ik d8 als , doesnt make sensequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Koesen is een Fries woord en het betekent slapen.
Ik heb geen Mac en ook 1400x900quote:
van Lupa wist ik dat ze een mac hadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb geen Mac en ook 1400x900
Ja, ik ben de stoere vrouwelijke geek-echtgenotequote:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=npo_contact&site=npohomequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef qu63 het volgende:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4803&rubrieknaam
wat een kutserie
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=npo_contact&site=npohome
Veronica zend um uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat ik beter naar de VS kan gaan daarvoor
truste geekiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, ik ben de stoere vrouwelijke geek-echtgenote![]()
. Ze heeft nu Firefox, en kan zelf een beetje met photoshop uit de voeten. Je moet ergens beginnen
![]()
. Ze meende dat ergens diep in mij een nerd zat, maar dat het gelukkig niet te zien was ofzo
. Heb lekker met haar bijgekletst en gelachen, dat wel
.
Maar nu ga ik lekker slapen![]()
.
iddquote:
Met pennen in je borstzakje en een plakband bril?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef -Trinity- het volgende:
Ze meende dat ergens diep in mij een nerd zat, maar dat het gelukkig niet te zien was ofzo.
Mooi zoquote:Heb lekker met haar bijgekletst en gelachen, dat wel.
Niet echt ethisch verantwoord ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef qu63 het volgende:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4803&rubrieknaam
wat een kutserie
Is goed hoor. Maar ik ben niet de hele dag aanwezigquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reya, mag ik jou later vandaag nog een paar rekensommetjes voorleggen waar ik niet uitkom?
Ik roep wel even tegen die tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef Reya het volgende:
Is goed hoor. Maar ik ben niet de hele dag aanwezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |